Een béétje scepsis is wel op zijn plaats hoor, bij dit soort TV-produkties.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik moet pardoes luidkeels lachen bij het zien van de ineengevouwen handen.
Juist wél.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef smiley1982 het volgende:
Wat dachten jullie ervan om een kaarten actie te gaan beginnen om Huub te adviseren niet verder te gaan met Lieke
Er is weer een liefdesverhaallijn gecreëerd waarvan menig streamer zwijmelt. Bedrog of niet, de discussies die er uit voortvloeien zijn weer bijzonder vermakelijk om te volgen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbertquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Patch het volgende:
Leuke meid, normaal uiterlijk, beetje girl-next-door gevoel...
Leuke foto's.quote:
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Fano.effect het volgende:
Ik heb wel een beetje met Huub te doen, want zijn gevoelens zijn oprecht
ja, je was / bent een geduchte tegenstander, respectquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbert![]()
![]()
Ik verwacht zelfs veel eerder dat het van Huub een spelletje is dan van Lieke. Huub had vorige week nog het idee dat zijn populariteit aan het dalen was door zijn vele gepest. En nu speelt er opeens een love-story? Maar kan natuurlijk toeval zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?
Kan van Huub ook nog een spelletje zijn.
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
wat? Dat is mij niet opgevallen. Ja las wel eens anti lesley reacties maar vond die nergens op slaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Is het zeker dat dat deze lieke is?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"![]()
![]()
Dan wonen Huub en Lieke samen en in de garage hebben ze een plekje waar Eric groot kan worden!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
Eric heeft een grote kinderwens en wilt graag vader worden van 2 kinderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
is volgens mij ook gedeeltelijk zo met al die aftrek-partijen, eric zal zijn best doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
Toen ik gister DGK keek dacht ik dat Huub homo was geworden met Eric.
Die jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Scan, heb je die naar Huub gestuurd, of andere?
Hmmm die uitspraken zetten mij aan het denken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef Sebi het volgende:
Haar persoonlijke advertentie:
Ik ben een spontane, lieve, leuke, levenslustige meid, die altijd in is voor leuke dingen. What You see is what You get! Ik hou van puur, echt en oprecht, want dat ben ik zelf ook! een levensgenieter met altijd een lach op het gezicht! C'est moi!
En maandag 4 uurtjes soppen, bedden verschonen en ramen lappen ,quote:
2 x 4 uur per week schoonmaken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef Fano.effect het volgende:
Het is niet erg voor de hand liggend dat een studente M&C tijdelijk voor een schoonmaakbedrijf gaat bijklussen, er zijn tig andere baantjes die veel aannemelijker leuker en beter verdienen.
Lieke heeft 2 keer meegewerkt aan een televisieprogramma,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Fano.effect het volgende:
bedoel je met het "meewerken aan een televisieprogramma" het schoonmaken, het acteren, of beide?
Voor jou vallen de eerste en laatste mogelijkheden af ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Fano.effect het volgende:
Dus ze is figurant, actrice (met script), of een toevallige schoonmaakster die verlieft is op Huub.
De eerste en de laatste vallen af, want een figurant maakt niet echt schoon en dat laatste heb ik al eerder uitgelegd.
quote:Op zondag 25 maart 2007 07:52 schreef matar het volgende:
Wat is eigenlijk Lieke der achternaam...??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |