Hoe kan het nou ooit Huub z'n schuld zijn dat Brian zijn agressie niet kan beteugelen?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef Pulu het volgende:
de zwakke plek van Brian is dat hij moeilijk zijn agressie kan beteugelen en Huub is vooral dat aan het uitbuiten....ik vond Huub wel triest toen het eenmaal over ZIJN moeder dat hij ook een zeer agressieve houding aannam..
Brian maakt vooral zichzelf gek. Huub hoeft eigenlijk nog geen eens zoveel te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef solara4 het volgende:
ik het van vannacht te kijken
maar Huub gaat echt door, Brain gaat echt straks te ver
Ben het met je eens, maar hij durft geeneens toe te geven dat hij uit pure woede de fotolijst in de kamer van Huub en Eric kapot heeft gegooid.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe kan het nou ooit Huub z'n schuld zijn dat Brian zijn agressie niet kan beteugelen?
Dat zou ik andersom ook vinden trouwens. Als Huub zijn agressie niet binnen de perken weet te houden dan is daar maar één verantwoordelijk voor en dat is hijzelf.
Ik vind het zo'n geslachtoffer om daar iemand de schuld van te geven. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Daarbij maakt Brian zichzelf helemaal horendol en dat doet hij al wekenlang. Zijn zwakte is juist om geen enkele verantwoording te nemen maar die gooit hij altijd in iemand anders zijn schoot.
Dat vraag ik me ook af. Er komt een nieuwe voor terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef solara4 het volgende:
maar wat heeft Huub eraan als het mis gaat
van wie?????quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef schatje het volgende:
Oh ja, Sylvia heeft opdracht gekregen om zich stil te houden als die rat haar wakker probeert te maken.
Ben het ook niet altijd met Huub eens maar hij staat bij mij op dit moment wel op nummer 1.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef Pulu het volgende:
ff serieus....ik ben geen brian fan, maar de huubgezindheid begint nu wel heel misselijke vormen aan te nemen....als we de rollen omgedraaid geweest zouden zijn (dus als Brian Huub zo aan het opnaaien was) dan zou het forum te klein zijn....
de zwakke plek van Brian is dat hij moeilijk zijn agressie kan beteugelen en Huub is vooral dat aan het uitbuiten....ik vond Huub wel triest toen het eenmaal over ZIJN moeder dat hij ook een zeer agressieve houding aannam..
Alleen wel raar dat het werd toegestaan dat Brian in een vreemde taal sprak een aantal minuten.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Dat vond ik ook sneu inderdaad, dat Huub zo agressief op Brian af begon te stormen toen ie 't over z'n moeder had in dat vreemde taaltje. Daar moeten ze sowieso 's 'n keer mee op houden binnen dat huis, zo gefrustreerd doen over beledigingen over familieleden enzo, wat is dat voor raar Italiaans maffioso-gedrag?Het zou mij echt geen fuck uit maken als ze daar binnen alle 6 over m'n moeder begonnen, die kennen ze toch niet? Ik vind dat niet bijster intelligent gedrag om je daar zo over op te laten fokken.
Ach het was midden in de nacht, mag dat niet dan? Syl zat namelijk net al een geruim aantal minuten in 't engels te pratenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Alleen wel raar dat het werd toegestaan dat Brian in een vreemde taal sprak een aantal minuten.
Fair enough ... maar meerdere mensen spreken engels in het huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach het was midden in de nacht, mag dat niet dan? Syl zat namelijk net al een geruim aantal minuten in 't engels te praten
WTF LOLquote:Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asf
Brian draait door en slaat zichzelf. Met dank aan VOL
Ok ... maken jullie me dan wel wakker als het maar even de verkeerde kant op lijkt te gaan ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef Ning het volgende:
Ashrak je kan je bed in hoor. Brian heeft zichzelf onder controle.![]()
Ja, hij maakt zich niet meer druk. Hij heeft zichzelf zo in de hand de afgelopen dagen. Echt heel knap.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef Ning het volgende:
Ashrak je kan je bed in hoor. Brian heeft zichzelf onder controle.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef MrJones het volgende:
Net even dat filmpje bekeken waarin Brian een handgemeen heeft met zichzelf, maar dit is echt
zwaar ongezond. Tien moet die gast tegen zichzelf in bescherming nemen.
Hij zal wel valium hebben gekregen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef MrJones het volgende:
Net even dat filmpje bekeken waarin Brian een handgemeen heeft met zichzelf, maar dit is echt
zwaar ongezond. Tien moet die gast tegen zichzelf in bescherming nemen.
Net voor de uitbarsting sloeg hij zichzelf een paar keer in zijn gezicht.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik zie helemaal niet dat ie zichzelf slaat?
In het begin slaat hij zichzelf, tenminste als je het filmpje van de sportzaal heb bekeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef Taurus het volgende:
Dies nog springlevend volgens mijquote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef Gigageil het volgende:
Eric Clapton draait zich om in z'n graf......![]()
![]()
Anger Management is datquote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Net voor de uitbarsting sloeg hij zichzelf een paar keer in zijn gezicht.
En dan morgen roepen 'Blauwe plek!! Huub heeft me geslagen!!'quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef solara4 het volgende:
was heel eng wat er gebeurde in de gym
Brain hij sloeg hem zelf heel hard
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef Gigageil het volgende:
TJOIIIING......een snaar breekt af en slaat het topje van Brian's neus af.......![]()
(wishfull thinking)
Nee hoor, hij is zich al eerder doodgeschrokken toen hij hoorde hoe Brian zijn nummer "In Heaven" verkrachtte........quote:
ow ik hoop het ook hoe laat komt ze?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar juffrouw Judith's komt. Hopelijk gooit ze hem uit de les.
Hij heeft helemaal niet geoefend.
volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaanquote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Dat vond ik ook sneu inderdaad, dat Huub zo agressief op Brian af begon te stormen toen ie 't over z'n moeder had in dat vreemde taaltje. Daar moeten ze sowieso 's 'n keer mee op houden binnen dat huis, zo gefrustreerd doen over beledigingen over familieleden enzo, wat is dat voor raar Italiaans maffioso-gedrag?Het zou mij echt geen fuck uit maken als ze daar binnen alle 6 over m'n moeder begonnen, die kennen ze toch niet? Ik vind dat niet bijster intelligent gedrag om je daar zo over op te laten fokken.
morgenavond.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ow ik hoop het ook hoe laat komt ze?
Ik wist niet dat hij dood wasquote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef Gigageil het volgende:
Eric Clapton draait zich om in z'n graf......![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaan
Ja dat hoorde ik ook, maar 't klonk ook 'n beetje agressief/beledigd omdat 't over z'n moeder ging.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaan
Had Huub de eerste zangles al niet opgemerkt dat Brian Juf Judith al in het papiaments aan het uitschelden was ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft juf Judith niet een website? Kunnen we een verzoeknummer aanvragen en tussen neus en lippen door dat die ene student met het spraakgebrek de hele week niet geoefend heeft en haar een hoer heeft genoemd (dat laatste is niet waar, maar dan ontploft juf Judith helemaal)
Echt wel! In het update-topic staat een filmpje waarop overduidelijk te zien is hoe hij ineens ontploft, zichzelf een paar keer slaat, en tegen het hefgewicht mep terwijl hij in een hoge octaaftoon allerlei woedende kreetjes gilt.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef Taurus het volgende:
Spijker op zijn kop.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet verkeerd hoor alleen zie ik het anders. Hij maakt zichzelf zo ontzettend gek. Hij krijgt helemaal niet van die grote steken van Huub en Eric. Het spel slokt hem helemaal op en daar heeft hij Huub en Eric helemaal niet voor nodig. Ik vind het jammer dat we nooit een andere kant van Brian zien. We zien alleen maar iemand die constant wartaal uitslaat en obesessief bezig is. Die man heeft geen sprankje humor of levensvreugde in zich. Hij zal dat toch ooit wel hebben gehad, neem ik aan. Hij doet het zelf wat mij betreft. Hij kan ook eens een dag denken, fuck it en ik ga een leuke dag hebben. Hij kan dat niet, hij blijft maar lullen over het spel, over fysiek geweld etc. Er komt geen enkel positief woord uit die man.
het wil wel eens helpen een cos vanaf het begin te lezen of een cos ervoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:34 schreef flubberdewups het volgende:
Wanneer komt Juf Judith weer eigenlijk?
Hij slaat zich in totaal 4 keer in zijn eigen gezicht, netjes verdeeld over beide wangen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef petraa het volgende:
[..]
In het begin slaat hij zichzelf, tenminste als je het filmpje van de sportzaal heb bekeken.
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef solara4 het volgende:
waarom ben jij Huub???? vraag van Brian
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.
Maar op de enige vraag (over de fotolijstjes) die Huub stelde heeft hij, behalve een opgestoken middelvinger en een 'Fuck You' nog steeds geen antwoord van Brainless gehad.
DGK wil graag dat Huub (en Eric) een intelligent spel spelen, maar iedere (inhoudelijke) discussie wordt afgekapt en is er dus eigenlijk geen eer te behalen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.
Maar op de enige vraag (over de fotolijstjes) die Huub stelde heeft hij, behalve een opgestoken middelvinger en een 'Fuck You' nog steeds geen antwoord van Brainless gehad.
Gewoon dat hij dat uit woede heeft gedaan was voldoende geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?
Je hebt gelijk, modjes, ff veranderen pleasequote:Op maandag 19 maart 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
Dit moet # 887 zijn lijkt me...
Rijtje Nena vooral. Ook toen moest hij een gesprek, omdat hij `zóóóó´n zin had om iets kapot te breken`. In gedachten heeft hij Huub´s gezicht al tot pulp geslagen. Als ik Huub was, zou ik maar ver uit Brian´s buurt blijven, buiten het huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waarna hij zijn agressie wil botvieren op een halter. Mooie beelden, passen in het rijtje 'Ik ben geschopt door Nena' en de huilie huilbui na Juf Judith's oorwassing.
Hij wilde dat Brian toegaf dat hij uit woede en/of frustratie het fotolijstje kapot had gegooid.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?
conjo is kut.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Dat geconjo. Wat betekent dat nou eigenlijk?
Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.quote:
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
je idd vooral als er ziets engs uit is gekomen.
Niet helemaal ...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Ashley1 het volgende:
kon iemand horen wat er discutabel was van vanacht?
weet je wat nog meer pijn doet, ze na een paar jaar proberen terug te duwen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.
Dit is misschien wat duidelijker![]()
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub hetenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.
Huub mag niks meer zeggen over haar kinderen want ze kunnen kijken, dat bleek vorige week tijdens een ontbijt maar wat doet het kindje van God?
hahahaha die is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub heten![]()
dan nu nog de filmpjes kijken...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
Heftige nacht zegHeb alles weer helemaal bijgelezen
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Ik krijg een dejavu... ik zie jou nu lopen met een emmer ipv Bart met een riek.
even googlen: conjo bo mama en vertaling: kut van je moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Sebi het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze ontslagen is, maar nu nog even invalt voor een zieke? Ik wist dat ze niet tevreden over Lieke waren, maar ik heb even gemist dat het gevolgen heeft gehad...
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/conjo+bo+mamaquote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
Oh gelukkig, ik zou het leuk vinden als Huub de kans krijgt om deze 'verhaallijn' wat verder uit te diepen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.
en dat is in brians geval; fysiek geweldquote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashrak het volgende:
En ja hoor ... Brian gaat er gewoon bij zitten jengelen.
Zijn manier om te zieken.
Noem jij dit gitaarspelen?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Ik zou zeggen.........join the clubquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Oma1 het volgende:
ik ben zo ziek van die rat bah bah bah
Ja, subjectieve ik ....quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.![]()
Hij wil gewoon even gezellig gitaarspelen voor ze.
Romaaaaaaaaaaanties tochquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaapquote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Oma1 het volgende:
als ik het kon ramde oma hem voor zijn bek echt waar al kreeg ik tien meppe terug de eerste was voor mij
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade bovenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaap![]()
Hij wil, met zijn enorme goede hart, Huub behoeden voor dezelfde fout als Bart heeft gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
dat effect heeft hij bij de meeste mensen,quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
erug he..........terwijl hij zelf denk dat ie zo goed is.......................quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
dan moet je het zeker kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ik las op dgk site dat Brian vanochtend helemaal para werd brada![]()
![]()
ja het is zoon kloothommel (sorry) en die doos loopt maar achter hem aan ik zet hem als hij er is even uit want anders loop ik me maar op te fokkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef milk-shake het volgende:
[..]
erug he..........terwijl hij zelf denk dat ie zo goed is.......................![]()
![]()
Beetje laat dit, komt van 2 COSsen geleden. Maar dit maakt nog eens extra duidelijk wat een vies smerig ventje die Brian is. Eigenlijk is hij nog zieliger dan Jaap, die een meeloper is, maar wel min of meer beseft waar hij leeft. Brian heeft in een straal van 2 meter rondom zich een eigen wereld.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wie heeft die draden eraf getrokken?
Brian: Jaap Jaap Jaap..
(Ja natuurlijk, daar heeft ie personeel voor)
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asfquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef tipsch het volgende:
zijn er nog meer mensen die vervelende bufferstreams hebben?
Dan ga je helemaal genieten van het filmpje dat hierr ergens zweeftquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Zoek je die?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef tipsch het volgende:
zijn er nog meer mensen die vervelende bufferstreams hebben?
Kijk maar evenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Mwoh, ik vind 'm wel aardig.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ontzettend laag bij de grond van Natasia om te zeggen dat er geen bloed maar ijswater door Sylvia stroomt![]()
bedroomparty bij Eric en Huub vanaf half 3. ivm de slaaptijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is er vanavond?
Bedroom party bij Huub en Eric om 02:30.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is er vanavond?
Als ze dat nu eens recht in haar gezicht doet. Dan was al dat medeleven met Sylvia van haar ook nep. Dat vermoedde ik al, maar is dus echt zo... van mij mag die laag bij de grondse bounty negerin vandaag nog wegquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef FdW het volgende:
Wanneer ik Eric zie sloffelen ( mr. humphries loopje ) en Huub erachter met emmer en zwabber, Palma op de achtergrond, dan ''zie'' ik het theater van de lach.![]()
Loop naar de kut van je moeder?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[quote]Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/conjo+bo+mama
[/quote
oja. vrij vertaald is het: loop naar de kut van je moeder
Amandaquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is echt leuk.
Vooral als je haar naast amanda zet.
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Ze is ook niet op d'r mondje gevallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
Ze heeft wel een grappig brutaal koppie die Lieke![]()
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:
letterlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
goeiequote:Op maandag 19 maart 2007 13:37 schreef Alfaro het volgende:
FF off topic maar wel leuk naar mijn mening....
Wat doe je als de streams saai zijn...... hyven
En dan zoek je Liekehttp://sporty-lieke.hyves.nl/# om ff verder te kijken dan je neus lang is kijk je ff naar pagina 2 van de berichten en komt een ene wim tegen met de uitspraak "Hey, stel me morgen wel eff voor bij de lunch ;-) . Ik ben redacteur bij de Gouden Kooi." dus gelijk ff fotootje aanklikken en zie hier http://wimster.hyves.nl/# Om niet over 1 nacht ijs te gaan ff wat krabbels na gelopen en kom je de tekst "Ik ben redacteur. Moet de mensen in het huis volgen en items aanmaken. Mensen in het huis lastigvallen en dat soort dingen. vet lachen" tegen. Of wel dit kan niet missen,ff op het profiel kijken en je hebt een rechtstreekselijn naar een redacteur via zijn hotmail
Lieke vervangt Anne Fleurquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Laten we hopen dat zij niet meer terugkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Klopt, hoe zit dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
ah, inmiddels welquote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
bij haar loopt er modder doorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ontzettend laag bij de grond van Natasia om te zeggen dat er geen bloed maar ijswater door Sylvia stroomt![]()
Nee die NatasiaAls ik haar zo zie lijkt ze me ook niet helemaal van vlees en bloed
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
De linker zou dus een redacteur zijn...
ps Ik hoop dat het goed gaat want dit is de eerste afbeelding die ik plaats.....
daar al alleen kun je al zien wat zijn stijl is bah bah bahquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
Nu je het zegt .. hij lijkt er wel op inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke is een leuke meid hoor, zeker weten.
Maar ik vind het wel een beetje gek dat ze zo intiem met Jaap is.....
[afbeelding]
[afbeelding]
whaaaaahahahahhahahha die is leukquote:Op maandag 19 maart 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deborah Flens, zij is de Producent van DGK.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia had het er in het para brada filmpje over dat Deborah Huub ook niet mag en dat als het aan haar had gelegen Huub niet was teruggekomen.. wie is Deborah en waar woont ze?![]()
Zij was de enige geloof ik. Alle overige mensen in de redactie wilden hem graag terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia had het er in het para brada filmpje over dat Deborah Huub ook niet mag en dat als het aan haar had gelegen Huub niet was teruggekomen.. wie is Deborah en waar woont ze?![]()
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deborah Flens, zij is de Producent van DGK.
Adres onbekend, en dat is maar goed ook, denk ik![]()
Studeert hij bloemetjes ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
Billie weer druk aan de studie.
[afbeelding]
Ach, ze doet haar naam gewoon eer aan. Je bent nou eenmaal een pannekoek, of je bent het niet....quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzo
nee en http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 19 maart 2007 14:04 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen we niet een Deborah moed doodt kaarten-actie beginnenen wat is de hyves van Lieke?
Het komt uit de mond van Zdngmw, dus het waarheidsgehalte kan niet al te hoog zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzo
Het is al eens eerder gezegd dat zij het er niet mee eens was. Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt uit de mond van Zdngmw, dus het waarheidsgehalte kan niet al te hoog zijn.
Kan iemand een poll openen daarvoor? ben ik wel benieuwd naar hoeveel mensen daar ja op zeggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie heeft iedereen wel een klein serie-moordenaartje in zich?![]()
http://www.google.nl/search?q=deborah+flens&hl=nl&start=10&sa=Nquote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoe komt hij z'n huis uit dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef waxmask het volgende:
Yay Peter6000 we gaan je reall life bekijken, je bent uitgenodigd in de villa door Sip en Kip.
Brian en Jaap zijn van die collumbine typesquote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap bewijst weer eens dat er iets niet goed zit in zijn bovenkamer. Heeft het over antrax en chemische oorlogsvoering en zo
Zo grijpen Wereldleiders naar de macht, door dood,verderf en angst te zaaien. Japio heeft gewoon Sun Tzu's Art of War gelezen maar de verkeerde dingen ervan onthouden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap bewijst weer eens dat er iets niet goed zit in zijn bovenkamer. Heeft het over antrax en chemische oorlogsvoering en zo
Lijkt me nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft op http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi zitten kijken.
Mag dat uberhaupt?
Ik heb toen op Natasia gestemd, omdat ik WIST dat zij hem ging krijgen.... zal de rest van die 30% ook wel gedaan hebben om die reden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Die poll op de site is ongeloofwaardig..Natasia stond bij die 2 uur verlof poll op 30 procent..geloof je het zelf? Kutredactie.
Gotsklere zegquote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asf
Kijk en geniet
Kandidaat bewoner? Veel te intelligent voor schoonmaakster.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieke is sportinstructeur?
En tussendoor schoonmaakster?
Alleen S3 loopt vaak even helemaal vast, 4 doet het wel goed voor zover ik kan zienquote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
kutbuffers!!
ah, ik ben net geswitched, dankquote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen S3 loopt vaak even helemaal vast, 4 doet het wel goed voor zover ik kan zien
Ja, ze zij het echt, maar eerst zien dan geloven .....quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieke komt dus echt vannacht op Huub's feestje
Proestquote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef flubberdewups het volgende:
Oh oh oh, ik hoop echt dat ze dit stukje Brian en 'Het is een nacht' compleet uitzenden op tv!![]()
Dit is echt beter dan de audities van Idols!
Latent masochistisch!quote:
da's niet waar. ik heb een atletisch figuur en ben jong wel boven de 25 (en ik kom uit Colombia).quote:Op maandag 19 maart 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
Huubs fans zijn voor het merendeel ouderen en mensen met overgewicht. (Amanda)
toondoof noemt juf Judith datquote:
charmant geforumuleerd!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef havefun het volgende:
Goed te doen hoor dat wijf .
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's niet waar. ik heb een atletisch figuur en ben jong wel boven de 25 (en ik kom uit Colombia).
Brian is ook niet geliefd door iemand van achter. Ik hoorde van de week een gesprek buiten in de tuin door Natasia en Brian. Brian liep richting poort en die ging gelijk voor Brian open. Hij liep toen terug richting Natasia en zei ... zit daar denk ik. Die ziet mij wel graag weggaan. Waarop Natasia bevestgend knikte.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oei oei dit ziet er niet goed uit of wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
14:31-Tweede waarschuwing!
Tweede waarschuwing!Huub heeft net zijn tweede waarschuwing gekregen. Wat de gevolgen van deze sanctie zijn, is nog niet bekend. Voor Huub is dit ook nog een raadsel. Mis niks en volg de livestreams goed!
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
huhquote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
Tweede waarschuwing!Huub heeft net zijn tweede waarschuwing gekregen. Wat de gevolgen van deze sanctie zijn, is nog niet bekend. Voor Huub is dit ook nog een raadsel. Mis niks en volg de livestreams goed!
Ja tuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
WAT!!!!! ????quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
Ik denk dat het geen Exit betreft, maar mss een aflassing van het aankomende feest of maybe een rookverbod voor de veranderingquote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef Larisje het volgende:
[..]
Oei oei dit ziet er niet goed uit of wel?
Ik heb er op de streams niks van gezien???????quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef Larisje het volgende:
[..]
Oei oei dit ziet er niet goed uit of wel?
Ik hoop het dat het geen exit is.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen Exit betreft, maar mss een aflassing van het aankomende feest of maybe een rookverbod voor de verandering
Dan heeft Deborah het nu wel naar haar zin denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |