letterlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
goeiequote:Op maandag 19 maart 2007 13:37 schreef Alfaro het volgende:
FF off topic maar wel leuk naar mijn mening....
Wat doe je als de streams saai zijn...... hyven
En dan zoek je Liekehttp://sporty-lieke.hyves.nl/# om ff verder te kijken dan je neus lang is kijk je ff naar pagina 2 van de berichten en komt een ene wim tegen met de uitspraak "Hey, stel me morgen wel eff voor bij de lunch ;-) . Ik ben redacteur bij de Gouden Kooi." dus gelijk ff fotootje aanklikken en zie hier http://wimster.hyves.nl/# Om niet over 1 nacht ijs te gaan ff wat krabbels na gelopen en kom je de tekst "Ik ben redacteur. Moet de mensen in het huis volgen en items aanmaken. Mensen in het huis lastigvallen en dat soort dingen. vet lachen" tegen. Of wel dit kan niet missen,ff op het profiel kijken en je hebt een rechtstreekselijn naar een redacteur via zijn hotmail
Lieke vervangt Anne Fleurquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Laten we hopen dat zij niet meer terugkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Klopt, hoe zit dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
ah, inmiddels welquote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
bij haar loopt er modder doorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ontzettend laag bij de grond van Natasia om te zeggen dat er geen bloed maar ijswater door Sylvia stroomt![]()
Nee die NatasiaAls ik haar zo zie lijkt ze me ook niet helemaal van vlees en bloed
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
De linker zou dus een redacteur zijn...
ps Ik hoop dat het goed gaat want dit is de eerste afbeelding die ik plaats.....
daar al alleen kun je al zien wat zijn stijl is bah bah bahquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
Nu je het zegt .. hij lijkt er wel op inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |