Tuurlijk.. lekker van het meest negatieve uitgaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef havefun het volgende:
Typisch geval van een golddigger.
maar geen topmodel zeker, wel camera-geilquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
*kuch* iedereen is tegenwoordig model *kuch*![]()
pssst Lesley is ook een actrice.. dat ze nu een relatie heeft met Bart is allemaal spel om de streamers van een forum waar ze nooit komt te overtuigen.. anders valt ze natuurlijk door de mand.. snap dat danquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. lekker van het meest negatieve uitgaan![]()
Lesley was ook een golddigger volgens iedereen
Zijn die twee eigenlijk nog bij elkaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
pssst Lesley is ook een actrice.. dat ze nu een relatie heeft met Bart is allemaal spel om de streamers van een forum waar ze nooit komt te overtuigen.. anders valt ze natuurlijk door de mand.. snap dat dan
![]()
![]()
yup.. ze zijn laatst bij de kok wezen eten die nu op de streams te zien isquote:
Maar van een 'relatie' wil ik nog niet praten, eerder een nieuwe verhaallijn en maar's kijken wat het wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Na vele uren praten kwamen ze toch veel dichter bij elkaar en is een nieuwe relatie in de gouden kooi geboren
Vind ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 05:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het ziet er wel uit als echte liefde, van beide kanten
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef 026 het volgende:
Oef Huub is Gaby aan het bashen, dom dom dom...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
huub is echt een player, hij praat slecht over gaby![]()
![]()
Gaby, ik zal je heerlijke stem op de streams missen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Nee, Huub...Gaby bashen is niet netjes!
nee idd vlak voor dat Lieke kwam werd Huub naar achter geroepen en hebben ze nog ff samen het script doorgelezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Misschien als ze dóórgaan met dit opgelegde toneelspelletje, dat het dan nog wel wat wordt, zou best kunnen. Maar dit is m.i. geïnitieerd door de snackbar, en niét door overslaande vonken.
Vindt het allemaal nét even te toevallig dit. Lees ook even de 'side-bar' links...veelzeggend!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef snkr-xxx het volgende:
hier ook maar even dan.. uit de glamour van april 2007
[afbeelding]
Ze zeggen net zelf in de COS van niet. Ik geloof ook niet dat ze zich daarvoor zou laten gebruiken voor het oog van honderdduizenden. Als het nep is komt ze er zelf wel echt heel beroerd vanaf naderhand. Lieke's gevoelens en reacties vannacht waren toch wel heel echt volgens mij. Eigenlijk geen twijfel over mogelijk. Als ze een rol zou spelen, had ze niet zo zoals afgelopen nacht overal op gereageerd. Dan had ze het heel anders gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Misschien als ze dóórgaan met dit opgelegde toneelspelletje, dat het dan nog wel wat wordt, zou best kunnen. Maar dit is m.i. geïnitieerd door de snackbar, en niét door overslaande vonken.
Die weblog is nep. die is gemaakt- en wordt bijgehouden door een User van FOK!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
Kijk maar eens op de weblog van Natasia, dan wordt ineens alles een stuk duidelijker wat betreft lieke
http://goudennatasia.web-log.nl/
Dat is een nep-blog.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
Kijk maar eens op de weblog van Natasia, dan wordt ineens alles een stuk duidelijker wat betreft lieke
Ben ik met je eens, hij verzwakt zijn positie, als hij ermee doorgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef AJ3 het volgende:
Helaas, had het wel een stunt gevonden haha
Maar denk hoe dan ook dat Huub uit moet gaan kijken, hij is alleen maar kwetsbaarder als hij wat voor haar gaat voelen
whwhwhahahahw zeg ff eerlijk heh heb je 1 moment gedacht dat dat verhaal echt was?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
JUIST zoiets bedoel ik ook,of het is om amanda los te weken,die is nu weer vol lof over rogier,maar een fles wijn en ze is het vergten,er moet een scheur in de relatie van die lellebel en die rat komen,hoe doe je dat amanda jaloers maken dat ze geen aandacht meer krijgt van huub,???????????????quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Vindt het allemaal nét even te toevallig dit. Lees ook even de 'side-bar' links...veelzeggend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |