quote:Op maandag 19 maart 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke is een leuke meid hoor, zeker weten.
Maar ik vind het wel een beetje gek dat ze zo intiem met Jaap is.....
[afbeelding]
[afbeelding]
whaaaaahahahahhahahha die is leukquote:Op maandag 19 maart 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deborah Flens, zij is de Producent van DGK.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia had het er in het para brada filmpje over dat Deborah Huub ook niet mag en dat als het aan haar had gelegen Huub niet was teruggekomen.. wie is Deborah en waar woont ze?![]()
Zij was de enige geloof ik. Alle overige mensen in de redactie wilden hem graag terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia had het er in het para brada filmpje over dat Deborah Huub ook niet mag en dat als het aan haar had gelegen Huub niet was teruggekomen.. wie is Deborah en waar woont ze?![]()
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deborah Flens, zij is de Producent van DGK.
Adres onbekend, en dat is maar goed ook, denk ik![]()
Studeert hij bloemetjes ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
Billie weer druk aan de studie.
[afbeelding]
Ach, ze doet haar naam gewoon eer aan. Je bent nou eenmaal een pannekoek, of je bent het niet....quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzo
nee en http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 19 maart 2007 14:04 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen we niet een Deborah moed doodt kaarten-actie beginnenen wat is de hyves van Lieke?
Het komt uit de mond van Zdngmw, dus het waarheidsgehalte kan niet al te hoog zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzo
Het is al eens eerder gezegd dat zij het er niet mee eens was. Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt uit de mond van Zdngmw, dus het waarheidsgehalte kan niet al te hoog zijn.
Kan iemand een poll openen daarvoor? ben ik wel benieuwd naar hoeveel mensen daar ja op zeggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie heeft iedereen wel een klein serie-moordenaartje in zich?![]()
http://www.google.nl/search?q=deborah+flens&hl=nl&start=10&sa=Nquote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deborah Flens, zij is de Producent van DGK.
Adres onbekend, en dat is maar goed ook, denk ik![]()
hoe komt hij z'n huis uit dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef waxmask het volgende:
Yay Peter6000 we gaan je reall life bekijken, je bent uitgenodigd in de villa door Sip en Kip.
Brian en Jaap zijn van die collumbine typesquote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap bewijst weer eens dat er iets niet goed zit in zijn bovenkamer. Heeft het over antrax en chemische oorlogsvoering en zo
Zo grijpen Wereldleiders naar de macht, door dood,verderf en angst te zaaien. Japio heeft gewoon Sun Tzu's Art of War gelezen maar de verkeerde dingen ervan onthouden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap bewijst weer eens dat er iets niet goed zit in zijn bovenkamer. Heeft het over antrax en chemische oorlogsvoering en zo
Lijkt me nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft op http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi zitten kijken.
Mag dat uberhaupt?
Ik heb toen op Natasia gestemd, omdat ik WIST dat zij hem ging krijgen.... zal de rest van die 30% ook wel gedaan hebben om die reden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Die poll op de site is ongeloofwaardig..Natasia stond bij die 2 uur verlof poll op 30 procent..geloof je het zelf? Kutredactie.
Gotsklere zegquote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asf
Kijk en geniet
Kandidaat bewoner? Veel te intelligent voor schoonmaakster.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieke is sportinstructeur?
En tussendoor schoonmaakster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |