http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/conjo+bo+mamaquote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brainless toch roepen 'Conjo bo mama' (en volgens mij zei Huub dat ook in zijn clash met NL)
Betekent dat 'bo' dan 'van'?
Oh gelukkig, ik zou het leuk vinden als Huub de kans krijgt om deze 'verhaallijn' wat verder uit te diepen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze gewoon vrij was en weer terug is gekomen om voor een zieke in te vallen.
en dat is in brians geval; fysiek geweldquote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Ashrak het volgende:
En ja hoor ... Brian gaat er gewoon bij zitten jengelen.
Zijn manier om te zieken.
Noem jij dit gitaarspelen?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Clank het volgende:
Huub is even samen met Lieke in het kantoor. Brian komt erbij en gaat gitaarspelen.
Ik zou zeggen.........join the clubquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Oma1 het volgende:
ik ben zo ziek van die rat bah bah bah
Ja, subjectieve ik ....quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Brian ziekt niet. Brian is rechtvaardig en eerlijk.![]()
Hij wil gewoon even gezellig gitaarspelen voor ze.
Romaaaaaaaaaaanties tochquote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaapquote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Oma1 het volgende:
als ik het kon ramde oma hem voor zijn bek echt waar al kreeg ik tien meppe terug de eerste was voor mij
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade bovenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
en anders roep je toch gewoon opa erbij, brian heeft ook Jaap![]()
Hij wil, met zijn enorme goede hart, Huub behoeden voor dezelfde fout als Bart heeft gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
dat effect heeft hij bij de meeste mensen,quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
erug he..........terwijl hij zelf denk dat ie zo goed is.......................quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik kan het wel alleen met de matte klopper hij roept echt bij mij het kwade boven
dan moet je het zeker kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ik las op dgk site dat Brian vanochtend helemaal para werd brada![]()
![]()
ja het is zoon kloothommel (sorry) en die doos loopt maar achter hem aan ik zet hem als hij er is even uit want anders loop ik me maar op te fokkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef milk-shake het volgende:
[..]
erug he..........terwijl hij zelf denk dat ie zo goed is.......................![]()
![]()
Beetje laat dit, komt van 2 COSsen geleden. Maar dit maakt nog eens extra duidelijk wat een vies smerig ventje die Brian is. Eigenlijk is hij nog zieliger dan Jaap, die een meeloper is, maar wel min of meer beseft waar hij leeft. Brian heeft in een straal van 2 meter rondom zich een eigen wereld.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wie heeft die draden eraf getrokken?
Brian: Jaap Jaap Jaap..
(Ja natuurlijk, daar heeft ie personeel voor)
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asfquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef tipsch het volgende:
zijn er nog meer mensen die vervelende bufferstreams hebben?
Dan ga je helemaal genieten van het filmpje dat hierr ergens zweeftquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Zoek je die?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef tipsch het volgende:
zijn er nog meer mensen die vervelende bufferstreams hebben?
Kijk maar evenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Mwoh, ik vind 'm wel aardig.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ontzettend laag bij de grond van Natasia om te zeggen dat er geen bloed maar ijswater door Sylvia stroomt![]()
bedroomparty bij Eric en Huub vanaf half 3. ivm de slaaptijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is er vanavond?
Bedroom party bij Huub en Eric om 02:30.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is er vanavond?
Als ze dat nu eens recht in haar gezicht doet. Dan was al dat medeleven met Sylvia van haar ook nep. Dat vermoedde ik al, maar is dus echt zo... van mij mag die laag bij de grondse bounty negerin vandaag nog wegquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef FdW het volgende:
Wanneer ik Eric zie sloffelen ( mr. humphries loopje ) en Huub erachter met emmer en zwabber, Palma op de achtergrond, dan ''zie'' ik het theater van de lach.![]()
Loop naar de kut van je moeder?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[quote]Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/conjo+bo+mama
[/quote
oja. vrij vertaald is het: loop naar de kut van je moeder
Amandaquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is echt leuk.
Vooral als je haar naast amanda zet.
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Ze is ook niet op d'r mondje gevallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
Ze heeft wel een grappig brutaal koppie die Lieke![]()
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:
letterlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
goeiequote:Op maandag 19 maart 2007 13:37 schreef Alfaro het volgende:
FF off topic maar wel leuk naar mijn mening....
Wat doe je als de streams saai zijn...... hyven
En dan zoek je Liekehttp://sporty-lieke.hyves.nl/# om ff verder te kijken dan je neus lang is kijk je ff naar pagina 2 van de berichten en komt een ene wim tegen met de uitspraak "Hey, stel me morgen wel eff voor bij de lunch ;-) . Ik ben redacteur bij de Gouden Kooi." dus gelijk ff fotootje aanklikken en zie hier http://wimster.hyves.nl/# Om niet over 1 nacht ijs te gaan ff wat krabbels na gelopen en kom je de tekst "Ik ben redacteur. Moet de mensen in het huis volgen en items aanmaken. Mensen in het huis lastigvallen en dat soort dingen. vet lachen" tegen. Of wel dit kan niet missen,ff op het profiel kijken en je hebt een rechtstreekselijn naar een redacteur via zijn hotmail
Lieke vervangt Anne Fleurquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Laten we hopen dat zij niet meer terugkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er trouwens met Herma gebeurd? Is Lieke haar vervangster?!
Klopt, hoe zit dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
ah, inmiddels welquote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef Document1 het volgende:
Lol iedereen hier zit zeker op die Hyves te klikken! Doet t niet
bij haar loopt er modder doorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ontzettend laag bij de grond van Natasia om te zeggen dat er geen bloed maar ijswater door Sylvia stroomt![]()
Nee die NatasiaAls ik haar zo zie lijkt ze me ook niet helemaal van vlees en bloed
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
De linker zou dus een redacteur zijn...
ps Ik hoop dat het goed gaat want dit is de eerste afbeelding die ik plaats.....
daar al alleen kun je al zien wat zijn stijl is bah bah bahquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Loop naar de kut van je moeder?
Wat een raar iets eigenlijk om te zeggen.![]()
Nu je het zegt .. hij lijkt er wel op inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op die jongen die van de week aan die 'poker'tafel zat (daar zat hij ook links).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |