dat mag je vinden, maar dan moet je zo principieel zijn om niet meer te kijken, want dan houd je het programma mede in stand. Of mss toch bang dat je iets mist?quote:
en niet alleen haar stembanden zijn aangetast.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:07 schreef DainBramage het volgende:
Amanda klinkt ook weer alsof de stembanden door al dat zaad permanent zijn aangetast....jezus!
Ik sta op punt om af te haken , bij deze ,ik vind het een walgelijk programma, ik pas, heb dit een maand aangezien, maar sadisme en dan ook de reacties hier maken het nog walgelijker.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef Rest het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat toch treurig? En dan vind ik het ook treurig dat er zoveel Nederlanders zijn die daar van genieten.
Dan heb je ook pas gezien, dat Brian een gevulde condoom bij huub neer lag toen hij bezopen was, dat hij de asbak heeft geleegd in het bed van Eric en Huub. Oke het was geen speeksel, maar het is net zo smerig. I love juf Judith, ik wil haar graag morgen zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Dat heb ik 100% zeker gezien! Brain zei nog "ik ben niet vies van je" en hield toch Huub ze handen vast zodat die niet in ze gezicht kwamen.
ieder zijn hobbyquote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef Rest het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat toch treurig? En dan vind ik het ook treurig dat er zoveel Nederlanders zijn die daar van genieten.
natasja is misschien naar achter om zichzelf en brian goed te praten.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef Kinga het volgende:
Waar is de rest eigenlijk?
Was dat Brian zijn idee trouwens niet omdat bij Huub te doen? Als hij buiten het zicht was om hem neer te meppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Hoe smerig,onrechtvaardigheid,
ik ben als de dood dat ik op de trap sta en iemand mij een klap op
mijn hoofd geeft, niemand die het heeft gezien,
want daar komt geen camera.
Natasia: Hoe deed je dat thuis? hoe ging je met je boosheid om? Voetballen?
Zij zijn het niet waard, huub ook niet, dat je vermoordt, voor hen ga je niet zitten.
Brian: Ik ga een gesprek aanvragen omdat straks als er iets
gebeurd is zij weten dat ik het heb aangeven
.
Regels zijn toch vastgelegd?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Ashrak het volgende:
Alles had voorkomen kunnen worden door DGK door eerder in te grijpen of minimaal de regels duidelijk neer te zetten. Nu denken alle partijen dat er vrij spel is en gaat het van kwaad tot erger.
Ik hou echt mijn hart vast als Brian echt helemaal flipt.
HBO ICT ofzo ietsquote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef KonnieKipke het volgende:
heeft die jongen eigenlijk wel een gedegen opleiding gevolgd, of alleen maar in de sportschool rondgehangen?
waar niet danquote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef Kinga het volgende:
Ow, daar zijn de hysterische mensen...
Is ook wel treurig en daar ben ik er zelf één van. Ik denk dat het menselijk is. Ik wil ook altijd films zien waarvan de goede het wint van de slechte. In mijn optiek is Brian de slechte. Zijn ondergang is mijn happy end, zeg maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef Rest het volgende:
[..]
brian moet terug naar zijn moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Ashrak het volgende:
Alles had voorkomen kunnen worden door DGK door eerder in te grijpen of minimaal de regels duidelijk neer te zetten. Nu denken alle partijen dat er vrij spel is en gaat het van kwaad tot erger.
Vanavond als het feestje is waar hij niet mag komen...!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Ashrak het volgende:
Ja precies hij is ook geen lieverdje. Ik kon hem wel uitkotsen toen ie het koffertje van Ilona had verstopt! Terwijl ze slecht te been was.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je ook pas gezien, dat Brian een gevulde condoom bij huub neer lag toen hij bezopen was, dat hij de asbak heeft geleegd in het bed van Eric en Huub. Oke het was geen speeksel, maar het is net zo smerig. I love juf Judith, ik wil haar graag morgen zien.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef Ning het volgende:
[..]
Was dat Brian zijn idee trouwens niet omdat bij Huub te doen? Als hij buiten het zicht was om hem neer te meppen.
Dat was nadat huub aan zijn handen had gelikt en Brian ermee wilde aaien.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Dat heb ik 100% zeker gezien! Brain zei nog "ik ben niet vies van je" en hield toch Huub ze handen vast zodat die niet in ze gezicht kwamen.
zij die mooie woorden spreektquote:Op maandag 19 maart 2007 11:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Is ook wel treurig en daar ben ik er zelf één van. Ik denk dat het menselijk is. Ik wil ook altijd films zien waarvan de goede het wint van de slechte. In mijn optiek is Brian de slechte. Zijn ondergang is mijn happy end, zeg maar.
Ik vind hem doodeng in zijn uitspraken en daden. Vreesde ook echt voor Nena en hoopte dat hij altijd in het huis zou blijven want ik was bang voor Nena. Zo obsessief die man. Nu heeft die zijn obsessie verplaatst naar gelukkig mensen die hem kunnen hebben en nu heeft hij een probleem.
Oke we zijn het ieder geval eens, het gaat te ver vanaf alle 2 de kanten. DGK moet duidelijke grenzen stellen en dat doen ze niet. De ene keer mag iets wel de andere keer niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:14 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ja precies hij is ook geen lieverdje. Ik kon hem wel uitkotsen toen ie het koffertje van Ilona had verstopt! Terwijl ze slecht te been was.
Misschien is dat ook je een probleem. Dat je er een maand inzit. Denk ook als je echt een mening moet hebben hier over dat je langer als een maand moet kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik sta op punt om af te haken , bij deze ,ik vind het een walgelijk programma, ik pas, heb dit een maand aangezien, maar sadisme en dan ook de reacties hier maken het nog walgelijker.
groetjes allemaal.![]()
Of de cossen vanaf het begin doorlezen, heb ik ook gedaan, ik kijk ook niet vanaf het begin.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Misschien is dat ook je een probleem. Dat je er een maand inzit. Denk ook als je echt een mening moet hebben hier over dat je langer als een maand moet kijken
De 12 uur van Sylvia vergelijken met 't uitje zandvoort danquote:Op maandag 19 maart 2007 11:14 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ja precies hij is ook geen lieverdje. Ik kon hem wel uitkotsen toen ie het koffertje van Ilona had verstopt! Terwijl ze slecht te been was.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
zij die mooie woorden spreekt![]()
mooi samen gevat
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Of de cossen vanaf het begin doorlezen, heb ik ook gedaan, ik kijk ook niet vanaf het begin.
Dan wordt hij uit de les gezet.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:19 schreef Kinga het volgende:
Blijkbaar heeft Brian de zanglessen ook opgegeven, heb hem nog niet 1 keer zien oefenen op die tonen, dat wordt weer gezellig morgen met Judith![]()
Misschien past hij zelf wel. Zou hem geen ongelijk geven trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:19 schreef Kinga het volgende:
Blijkbaar heeft Brian de zanglessen ook opgegeven, heb hem nog niet 1 keer zien oefenen op die tonen, dat wordt weer gezellig morgen met Judith![]()
het is wel zo dat mensen die al vanaf het [ bijna] begin kijken, het gerechtigheid vinden, dat Brian nu eindelijk wordt teruggepakt. Juist op die manieren die hij zelf is begonnen, of heeft verzonnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Misschien is dat ook je een probleem. Dat je er een maand inzit. Denk ook als je echt een mening moet hebben hier over dat je langer als een maand moet kijken
Helaas niet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Het mooiste vannacht was hoe Brian Huub's moeder aan het uitschelden was in het papoeaments (of hoe die taal ook heet) en vervolgens ontkende dat hij dat deed. Tot Huub alles wat Brian mompelde letterlijk ging vertalen. Pas TOEN drong het door tot Brian dat Huub hem gewoon kon verstaan.
Priceless, die kom van Brian
Zal wederom the easy way out zijn. En dan zal Brain het er waarschijnlijk ook op gooien dat hij zich niet als een klein kind laat wegzetten en dat hij darom heeft besloten te kappen met zangles.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Misschien past hij zelf wel. Zou hem geen ongelijk geven trouwens.
Waarom kan Huub dat eigenlijk verstaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was nadat huub aan zijn handen had gelikt en Brian ermee wilde aaien.
Het vermeende spugen van Huub was zo'n neprochel. Tong tussen je lippen en blazen. Voelt net echt voor de ontvanger, maar er komt geen speeksel aan te pas
Briljante actie van Huub.
Het mooiste vannacht was hoe Brian Huub's moeder aan het uitschelden was in het papoeaments (of hoe die taal ook heet) en vervolgens ontkende dat hij dat deed. Tot Huub alles wat Brian mompelde letterlijk ging vertalen. Pas TOEN drong het door tot Brian dat Huub hem gewoon kon verstaan.
Priceless, die kom van Brian
Veel antiliaanse vrienden.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kan Huub dat eigenlijk verstaan?![]()
Brian kiest altijd the easy way out. Misschien laat hij het Jaap wel zeggen en verstopt hij zich in de bosjes naast de cd's, contactpunten, koffers etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wederom the easy way out zijn. En dan zal Brain het er waarschijnlijk ook op gooien dat hij zich niet als een klein kind laat wegzetten en dat hij darom heeft besloten te kappen met zangles.
Brian gaat zich niet uit de les laten zetten, gokkie........... Als juf Judith komt neemt hij zelf ontslag uit de lessenquote:
En het ergste is dat dit scenario helemaal niet zo vergezocht isquote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
Brian kiest altijd the easy way out. Misschien laat hij het Jaap wel zeggen en verstopt hij zich in de bosjes naast de cd's, contactpunten, koffers etc.
Als ze zijn gitaar maar niet verstoppenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian kiest altijd the easy way out. Misschien laat hij het Jaap wel zeggen en verstopt hij zich in de bosjes naast de cd's, contactpunten, koffers etc.
PS je, hij zal dat weer breedsprakig uitleggen als dat hij diep nagedacht heeft, overlegd met zijn alters........ blablablablaquote:Op maandag 19 maart 2007 11:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Brian gaat zich niet uit de les laten zetten, gokkie........... Als juf Judith komt neemt hij zelf ontslag uit de lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |