abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 07:15:33 #151
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47424047
Eric neemt tijdens het slapen echt de vreemdste houdingen aan ....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47424434
Zijn die cd's nou alweer binnen of staan die nog in de bosjes?
pi_47424604
quote:
Op maandag 19 maart 2007 04:34 schreef Rudieh het volgende:
"Actie van Eric en Huub geslaagd"

bwuhahahaaaaaaaa
ze zijn een uur bezig geweest om die shit vast te tapen..en Jaap trekt na 2 minuten de boel los...

nee, echt een geslaagde actie
Ja idd meeste mensen hebben hier een bord voor hun kop ofzo. Ik zag Sylvia toch echt met haar benen heen en weer gaan toen brian haar "wakker maakte". Ik kan het wel begrijpen dat ie het doet. Huub gaat helemaal over de rooie als je aan Sylvia komt..... Huub mag wel alles maar ojee als brian iets doet. Hoe bedoel je de helft van dit forum zijn dikke fanboy/girl nerdjes. (net als Huub) Die flikker zei het vannacht nog "revenge of the nerds". Ik ben voor niemand in dat huis. Ze mogen mij vermaken en dat is het. (lukt ze aardig) Beste vermaak is leedvermaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Admin maandag 19 maart 2007 @ 08:37:01 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47424622
En ik maar zoeken naar 885 Even aanpassen, en nachtstreamers, bedankt!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47424734
Huubje loopt alweer te janken bij Palma..."de kamer was een zootje"
"Brian is 3x naar binnen gelopen en heeft VAN ALLES kapot gegooid"

HUUBJE, CRY BABY!!!!
  maandag 19 maart 2007 @ 08:49:44 #156
168159 FSR
Just myself
pi_47424790
Een goede morgen allemaal
When exist, things are inévitable
pi_47424801
Brian zei tegen Palma toen hij wakker werd gemaakt dat het geen verstandig idee was om hem en Huub samen naar de dokter te laten gaan.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_47424816
Hahaha, Brian loopt nu buiten het glas op te rapen met stoffer en blik.
  maandag 19 maart 2007 @ 08:53:19 #159
168159 FSR
Just myself
pi_47424838
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zei tegen Palma toen hij wakker werd gemaakt dat het geen verstandig idee was om hem en Huub samen naar de dokter te laten gaan.
Beetje grootspraak....
When exist, things are inévitable
pi_47424938
goedemorgen..:D
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47424948
http://www.youtube.com/watch?v=qh5D_JsiW08
ruzie huub eric jaap brian van8

http://www.youtube.com/watch?v=PSKWsjfWpDk
jaap en brian gaan de muziek uitzetten

Geleend bij vol
Goedemorgen
pi_47424960
Natasia kreeg laatste weken steeds meer sympathie van zowel de andere bewoners als van de streamers.
Je zou toch denken dat het thuisfront blij zou zijn met deze ontwikkeling?! Maar het lijkt er meer op dat Wilgo de negatieve aandacht mist en ws worden de kindertjes nu ook minder gepest op school ofzo.. want waar kwamen opeens die ontzettend zieke opmerkingen van gisteravond vandaan???

- Sylvia heeft geen hart maar een baksteen en door haar aderen stroomt geen bloed maar ijswater.

- Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn

En hoppa.. weg ieder greintje van sympathie! Happy Wilgo??
  maandag 19 maart 2007 @ 09:02:55 #163
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_47424965
Palma klinkt echt weer alsof ze de avond daarvoor sherry drinkend en sigaarrokend bij de redactie heeft doorgebracht alvorens op een strecher net buiten de poort nog een uurtje te gaan slapen.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  maandag 19 maart 2007 @ 09:05:05 #164
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47425002
zo werken na een paar uur slaap
Benieuwd of de ruzie vandaag nog verder gaat
pi_47425012
Die Jaap heeft volgens mij het syndroom van Asperger.
pi_47425088
Palma vindt overal tape
pi_47425113
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:10 schreef Clank het volgende:
Palma vindt overal tape
Ik zit nu youtube te kijken het eerste gedeelte van 40 min. is het nodig die 40 min. te kijken ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47425144
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:05 schreef havefun het volgende:
Die Jaap heeft volgens mij het syndroom van Asperger.
Op Wikipeda ook genoemd het Oops, wrong planet!-syndroom

Maar op zich niet eens zo'n rare veronderstelling. Alleen zou de diagnose dan al zijn gesteld en zo ja dan zou hij daar voor uit moeten komen zodat er ook begrip voor opgebracht kan worden.
pi_47425246
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef Ning het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=qh5D_JsiW08
ruzie huub eric jaap brian van8

http://www.youtube.com/watch?v=PSKWsjfWpDk
jaap en brian gaan de muziek uitzetten

Geleend bij vol
Goedemorgen
Waarom si die Hub altijd aan het kloten om 2:00 s'nachts, omdat er dan niemand kijkt ofzo?
pi_47425284
waarom zijn ze eigelijk naar de dokter, ik heb dat stuk gemist denk ik.
pi_47425300
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef Ashley1 het volgende:
Brian voor bloedtest (soa dacht ik)
Huub voor zijn rib en oog
pi_47425321
Natasia praat met Herma gelijk geen geluid meer.
pi_47425330
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:22 schreef Ning het volgende:

[..]

Brian voor bloedtest (soa dacht ik)
Huub voor zijn rib en oog
keej thanx
pi_47425340
Natasia tegen Palma over haar uitje.. Ik kreeg natuurlijk héél veel informatie in één keer.
  maandag 19 maart 2007 @ 09:26:14 #175
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_47425363
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef Ashley1 het volgende:
Brian moet ook zijn elleboog nakijken....Heeft er teveel achter zitten....
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_47425391
Wilgo krijgt nog veel shit over zich heen. Natasja dacht dat de mensen er wel klaar mee waren.
pi_47425398
Redactie mogen wij geluid!
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47425420
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:28 schreef Yollie het volgende:
Redactie mogen wij geluid!
Bijpassend geluid graag!
pi_47425433
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:27 schreef Ning het volgende:
Wilgo krijgt nog veel shit over zich heen. Natasja dacht dat de mensen er wel klaar mee waren.
Ja.. maar wáárom doet ze dan na haar bezoek aan Wilgo zo?? (zie mijn eerder post van vanmorgen..)
pi_47425452
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef DainBramage het volgende:
Palma klinkt echt weer alsof ze de avond daarvoor sherry drinkend en sigaarrokend bij de redactie heeft doorgebracht alvorens op een strecher net buiten de poort nog een uurtje te gaan slapen.
pi_47425475
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja.. maar wáárom doet ze dan na haar bezoek aan Wilgo zo?? (zie mijn eerder post van vanmorgen..)
Omdat ze totaal niet tegen kritiek kan
pi_47425489
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Clank het volgende:

[..]

Omdat ook Natasia inkakte en daar win je niet mee, dus liever je familie shit bezorgen en toch nog kans maken op de jackpot!
pi_47425491
Amanda gaat op de weegschaal staan.. "Nou!" zegt ze en wrijft over haar buik.
pi_47425492
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef Clank het volgende:
Natasia kreeg laatste weken steeds meer sympathie van zowel de andere bewoners als van de streamers.
Je zou toch denken dat het thuisfront blij zou zijn met deze ontwikkeling?! Maar het lijkt er meer op dat Wilgo de negatieve aandacht mist en ws worden de kindertjes nu ook minder gepest op school ofzo.. want waar kwamen opeens die ontzettend zieke opmerkingen van gisteravond vandaan???

- Sylvia heeft geen hart maar een baksteen en door haar aderen stroomt geen bloed maar ijswater.

- Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn

En hoppa.. weg ieder greintje van sympathie! Happy Wilgo??
wat een stom wijf, die opmerking over het kinderen krijgen snap ik helemaal niet.
Zelf heb ik ook 2 kinderen gekregen, dus ervaringsdeskundige, en daarnaast was de 1e bevalling behoorlijk gecompliceerd, maar wat zij nu zegt slaat helemaal nergens op.
Bij het bevallen heb je pijn, maar dat is een soort oergevoel, waarbij je maar met 1 ding bezig bent: de geboorte van je kind. Pijn ervaar je dan op een hele andere manier dan wanneer je bijvoorbeeld met je vinger tussen de deur zit of je arm breekt (ik noem maar wat). Er komt ook heel veel adrenaline vrij, je zit dan echt op een ander nivo qua pijn ed.
Volgens mij is de grootste pijn die je kunt ervaren het ernstig ziek zijn of zelfs dood gaan van je kind, dat is erger dan fysieke pijn.
Raar ook dat natas denkt dat de opvoeding eindigt op het 18e jaar van je kind, volgens mij blijf je namelijk je hele leven zorgen voor je kind. (eerst heel primair en later op de achtergrond)
pi_47425506
Huub en Brian komen terug.
pi_47425514
De poort gaat open
pi_47425531
Huub heeft een scheurtje in zijn rib. Soa test van Brian was oké. Zijn voeten zijn behandeld met stikstof (wratten)
pi_47425532
Huub is terug van de arts en heeft een scheurtje in zijn rib.
pi_47425546
Brian wist dat hij geen soa had
pi_47425567
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef Yollie het volgende:

[..]

Omdat ook Natasia inkakte en daar win je niet mee, dus liever je familie shit bezorgen en toch nog kans maken op de jackpot!
Wat ook heel opvallend was dat ze gisteren in een gesprek met Natasia, Amanda en Jaap in het kantoor zei dat ze over 5,5 maand naar huis ging, "tenminste, dat denken zij" !
Niet dat we dat al niet wisten, maar ze heeft het nog nooit zo openlijk uitgesproken.
pi_47425571
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef Ning het volgende:
Brian wist dat hij geen soa had
pi_47425583
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat ook heel opvallend was dat ze gisteren in een gesprek met Natasia, Amanda en Jaap in het kantoor zei dat ze over 5,5 maand naar huis ging, "tenminste, dat denken zij" !
Niet dat we dat al niet wisten, maar ze heeft het nog nooit zo openlijk uitgesproken.
Ja hoor is heel erg openlijk geweest:

http://www.youtube.com/watch?v=rMw74bLDq0Y

vanaf 3.30 min hoor jet het wilgo zeggen
pi_47425586
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En het mooiste daarvan was dat zowel Amanda en Jaap dat niet hoorde. (lees begrepen)
pi_47425587
Natasia: Ik kan nu niet trainen.
Huub: Ik maak het wel.
pi_47425593
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

wat een stom wijf, die opmerking over het kinderen krijgen snap ik helemaal niet.
Zelf heb ik ook 2 kinderen gekregen, dus ervaringsdeskundige, en daarnaast was de 1e bevalling behoorlijk gecompliceerd, maar wat zij nu zegt slaat helemaal nergens op.
Bij het bevallen heb je pijn, maar dat is een soort oergevoel, waarbij je maar met 1 ding bezig bent: de geboorte van je kind. Pijn ervaar je dan op een hele andere manier dan wanneer je bijvoorbeeld met je vinger tussen de deur zit of je arm breekt (ik noem maar wat). Er komt ook heel veel adrenaline vrij, je zit dan echt op een ander nivo qua pijn ed.
Volgens mij is de grootste pijn die je kunt ervaren het ernstig ziek zijn of zelfs dood gaan van je kind, dat is erger dan fysieke pijn.
Raar ook dat natas denkt dat de opvoeding eindigt op het 18e jaar van je kind, volgens mij blijf je namelijk je hele leven zorgen voor je kind. (eerst heel primair en later op de achtergrond)
De uitspraak van Natasia was iets anders: "Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn en ze Huub heten."
Blijft het nog wel een rare vergelijking.
pi_47425610
Die kickboks dude mogen ze van mijn part nu ook de toegang tot de villa ontzeggen!
pi_47425626
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:37 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja hoor is heel erg openlijk geweest:

http://www.youtube.com/watch?v=rMw74bLDq0Y

vanaf 3.30 min hoor jet het wilgo zeggen
Tuurlijk, daarom zeg ik ook, wij wisten dat al wel, maar de rest van de bewoners niet (tenzij ze dat uit post hebben meegekregen.)
pi_47425652
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Tuurlijk, daarom zeg ik ook, wij wisten dat al wel, maar de rest van de bewoners niet (tenzij ze dat uit post hebben meegekregen.)
Okay, ik denk ik benadruk het nog maar een keer...
pi_47425658
Tering.
Ik zit net naar die ruzie van vannacht te kijken maar dit gaat binnenkort dus helemaal mis.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_47425707
Natasia: Wie heeft die draden eraf getrokken?
Brian: Jaap Jaap Jaap..

(Ja natuurlijk, daar heeft ie personeel voor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')