abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47699088
Ik geloof totaal niet in de oprechtheid van die doos.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:58:48 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47699226
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Grafikal het volgende:
Ik geloof totaal niet in de oprechtheid van die doos.
Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47699382
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.
Ik weet zeker dat het niet zo is maar goed de tijd zal het leren:)
pi_47699716
Ik las op weblog natasia, dat zij lieke heeft ingehuurd om zo Huub eruit te krijgen. Het staat op haar officiele goudenkooi weblog, maar dat zal toch niet?
pi_47700033
Ow laat maar, er staat dat het door derden word geschreven, dus zal wel bullshit zijn.
pi_47706609
Ik vertrouw die Lieke voor geen meter!!!

Heb net haar Hyves eens even bekeken... dit krabbelde ze:

....Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha)

Nog schoonmaakster... dat zegt al genoeg!!!

Maar deze slaat alles, hier geeft ze openlijk toe hoe zij er over denkt...

Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. Hou wel van een spelletje ;-)
pi_47708155
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef foktp het volgende:
Ik vertrouw die Lieke voor geen meter!!!

Heb net haar Hyves eens even bekeken... dit krabbelde ze:

....Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha)

Nog schoonmaakster... dat zegt al genoeg!!!

Maar deze slaat alles, hier geeft ze openlijk toe hoe zij er over denkt...

Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. Hou wel van een spelletje ;-)
Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snel
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:39:35 #183
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47710229
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snel
In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.
Zo raar is dat dus niet, dat ze het toen nog zag als een leuk spelletje.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47710828
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.
Zo raar is dat dus niet, dat ze het toen nog zag als een leuk spelletje.
Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.
pi_47711289
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.
Kijk jij eigenlijk wel?
Die twee waren/zijn echt gek op elkaar. Misschien na gister minder.. dat weet ik niet.
Een blik zegt soms meer dan duizend woorden.
pi_47712981
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk jij eigenlijk wel?
Die twee waren/zijn echt gek op elkaar. Misschien na gister minder.. dat weet ik niet.
Een blik zegt soms meer dan duizend woorden.
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?
pi_47713135
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Had jij het alleen over Huub dan? Nee.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:16:33 #188
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47713621
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.
Wat zijn uitspraken over Hedda betreft: Hij spreekt zichzelf gewoon tegen. Hij zei dat hij die hele Villa en teringbende eromheen zo zou willen inruilen als hij Hedda nog had.
En daarna zit hij heel stoer te roepen: 2 Miljoen Euro of Lieke! What The Fuck!
Huub weet donders goed dat 2 Miljoen Euro echt niet opwegen tegen echte liefde, maar hij durft, zoals zo vaak in zijn leven, nu ook weer geen echte keuze te maken. En dat siert hem niet.
pi_47715068
POLLHuub en Lieke...

Echte liefde! 11%
Just for fun 45%
Daar zit iets achter...44%

17879 stemmen

Bron: Tien
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:00:47 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47715196
Nog wat caps van gisteren

dinsdag 27 maart 2007 @ 16:03:08 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47715277
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.
Wat zijn uitspraken over Hedda betreft: Hij spreekt zichzelf gewoon tegen. Hij zei dat hij die hele Villa en teringbende eromheen zo zou willen inruilen als hij Hedda nog had.
En daarna zit hij heel stoer te roepen: 2 Miljoen Euro of Lieke! What The Fuck!
Huub weet donders goed dat 2 Miljoen Euro echt niet opwegen tegen echte liefde, maar hij durft, zoals zo vaak in zijn leven, nu ook weer geen echte keuze te maken. En dat siert hem niet.
Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.
Hij zit de hele dag door te sjansen met dames die in zijn buurt zijn. En als een aan hem lag ging dat ook allemaal nog een stapje verder. Lieke zal dat moeten accepteren of anders er meteen mee kappen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:36:59 #192
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47716409
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.
Hij zit de hele dag door te sjansen met dames die in zijn buurt zijn. En als een aan hem lag ging dat ook allemaal nog een stapje verder. Lieke zal dat moeten accepteren of anders er meteen mee kappen.
Lieke heeft aangegeven geen problemen te hebben met sjansen en soortgelijke flauwekul, maar wel met het daadwerkelijke naar bed gaan met een ander.
En als Huub dat niet wil toegeven, of zelfs maar wil aangeven dat hij daar veel moeite voor wil doen, dan moet ze idd de eer aan zichzelf houden.

En daarbij: Hij komt zelf steeds met het voorbeeld van seks met Amanda om Brainless over de zeik te halen, in het kader van 'Alles voor de Villa'. Lieke zou hem daarop dan eens moeten vragen of hij dan ook genegen om een seks-relatie aan te gaan met Jaap, om hem los te weken van Brainless. Ben wel benieuwd naar Huubjes ideeën daarover...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:51:38 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47716913
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daarbij: Hij komt zelf steeds met het voorbeeld van seks met Amanda om Brainless over de zeik te halen, in het kader van 'Alles voor de Villa'. Lieke zou hem daarop dan eens moeten vragen of hij dan ook genegen om een seks-relatie aan te gaan met Jaap, om hem los te weken van Brainless. Ben wel benieuwd naar Huubjes ideeën daarover...
Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwam
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:55:04 #194
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47717018
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwam
Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...
Maar wat was Huubjes reactie dan?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:21 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47717348
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:55 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...
Maar wat was Huubjes reactie dan?
Dat heb ik helaas ook gemist
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:30:20 #196
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47718354
(buiten op het gras)

Huub: Wat kan jij lekker masseren.
Brenda: Ik wil ook een cursus erotisch masseren gaan volgen.
Huub: Dan wil ik jouw oefenpersoon zijn.
Brenda: Ik ben nog wit.
Huub: Trek eens wat uit.
Brenda: Nee, nu niet , ik neem de volgende keer mijn bikini mee.
Huub: Wat zal Lieke nu doen?
Brenda: Mannen versieren in de sauna ?
Huub: Ik weet niet wat zij buiten de villa doet.
.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:12:38 #197
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47719653
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
(buiten op het gras)

Huub: Wat kan jij lekker masseren.
Brenda: Ik wil ook een cursus erotisch masseren gaan volgen.
Huub: Dan wil ik jouw oefenpersoon zijn.
Brenda: Ik ben nog wit.
Huub: Trek eens wat uit.
Brenda: Nee, nu niet , ik neem de volgende keer mijn bikini mee.
Huub: Wat zal Lieke nu doen?
Brenda: Mannen versieren in de sauna ?
Huub: Ik weet niet wat zij buiten de villa doet.
.
Beetje respectloos van Huub, dit soort gedoe, zeker omdat ie weet dat Lieke met een rotgevoel naar huis is gegaan gisteren.
En Brenda is gewoon een kutwijf. Zoals ze ook haar vriendje zat af te zeiken tijdens dat gesprek.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:39:47 #198
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47720531
(Huub en Brenda in gesprek)

Brenda: Wat een spieren heeft Lieke, jeetje niet normaal, echt knap dat trainen van haar.
Zij is echt een lieverd hoor, zij heeft erge moeite dat zij de buitenwereld over zich heen krijgt.

Huub: Hoe moet ik het mij voorstellen, heeft Lieke last tijdens het winkelen op straat ?

Brenda: Nee, op internet sites, op fora, daar leest zij veel nare dingen over haar en Huub.

Huub: Daar had ik ook al snel genoeg van tijdens mijn week thuis,
dan kijk je op zo'n topic met 300 reacties: Huub is een held, Huub is een lul, Huub is een sekreet.
Het wordt snel zo vlak op zo'n fora.

Brenda: Over mijzelf, Herma en Palma werd geschreven dat wij 3 heksen zijn.

.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:52:46 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_47721017
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef tuinfluiter het volgende:
(Huub en Brenda in gesprek)

Huub: Daar had ik ook al snel genoeg van tijdens mijn week thuis,
dan kijk je op zo'n topic met 300 reacties: Huub is een held, Huub is een lul, Huub is een sekreet.
Het wordt snel zo vlak op zo'n fora.
Huub: "Weet je wat een goeie site is? Fok.nl" (120x)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47728214
Ik vind die hele Lieke nix. Haar ogen staan wat te dicht bij elkaar, ze is vreselijk ...... Paradise By The Dasboard light
Zekerheid op de rand van seks om vooral je keurige gezicht niet te verliezen? Geen idee of hij en ik samen verder kunnen, samen passen, maar hij moet beloven, gekneed en gemangeld en vooral anders zijn dan hij is.
Om als hij dan anders is en anders doet en kruipt voor haar erachter te komen dat hij leuker was voordat hij zich ging aanpassen aan de Lieke Modus.

Ik heb een allergie voor dat soort meiden. (Zekerheid haal je uit jezelf en niet uit de ander, als je niet zeker weet of hij voor je gaat ben je kennelijk niet de moeite waard? Of heb je zelf het gevoel van binden om te hebben en te houden? Straks sta je met lege handen en een verloren gevoel omdat je jezelf in de ander zocht en niet in jezelf?)

Huub zoek gewoon een leuke meid die zichzelf op waarde weet te schatten en niet afhankelijk is van een LiekeModus. Ik geloof niet in haar tegenstrijdige gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')