http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/conjo+bo+mamaquote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
Oh gelukkig, ik zou het leuk vinden als Huub de kans krijgt om deze 'verhaallijn' wat verder uit te diepen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.
en dat is in brians geval; fysiek geweldquote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashrak het volgende:
En ja hoor ... Brian gaat er gewoon bij zitten jengelen.
Zijn manier om te zieken.
Noem jij dit gitaarspelen?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Ik zou zeggen.........join the clubquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Oma1 het volgende:
ik ben zo ziek van die rat bah bah bah
Ja, subjectieve ik ....quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.![]()
Hij wil gewoon even gezellig gitaarspelen voor ze.
Romaaaaaaaaaaanties tochquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaapquote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Oma1 het volgende:
als ik het kon ramde oma hem voor zijn bek echt waar al kreeg ik tien meppe terug de eerste was voor mij
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade bovenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaap![]()
Hij wil, met zijn enorme goede hart, Huub behoeden voor dezelfde fout als Bart heeft gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
dat effect heeft hij bij de meeste mensen,quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
erug he..........terwijl hij zelf denk dat ie zo goed is.......................quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |