volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaanquote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Dat vond ik ook sneu inderdaad, dat Huub zo agressief op Brian af begon te stormen toen ie 't over z'n moeder had in dat vreemde taaltje. Daar moeten ze sowieso 's 'n keer mee op houden binnen dat huis, zo gefrustreerd doen over beledigingen over familieleden enzo, wat is dat voor raar Italiaans maffioso-gedrag?Het zou mij echt geen fuck uit maken als ze daar binnen alle 6 over m'n moeder begonnen, die kennen ze toch niet? Ik vind dat niet bijster intelligent gedrag om je daar zo over op te laten fokken.
morgenavond.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ow ik hoop het ook hoe laat komt ze?
Ik wist niet dat hij dood wasquote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef Gigageil het volgende:
Eric Clapton draait zich om in z'n graf......![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaan
Ja dat hoorde ik ook, maar 't klonk ook 'n beetje agressief/beledigd omdat 't over z'n moeder ging.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
volgens stormde die op Brian af omdat die ontkende dat die het over zn moeder had, terwijl Huub alles kon verstaan
Had Huub de eerste zangles al niet opgemerkt dat Brian Juf Judith al in het papiaments aan het uitschelden was ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft juf Judith niet een website? Kunnen we een verzoeknummer aanvragen en tussen neus en lippen door dat die ene student met het spraakgebrek de hele week niet geoefend heeft en haar een hoer heeft genoemd (dat laatste is niet waar, maar dan ontploft juf Judith helemaal)
Echt wel! In het update-topic staat een filmpje waarop overduidelijk te zien is hoe hij ineens ontploft, zichzelf een paar keer slaat, en tegen het hefgewicht mep terwijl hij in een hoge octaaftoon allerlei woedende kreetjes gilt.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik zie helemaal niet dat ie zichzelf slaat?
Spijker op zijn kop.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet verkeerd hoor alleen zie ik het anders. Hij maakt zichzelf zo ontzettend gek. Hij krijgt helemaal niet van die grote steken van Huub en Eric. Het spel slokt hem helemaal op en daar heeft hij Huub en Eric helemaal niet voor nodig. Ik vind het jammer dat we nooit een andere kant van Brian zien. We zien alleen maar iemand die constant wartaal uitslaat en obesessief bezig is. Die man heeft geen sprankje humor of levensvreugde in zich. Hij zal dat toch ooit wel hebben gehad, neem ik aan. Hij doet het zelf wat mij betreft. Hij kan ook eens een dag denken, fuck it en ik ga een leuke dag hebben. Hij kan dat niet, hij blijft maar lullen over het spel, over fysiek geweld etc. Er komt geen enkel positief woord uit die man.
het wil wel eens helpen een cos vanaf het begin te lezen of een cos ervoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:34 schreef flubberdewups het volgende:
Wanneer komt Juf Judith weer eigenlijk?
Hij slaat zich in totaal 4 keer in zijn eigen gezicht, netjes verdeeld over beide wangen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef petraa het volgende:
[..]
In het begin slaat hij zichzelf, tenminste als je het filmpje van de sportzaal heb bekeken.
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef solara4 het volgende:
waarom ben jij Huub???? vraag van Brian
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.
Maar op de enige vraag (over de fotolijstjes) die Huub stelde heeft hij, behalve een opgestoken middelvinger en een 'Fuck You' nog steeds geen antwoord van Brainless gehad.
DGK wil graag dat Huub (en Eric) een intelligent spel spelen, maar iedere (inhoudelijke) discussie wordt afgekapt en is er dus eigenlijk geen eer te behalen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het mooiste was dat Huub daar doodgemoedereerd serieus op inging, zoals hij ook op alle andere stompzinnige vragen van Brainless en Jaap inging.
Maar op de enige vraag (over de fotolijstjes) die Huub stelde heeft hij, behalve een opgestoken middelvinger en een 'Fuck You' nog steeds geen antwoord van Brainless gehad.
Gewoon dat hij dat uit woede heeft gedaan was voldoende geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?
Je hebt gelijk, modjes, ff veranderen pleasequote:Op maandag 19 maart 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
Dit moet # 887 zijn lijkt me...
Rijtje Nena vooral. Ook toen moest hij een gesprek, omdat hij `zóóóó´n zin had om iets kapot te breken`. In gedachten heeft hij Huub´s gezicht al tot pulp geslagen. Als ik Huub was, zou ik maar ver uit Brian´s buurt blijven, buiten het huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waarna hij zijn agressie wil botvieren op een halter. Mooie beelden, passen in het rijtje 'Ik ben geschopt door Nena' en de huilie huilbui na Juf Judith's oorwassing.
Hij wilde dat Brian toegaf dat hij uit woede en/of frustratie het fotolijstje kapot had gegooid.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom bleef Huub dat eigenlijk vragen dan, wat was 't antwoord wat hij wilde horen?
conjo is kut.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Dat geconjo. Wat betekent dat nou eigenlijk?
Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.quote:
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
je idd vooral als er ziets engs uit is gekomen.
Niet helemaal ...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Ashley1 het volgende:
kon iemand horen wat er discutabel was van vanacht?
weet je wat nog meer pijn doet, ze na een paar jaar proberen terug te duwen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.
Dit is misschien wat duidelijker![]()
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub hetenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.
Huub mag niks meer zeggen over haar kinderen want ze kunnen kijken, dat bleek vorige week tijdens een ontbijt maar wat doet het kindje van God?
hahahaha die is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub heten![]()
dan nu nog de filmpjes kijken...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
Heftige nacht zegHeb alles weer helemaal bijgelezen
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Ik krijg een dejavu... ik zie jou nu lopen met een emmer ipv Bart met een riek.
even googlen: conjo bo mama en vertaling: kut van je moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Sebi het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze ontslagen is, maar nu nog even invalt voor een zieke? Ik wist dat ze niet tevreden over Lieke waren, maar ik heb even gemist dat het gevolgen heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |