zeker weten dit is niet normaal meer dit staat los van alles maar die jongen moet echt wegquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef 2live het volgende:
als Brian je broer is, of zoon wat dan ook, dan zeg je toch dat hij naar huis moet gaan. Voor zijn eigen bestwil.
Deborah stukje getikt zekerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:26 schreef Ning het volgende:
En wat gebeurt er? Ik kom op het punt waar ik mezelf ga slaan omdat ik helemaal doordraai!”, zegt een boze en verdrietige Miljonair. Zal Brians verhaal gevolgen hebben voor Huub?
Bron 10
Pff krijgen we dat weer. Is trouwens alleen maar de laatste regels
Veel Antilianen in zn honkbal teamquote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kan Huub dat eigenlijk verstaan?![]()
Discussies zijn van hoog niveau .... of men loopt weg ... discussie wordt gekapt en er wordt gezwegen. Ja, als je geen discussie kunt voeren ga je natuurlijk rellen.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vannacht tot een uurtje of 3 de streams gekeken, en net de COSsen bijgelezen.
Het doet me als volkomen objectief streamertje heel erg veel deugd dat Brainless nu eindelijk datgene op zijn bordje krijgt waar hij al sinds het begin van DGK zelf om heeft gevraagd.
De acties van Huub en Eric hebben tot nu toe voor meer dan 200% het gewenste resultaat, zodat Brainless zich inmiddels overduidelijk heeft laten kennen als hét boegbeeld van para Nederland en haar kroonkoloniën (en natuurlijk als opper-huilie, cry-baby, moederskindje, aanstaand TBS-er en wat al niet meer).
Wat me overigens wel opvalt is dat sinds het historische telefoontje van Juf Judith ook Huub en Eric hun vizier hebben verlegd van Jaap naar Brainless.
Zou de redactie nu eindelijk de goeie versie van het script hebben gevonden, of is de macht van (Huub-hater) producente Deborah Pannekoek zichtbaar aan het tanen?
Hoe dan ook, de huidige anti-Brainless ontwikkelingen bevallen me uitermate goed, en ik hoop dan ook dat Huub en Eric er onophoudelijk mee doorgaan tot die zielige psycho eindelijk met betraande ogen in de ogen van mama Netty kan vallen, zodat ze gezamelijk de Calimero-DVD-collectie kunnen gaan bekijken.
Ik seg ik hou der fan!
dietrutvaneendeborah@tien.tv ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand Deborahs mailadres? Ik wil die trut effe mailen.
deborah.pannekoek@frustybitches.nlquote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand Deborahs mailadres? Ik wil die trut effe mailen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het doet me als volkomen objectief streamertje heel erg veel deugd dat Brainless nu eindelijk datgene op zijn bordje krijgt waar hij al sinds het begin van DGK zelf om heeft gevraagd.
De acties van Huub en Eric hebben tot nu toe voor meer dan 200% het gewenste resultaat, zodat Brainless zich inmiddels overduidelijk heeft laten kennen als hét boegbeeld van para Nederland en haar kroonkoloniën (en natuurlijk als opper-huilie, cry-baby, moederskindje, aanstaand TBS-er en wat al niet meer).
Wat me overigens wel opvalt is dat sinds het historische telefoontje van Juf Judith ook Huub en Eric hun vizier hebben verlegd van Jaap naar Brainless.
Zou de redactie nu eindelijk de goeie versie van het script hebben gevonden, of is de macht van (Huub-hater) producente Deborah Pannekoek zichtbaar aan het tanen?
Hoe dan ook, de huidige anti-Brainless ontwikkelingen bevallen me uitermate goed, en ik hoop dan ook dat Huub en Eric er onophoudelijk mee doorgaan tot die zielige psycho eindelijk met betraande ogen in de ogen van mama Netty kan vallen, zodat ze gezamelijk de Calimero-DVD-collectie kunnen gaan bekijken.
Ik seg ik hou der fan!
Staan in het begin van deze cosquote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef eeff het volgende:
Heeft iemand nog een youtube-linkje vd heibel van vannacht? thx![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qh5D_JsiW08quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef eeff het volgende:
Heeft iemand nog een youtube-linkje vd heibel van vannacht? thx![]()
thx beequeen!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qh5D_JsiW08
Oh...my....god.....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asf Hier het linkje van brian die vanochtend doordraait. Met dank aan VOL
Vies taaltje, gadverdammequote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Yo Mapima grandma bigipola mariku heb ik bijvoorbeeld ook van mijn honkbalmaatjes geleerd...wel snel wegrennen als je dat zegt. "Yo piemel, je grootmoeders kut, homo"
Brian zijn zelfbeeld zal op dat moment wel maatje pink zijn. De discussie die volgt, tussen hem en zijn moeder, na het bekijken van de Calimero-DVD-collectie heeft naar ik vermoedt een hoog "Calimero-argument" gehalte.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
... en ik hoop dan ook dat Huub en Eric er onophoudelijk mee doorgaan tot die zielige psycho eindelijk met betraande ogen in de ogen van mama Netty kan vallen, zodat ze gezamelijk de Calimero-DVD-collectie kunnen gaan bekijken.
Ik seg ik hou der fan!
't Ziet er mooi uit ...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Mén wát een pak sneeuw daar inmiddels!!
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
Heb nog niet geslapen en ik begin nu toch lichtelijk in te storten ...
Wie heeft er alle vertrouwen in dat de Rat zich voorlopig even rustig houdt ?
dat ligt aan huub of hij inspiratie heeft overdagquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
Netty tegen zoonlief: Jongen, waarom deed je dat nou?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Brian zijn zelfbeeld zal op dat moment wel maatje pink zijn. De discussie die volgt, tussen hem en zijn moeder, na het bekijken van de Calimero-DVD-collectie heeft naar ik vermoedt een hoog "Calimero-argument" gehalte.![]()
Brian tegen Netty: "Wat vond jij er van?"
Netty: "Nee, wat vond jij er van?"
Als hij een hint krijgt in welke staat Brian is heb ik daar wel vertrouwen in, maar ik zou DGK toch aanraden bewaking in het huis bij de cameramensen te plaatsen ... of iets dergelijks.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat ligt aan huub of hij inspiratie heeft overdag
Ik. Ik denk dat die vieze Deborah Huub zal aanspreken om het even wat rustiger aan te doen. Brian zal een lang gesprek hebben met de siegoloog.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet eerlijk, want naar mijn mening is het begonnen met Jaap en Brian die als eerste de regels hadden overtreden. Daar is niet op ingegaan waardoor het nu eigenlijk steeds verder dreigt te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ik. Ik denk dat die vieze Deborah Huub zal aanspreken om het even wat rustiger aan te doen. Brian zal een lang gesprek hebben met de siegoloog.
t word wel steeds agressieverquote:Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als hij een hint krijgt in welke staat Brian is heb ik daar wel vertrouwen in, maar ik zou DGK toch aanraden bewaking in het huis bij de cameramensen te plaatsen ... of iets dergelijks.
sinds gister niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
Ja, daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
t word wel steeds agressiever
en ik denk ook dat als brian ineens door t lint gaat dan word t een grote vechtpartij daar
Brian tegen netty: "Waarom heet ik Brian?"quote:Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Netty tegen zoonlief: Jongen, waarom deed je dat nou?
Brainless: Vragen, vragen, vragen, blahblahblah. Waarom heet jij Netty?
Ik sliep voorheen echt 8 uur per nacht, maar dat is de laatste weken sterk verminderd. Nu heb ik slechts 4 uurtjes slaap in 2 dagen en vannacht dus nietquote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
sinds gister niet?
Sliep rond 5uur, moest er om 8uur alweer uit, heb ook maar 3 uur gelspaen
Geweldig geschreven deze Pietje en ik sta er volledig achter!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!
Geldt van ma t/m do ...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef Pulu het volgende:
Btw hoe zit het met de nieuwe regel om 2.30 naar bed te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |