Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.quote:
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
je idd vooral als er ziets engs uit is gekomen.
Niet helemaal ...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Ashley1 het volgende:
kon iemand horen wat er discutabel was van vanacht?
weet je wat nog meer pijn doet, ze na een paar jaar proberen terug te duwen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je even een goed gesprek aangaan met Zdngmw.
Die heeft het over pijn.......weet je wat pijn is????2 Kinderen uit je kut schijten![]()
EDIT: En ze daarna 18 jaar opvoeden.
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaak zeggen ze ook, conyo di mama.
Dit is misschien wat duidelijker![]()
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub hetenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je geweavde hoofd omdat te zeggen. Leuk voor die kinderen.
Huub mag niks meer zeggen over haar kinderen want ze kunnen kijken, dat bleek vorige week tijdens een ontbijt maar wat doet het kindje van God?
hahahaha die is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
maar ze zei dat het nog erger was als ze dan Huub heten![]()
dan nu nog de filmpjes kijken...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
Heftige nacht zegHeb alles weer helemaal bijgelezen
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Ik krijg een dejavu... ik zie jou nu lopen met een emmer ipv Bart met een riek.
even googlen: conjo bo mama en vertaling: kut van je moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die was scherp. Leuke meid trouwens die Lieke.
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Sebi het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze ontslagen is, maar nu nog even invalt voor een zieke? Ik wist dat ze niet tevreden over Lieke waren, maar ik heb even gemist dat het gevolgen heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |