Ja idd meeste mensen hebben hier een bord voor hun kop ofzo. Ik zag Sylvia toch echt met haar benen heen en weer gaan toen brian haar "wakker maakte". Ik kan het wel begrijpen dat ie het doet. Huub gaat helemaal over de rooie als je aan Sylvia komt..... Huub mag wel alles maar ojee als brian iets doet. Hoe bedoel je de helft van dit forum zijn dikke fanboy/girl nerdjes. (net als Huub) Die flikker zei het vannacht nog "revenge of the nerds". Ik ben voor niemand in dat huis. Ze mogen mij vermaken en dat is het. (lukt ze aardig) Beste vermaak is leedvermaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:34 schreef Rudieh het volgende:
"Actie van Eric en Huub geslaagd"
bwuhahahaaaaaaaa
ze zijn een uur bezig geweest om die shit vast te tapen..en Jaap trekt na 2 minuten de boel los...
nee, echt een geslaagde actie
Beetje grootspraak....quote:Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zei tegen Palma toen hij wakker werd gemaakt dat het geen verstandig idee was om hem en Huub samen naar de dokter te laten gaan.
Ik zit nu youtube te kijken het eerste gedeelte van 40 min. is het nodig die 40 min. te kijken ???quote:
Op Wikipeda ook genoemd het Oops, wrong planet!-syndroomquote:Op maandag 19 maart 2007 09:05 schreef havefun het volgende:
Die Jaap heeft volgens mij het syndroom van Asperger.
Waarom si die Hub altijd aan het kloten om 2:00 s'nachts, omdat er dan niemand kijkt ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qh5D_JsiW08
ruzie huub eric jaap brian van8
http://www.youtube.com/watch?v=PSKWsjfWpDk
jaap en brian gaan de muziek uitzetten
Geleend bij vol
Goedemorgen
Brian voor bloedtest (soa dacht ik)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef Ashley1 het volgende:
waarom zijn ze eigelijk naar de dokter, ik heb dat stuk gemist denk ik.
keej thanxquote:Op maandag 19 maart 2007 09:22 schreef Ning het volgende:
[..]
Brian voor bloedtest (soa dacht ik)
Huub voor zijn rib en oog
Brian moet ook zijn elleboog nakijken....Heeft er teveel achter zitten....quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef Ashley1 het volgende:
waarom zijn ze eigelijk naar de dokter, ik heb dat stuk gemist denk ik.
Bijpassend geluid graag!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:28 schreef Yollie het volgende:
Redactie mogen wij geluid!
Ja.. maar wáárom doet ze dan na haar bezoek aan Wilgo zo?? (zie mijn eerder post van vanmorgen..)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:27 schreef Ning het volgende:
Wilgo krijgt nog veel shit over zich heen. Natasja dacht dat de mensen er wel klaar mee waren.
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef DainBramage het volgende:
Palma klinkt echt weer alsof ze de avond daarvoor sherry drinkend en sigaarrokend bij de redactie heeft doorgebracht alvorens op een strecher net buiten de poort nog een uurtje te gaan slapen.
Omdat ze totaal niet tegen kritiek kanquote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. maar wáárom doet ze dan na haar bezoek aan Wilgo zo?? (zie mijn eerder post van vanmorgen..)
Omdat ook Natasia inkakte en daar win je niet mee, dus liever je familie shit bezorgen en toch nog kans maken op de jackpot!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. maar wáárom doet ze dan na haar bezoek aan Wilgo zo?? (zie mijn eerder post van vanmorgen..)
wat een stom wijf, die opmerking over het kinderen krijgen snap ik helemaal niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:02 schreef Clank het volgende:
Natasia kreeg laatste weken steeds meer sympathie van zowel de andere bewoners als van de streamers.
Je zou toch denken dat het thuisfront blij zou zijn met deze ontwikkeling?! Maar het lijkt er meer op dat Wilgo de negatieve aandacht mist en ws worden de kindertjes nu ook minder gepest op school ofzo.. want waar kwamen opeens die ontzettend zieke opmerkingen van gisteravond vandaan???
- Sylvia heeft geen hart maar een baksteen en door haar aderen stroomt geen bloed maar ijswater.
- Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn
En hoppa.. weg ieder greintje van sympathie! Happy Wilgo??
Wat ook heel opvallend was dat ze gisteren in een gesprek met Natasia, Amanda en Jaap in het kantoor zei dat ze over 5,5 maand naar huis ging, "tenminste, dat denken zij" !quote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Omdat ook Natasia inkakte en daar win je niet mee, dus liever je familie shit bezorgen en toch nog kans maken op de jackpot!
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef Ning het volgende:
Brian wist dat hij geen soa had
Ja hoor is heel erg openlijk geweest:quote:Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ook heel opvallend was dat ze gisteren in een gesprek met Natasia, Amanda en Jaap in het kantoor zei dat ze over 5,5 maand naar huis ging, "tenminste, dat denken zij" !
Niet dat we dat al niet wisten, maar ze heeft het nog nooit zo openlijk uitgesproken.
En het mooiste daarvan was dat zowel Amanda en Jaap dat niet hoorde. (lees begrepen)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ook heel opvallend was dat ze gisteren in een gesprek met Natasia, Amanda en Jaap in het kantoor zei dat ze over 5,5 maand naar huis ging, "tenminste, dat denken zij" !
Niet dat we dat al niet wisten, maar ze heeft het nog nooit zo openlijk uitgesproken.
De uitspraak van Natasia was iets anders: "Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn en ze Huub heten."quote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wat een stom wijf, die opmerking over het kinderen krijgen snap ik helemaal niet.
Zelf heb ik ook 2 kinderen gekregen, dus ervaringsdeskundige, en daarnaast was de 1e bevalling behoorlijk gecompliceerd, maar wat zij nu zegt slaat helemaal nergens op.
Bij het bevallen heb je pijn, maar dat is een soort oergevoel, waarbij je maar met 1 ding bezig bent: de geboorte van je kind. Pijn ervaar je dan op een hele andere manier dan wanneer je bijvoorbeeld met je vinger tussen de deur zit of je arm breekt (ik noem maar wat). Er komt ook heel veel adrenaline vrij, je zit dan echt op een ander nivo qua pijn ed.
Volgens mij is de grootste pijn die je kunt ervaren het ernstig ziek zijn of zelfs dood gaan van je kind, dat is erger dan fysieke pijn.
Raar ook dat natas denkt dat de opvoeding eindigt op het 18e jaar van je kind, volgens mij blijf je namelijk je hele leven zorgen voor je kind. (eerst heel primair en later op de achtergrond)
Tuurlijk, daarom zeg ik ook, wij wisten dat al wel, maar de rest van de bewoners niet (tenzij ze dat uit post hebben meegekregen.)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja hoor is heel erg openlijk geweest:
http://www.youtube.com/watch?v=rMw74bLDq0Y
vanaf 3.30 min hoor jet het wilgo zeggen
Okay, ik denk ik benadruk het nog maar een keer...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom zeg ik ook, wij wisten dat al wel, maar de rest van de bewoners niet (tenzij ze dat uit post hebben meegekregen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |