De OP staat hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...quote:
Ik gooi mezelf ook nog in die toestand vandaagquote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...![]()
Nog even geduld dus!![]()
Simpel copy-paste werk…quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik heb respect voor je hoor o zo grote OA
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:22 schreef erkel het volgende:
Suggestie: Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
juist ja... ik moest voor een taalfout zelfs nog het Wees gekoffied zeggenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Kan de TT trouwens worden aangepast?
Volgens goed Nederlands taalgebruik, schrijft men een T achter het de werkwoordvervoeging 3e persoon enkelvoud...![]()
Jij koffieT dus..![]()
quote:
Of...'Als ik ooit in het buitenland ben en er zijn Starbucksshops te vinden in het betreffende land, dan MOET ik deze bezoeken'quote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.
oftewel, als de starbucks in willekeurige plaats - centrum komt, wil ik er best heen, maar anders...
En terecht!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
juist ja... ik moest voor een taalfout zelfs nog het Wees gekoffied zeggen
Volgens mij werkt het idd niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
ik weet niet of die ë werkt, net niet iig. Wel weer centraal
Al 3 keer bezocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.
oftewel, als de starbucks in willekeurige plaats - centrum komt, wil ik er best heen, maar anders...
Wel volledig de inhoud uitgeschreven natuurlijk...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik beloof hierbij mij netjes aan de regels te houden en geen fouten meer te begaan in het officiele koffie topic, om mijn fouten recht te zetten en om vergiffenis te vragen schrijf ik hier 10 x Wees gekoffied neer.
1. Wees gekoffied
2. Wees gekoffied
3. Wees gekoffied
4. Wees gekoffied
5. Wees gekoffied
6. Wees gekoffied
7. Wees gekoffied
8. Wees gekoffied
9. Wees gekoffied
10. Wees gekoffied.
Sorry!
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wel volledig de inhoud uitgeschreven natuurlijk...![]()
Maar goed, je moet vast niet te opdringerig zijn bij een mod...![]()
![]()
Zo lang ga ik hier nog niet mee...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoor, tenminste als je mn Fok! geschiedenis weet
jewelquote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zo lang ga ik hier nog niet mee...
Maar ik begrijp dat jij niet heel veel rechten en mogelijkheden hebt...![]()
Same herequote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoor
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zo lang ga ik hier nog niet mee...
Maar ik begrijp dat jij niet heel veel rechten en mogelijkheden hebt...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here
[..]
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.
vandaar...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jewelik kan alles wat een mod kan
ben gewoon B&H mod, maar veul mensen zien me als baggeruser
vandaar dat het bij sommige mensen nog wat onreeël is dat ik mod ben.
Ik eentje in Wenen!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik nog 0Het is één van mijn levensdoelen
![]()
neeu, mijn bagger is geminderd de laatste tijdquote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
vandaar...![]()
Hier ben je iig geen baggeruser! Aan de andere kant gedraag je je idd wel als een gewone user!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
neeu, mijn bagger is geminderd de laatste tijdbeetje voorbeeldfunctie geven he
![]()
Wat ik me weleens afvraag..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here
[..]
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.
J_Jquote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jeetje...ben maar ff weg en jullie zijn al zo ver...![]()
gewoon vrolijk mee posten, ben 18 dus ook niet zo oudquote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik me weleens afvraag..![]()
Sommige mods zijn nog vrij jong... dus hoe ben je mod geworden??
niet dat leeftijd er toe doet natuurlijk...
Inlikkenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon een keer reageren op een 'sollicitatie'. In SES had ik lang geleden een keer gesolliciteerd, maar toen was ik het niet geworden. Toen Litso ging stoppen werd ik via mail gevraagd door yvonne want ze hadden mijn sollicitatie nog ergens liggen. Zodoendequote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Viespeukquote:
Whehehquote:
Aha.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon vrolijk mee posten, ben 18 dus ook niet zo oudheb tijd om te modereren en ben genoeg online.
Bolletje nog welquote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey erkel....![]()
...ben net bezig een bolletje met rauwe ham te eten....
![]()
en iedereen kan het worden...? of meot je aan bepaalde eisen voldoen...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon een keer reageren op een 'sollicitatie'. In SES had ik lang geleden een keer gesolliciteerd, maar toen was ik het niet geworden. Toen Litso ging stoppen werd ik via mail gevraagd door yvonne want ze hadden mijn sollicitatie nog ergens liggen. Zodoende
Maar je hoeft er echt niet oud voor te zijn, ik ben trouwens 19.
[..]
Viespeuk
Ze zochten een B&H mod, stuur je gewoon soort sollicitatie briefjequote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Aha.
Maar bied je jezelf aan, of wordt je gevraagd?
Gewoon uit interesse hoor, heb zelf geen ambities in die richting...![]()
hoef niet zo duur te zijn hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Bolletje nog welJam, jam
Doe maar luxe, daar heb ik geen geld voor.
Zal dadelijk ff naar de stad, echt uni bakkie drinken![]()
Je hoeft nergens aan te voldoen. Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en iedereen kan het worden...? of meot je aan bepaalde eisen voldoen...![]()
Mosterdsoep , daarna gebakken aardappeltjes met sla ( feta erdoor heen ! ) en gebakken visje ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Iemand een leuke suggestie voor het avondeten?
Ingeslikt misschien?quote:
Mwahquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.
Oeh sla, dat is een goeiequote:Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mosterdsoep , daarna gebakken aardappeltjes met sla ( feta erdoor heen ! ) en gebakken visje ofzo
ik eet bloemkool met kerrie-saus.....schouder karbonades......gebakken aardappels.en als toetje fruit salade...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt ook een blikje tonijn kopen en er doorheen donderen, dat is ook altijd lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh sla, dat is een goeie. Ik heb namelijk maar 2 kookpitten ter beschikking
.
Thnx!
heb ik dat dan gedaan...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft nergens aan te voldoen. Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.
recept aub...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekker. Is dat wat?
Blijkbaar is je rootzooigehalte dan nog aanvaardbaar...quote:
*noteert.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekker. Is dat wat?
Of ze hebben me mod gemaakt zodat ik minder rotzooi omdat ik voorbeeldfunctie hebquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar is je rootzooigehalte dan nog aanvaardbaar...![]()
Uh thee, limonade, voedsel slik ik doorgaans ook nog door.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Koffie moet je inslikken jaVoor de rest moet je zelf weten wat je inslikt
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomaten met mozarella in de oven is trouwens ook érg lekker
Met pasta dan ofzo? Ik kan echt geen pasta of Italiaans eten meer zien deze weekquote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomaten met mozarella in de oven is trouwens ook érg lekker
ff suchequote:
Ja is er al een SC in CUL??quote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
we zijn hier volgens mij een heel weekmenu aant samenstellen
kan altijd van pas komen....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
we zijn hier volgens mij een heel weekmenu aant samenstellen
Nwah , je kunt er van alles bij doenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met pasta dan ofzo? Ik kan echt geen pasta of Italiaans eten meer zien deze week.
SATÉ!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nwah , je kunt er van alles bij doenje kunt ook gewoon aardappeltjes of krieltjes bakken, sateburger erbij en dan bijvoorbeeld die moz/tomaat als warme salade op eten
Heel goedquote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uh thee, limonade, voedsel slik ik doorgaans ook nog door.
eten uit een pakje....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:54 schreef OA het volgende:
Schnitzel met rauwe ham er omheen.
Wel zelf gemaakt en niet zelfgekocht natuurlijk...![]()
Haha nee dat zeg ik niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik dat dan gedaan......ben erg serieus hoor....
![]()
Chocola.. zo een verleidingquote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Satéburger is ook zo heerlijk.![]()
en dan na het eten , koffie met een stukje chocola
Combinatie is wat raar lijkt het , maar het lijkt ook wel lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Hele lekkere salade, die ik zelf geregeld maak..
- Rauwe rodekool
- 1 banaan
- mandarijn
- rozijnen
- yoghurt + aarbeienjam (door elkaar roeren)
Alles door elkaar mixen en klaar ben je!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
- Rauwe rodekool
- 1 banaan
- mandarijn
- rozijnen
Ik vond het de eerste keer ook raar... maar het is zooooo lekker!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Combinatie is wat raar lijkt het , maar het lijkt ook wel lekker
maar je mag jezelf toch af en toe verwennen als je aan de lijn bent....?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Chocola.. zo een verleiding.
Ben aan de lijn.
Niks zouts aan...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar dan zonder rode kool....
...zout/zoet combos vind ik niet zo lekker...
![]()
Sonjaquote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Chocola.. zo een verleiding.
Ben aan de lijn.
Moet je gewoon geprobeerd hebben denk ik...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel groenten met fruit....![]()
Nee. Eigen regelsquote:
indd t is OF/OF en niet EN/ENquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel groenten met fruit....![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Eigen regels.
Met 2 pizza's in 24 uur
Tuurlijk wel..quote:
geniale regelsquote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Eigen regels.
Met 2 pizza's in 24 uur
Hmm als het me ooit voorgezet wordt, zal ik er niet in spugen denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
- Rauwe rodekool
- 1 banaan
- mandarijn
- rozijnen
Hey....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaahhhh! Een topic naar mijn hart!Lang geleden in de dagen van de MSN-chat had ik een briljante Nick: CoffeeLeut
![]()
Maarre... Zijn hier Starbucksveteranen? Is het wat voor de echte cafeïne-junk of is het slappe hap?
![]()
Geen slappe hap hier. Gewoon een lekkere bak met een klein beetje melkquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaahhhh! Een topic naar mijn hart!Lang geleden in de dagen van de MSN-chat had ik een briljante Nick: CoffeeLeut
![]()
Maarre... Zijn hier Starbucksveteranen? Is het wat voor de echte cafeïne-junk of is het slappe hap?
![]()
en suiker graag...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen slappe hap hier. Gewoon een lekkere bak met een klein beetje melk
Starbucks staat op mijn prioriteiten lijstje bovenaanquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
we kunnen ook met zijn alle naar Parijs gaan...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Starbucks staat om mijn prioriteiten lijstje bovenaanAls ik ooit bij 1 dicht in de buurt ben of er 1 dicht bij mij komt
![]()
heb je het nieuws niet gehoord dan....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:is er hier in het hoge noorden eigelijk een Starbucks ?
neequote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je het nieuws niet gehoord dan....![]()
een heel goed idee...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Is het niet makkelijk een wiki pagina te maken voor de OP? Zoals dit: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC
Ik ben het vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
Ik weet niet zo goed hoe het werkt. Iemand ervaring?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG.....Satrbucks opent een filiaal op Schipol....
dit verdient eigenlijk wel straf...![]()
jij bent hier de mod...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het werkt. Iemand ervaring?
Had ik ook zitten denken, maar dan moet je je weer aanmelden...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Is het niet makkelijk een wiki pagina te maken voor de OP? Zoals dit: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC
idem....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik ook zitten denken, maar dan moet je je weer aanmelden...![]()
Veel te veel moeiteen bovendien heeft Eer-ik een pracht van een OP ergens geparkeerd..
![]()
Maar een wiki pagina geeft dit topic natuurlijk wel weer meer aanzien!![]()
Ik ben voor dus!![]()
Toffe sigquote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Veel te veel moeiteen bovendien heeft Eer-ik een pracht van een OP ergens geparkeerd..
![]()
Ik ben voor dus!![]()
Het is vooral handig omdat iedereen dan de tekst van de OP bij kan houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor dus!![]()
Je kan dus uitzoeken waar je vakantie heengaat!! Keuze zat!quote:Stores are now found in:
Australia, Austria, Bahamas, Bahrain, Brazil, Canada, Chile, China (including Hong Kong), Cyprus, Egypt, France, Germany, Greece, Indonesia, Ireland, Japan, Jordan, Kuwait, Lebanon, Malaysia, Mexico, New Zealand, Oman, Peru, Philippines, Puerto Rico, Qatar, Saudi Arabia, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, United Arab Emirates, and the United Kingdom.
met zijn allen een dagretour met de thalys!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle naar Parijs gaan......hebben ze daar ook...
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie actie, heren!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is vooral handig omdat iedereen dan de tekst van de OP bij kan houden.
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zittenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
met zijn allen een dagretour met de thalys!![]()
over 10 minuten pauze, kan nu toch niets nieuws beginnen dus meld me even hier![]()
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper isquote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zitten
je moet ervoor door de douanequote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zitten
wát goedkoop. Weet jij trouwens waar je zulk soort reizen kan boeken? van die goedkope retourtjes? Ben van plan om een retourtje praag te doen en daar dan 3 weekjes te blijven, dit moet ook zo goedkoop kunnen maar waar moet ik beginnen met zoeken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper is
Retourtje Parijs is 69,-
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leutquote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper is
Retourtje Parijs is 69,-
Dat was dan ook mijn idee ja! supermeet toch? En als JJ dan haar racette mee neemt voor in de treinquote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leut.. dan wil ik wel een gezellige dag parijs ervan maken
¤ 70 voor een bakkie...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leut.. dan wil ik wel een gezellige dag parijs ervan maken
Hebben ze in Praag al een StarBucks?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wát goedkoop. Weet jij trouwens waar je zulk soort reizen kan boeken? van die goedkope retourtjes? Ben van plan om een retourtje praag te doen en daar dan 3 weekjes te blijven, dit moet ook zo goedkoop kunnen maar waar moet ik beginnen met zoeken ?
Ik heb zo pauze trouwens
neuh...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze in Praag al een StarBucks?![]()
Oh, ik moet nu ff half uurtje werken.
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
nee, wel een Káva Káva Kávaquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Succesquote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ben weg...mijn hechtingen gaan er zo uit......wens me succes...
...
![]()
![]()
Hoeveel uur later is het nu bij jou?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een stormloopreeks zeg.
6 uur later nu, als de zomertijd nog niet ingegaan is bij jullie, maar volgens mij is dat pas volgende week, toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel uur later is het nu bij jou?
Het avondeten staat zeker alweer bijna te wachten!![]()
Die gaat komend weekend in als het goed is!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
6 uur later nu, als de zomertijd nog niet ingegaan is bij jullie, maar volgens mij is dat pas volgende week, toch?
Avondeten is al op, ik zit in het winkelcentrum wat grote backups te maken. Gaat net iets sneller als thuis.
mooie baard hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry,hoor, maar ik moet ff mn baard
laten zien.
aah kijk, de zomer komt er dus aan.. dan is het hier nog maar 5 uur laterquote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Die gaat komend weekend in als het goed is!
Ik ben al de hele dag aan het "werk"...![]()
Newbie, niet offtopic posten hier!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry,hoor, maar ik moet ff mn baard
laten zien.
10 x? Dan moet ik er eens wat 'ongeoorloofd gedrag' tegenaan gooien dan.. toch weer 10 posts erbijquote:Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Newbie, niet offtopic posten hier!![]()
Lees anders de OP ff... het gedeelte over de Wees-Gekoffied...![]()
Soms wordt ongeoorloofd gedrag bestraft met het 10x opzeggen hiervan...![]()
![]()
In 1 post natuurlijk!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
10 x? Dan moet ik er eens wat 'ongeoorloofd gedrag' tegenaan gooien dan.. toch weer 10 posts erbij
Dank U!quote:
Idemquote:
ooh, in 1 post, dan laat maarquote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
In 1 post natuurlijk!![]()
Edit: je hoeft niet aan een koffie infuus te zitten hoor....Gewoon een "normale" hoeveelheid koffie is voldoende...
![]()
Zeg echter nooit dat je koffie op is of dat je een dagje overslaat...![]()
Ik ookquote:
Avondeten om twee uur in de middag is ook vast goed te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Nee, maar er is niet zoveel in huis op het avondeten na.
Dan begin je daar toch vast aan?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
lekker op tijd avondeten, zo in de middagquote:Op maandag 19 maart 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat wel. Maar ik wacht wel braafquote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd avondeten, zo in de middag
Ja dat zeggen ze hier ook altijd. Maar dan heb ik veel te vroeg al weer honger..quote:Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij eten altijd om 5 uur want dan heb je nog zo'n lekker lange avond voor de boeg
Ik heb vanochtend een saucijzenbroodje gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net broodje filet , shoarma rol en apfelstrudel toetje gehad.
inderdaad.. goed gevoel is dat altijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij eten altijd om 5 uur want dan heb je nog zo'n lekker lange avond voor de boeg
Meestal eet ik ook tussen 5 en half 6.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
jongens jongens, het gaat me veels te hard!
Ik kan het zo toch niet bijhouden
Ja. Je hebt nu de OP op een site van je staan ofzo, het leek me handig als iedereen die kon bewerken. Het probleem is alleen dat ik niet precies weet hoe die wiki werkt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
papierversnipperaar, en addie, ik zie dat jullie nieuw zijn, zal even een toevoeging aan de OP doen
Verder dacht ik ergens nog een wikipedia linkje van koffie te zien van iemand, klopt dat?
Dat klopt, ik heb ook geen flauw idee hoe die wiki werktquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja. Je hebt nu de OP op een site van je staan ofzo, het leek me handig als iedereen die kon bewerken. Het probleem is alleen dat ik niet precies weet hoe die wiki werkt.
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef OA het volgende:
Dat wiki linkje heb ik neergezet.. hier is ie nogmaals: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffie![]()
Verder is het idee om een wiki van de OP te maken, dan kan iedereen z'n bijdrage leveren en hoeven de wijzigingen niet meer via één persoon te lopen!![]()
Wat wellicht wel weer handig is dan, als jij de OP wel achter de hand houdt en zo af en toe een zinvolle wijziging doorvoert. Als er dan iemand besluit om te gaan kloten met de OP, dan hebben we nog een back-up!![]()
Dus je bent nu weer helemaal bij?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb ook geen flauw idee hoe die wiki werkt
Nooit gebruikt eigenlijk...
OP is wel weer geupdate iig, voor zover ik weet wat erin moet..
Het is ook aan te bevelen om de doorgevoerde wijziging even hier in het topic te melden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan
wat een vorderingen zijn er toch
't is idd wel gemakkelijk als iedereen het kan aanpassen.
't is misschien wel wat gekloot met htmlcodes enzo, maar dat leer je ten eerste snel (afkijken van de rest van de OP) en ten tweede kan er weinig fout gaan als iedereen het weer kan aanpassen.
Dat ik de OP online hou en af en toe update vind k ook wel prima, heb er nu bijna een dagtaak aan
koffie, ja, lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent nu weer helemaal bij?Gelukkig
. Koffie?
![]()
koffie eed?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef erkel het volgende:
De koffie-eed kan misschien ook nog wel in de OP![]()
Zelfbenoemde vrijstelling, zonder expliciete toestemming van de overige OP-leden, is ongeldig...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vrijstelling van die eed.
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koffie, ja, lekker
Nog geen bakkie op vandaag, ben wakker geworden, teruggegaan, en druk bezig geweest sindsdien.
Even bij m'n huisie gekeken, ziet er goed uit, dit is 'm:
Nee, dat is een maat van mij, die woont er blijkbaar achter.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
En die duud ervoor ben jij?
Zit een grieks restaurant naast zo'n beetje, wat nou verbouwd wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gaaf die lege muren. En die sneeuvlokken staan erg leuk!![]()
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vrijstelling van die eed.
Dat zeg ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaan![]()
ff een beetje naar boven kijken kan geen kwaad hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef erkel het volgende:
Wow, ziet er goed uit eer-ik. Is het net gerenoveerd of compleet nieuwbouw? of heb ik dat gemist?
![]()
De eed zal ik ff posten
quote:
Van mijzelf ?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaan![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Owjah![]()
![]()
en de eed had je ook al gepost, ziet mijn oog![]()
Eensch!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Die moet in de OP!
Of deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
ff een beetje naar boven kijken kan geen kwaad hoor...![]()
![]()
Niiicequote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Die moet in de OP!
Of deze:
[afbeelding]
Ik stem voor!quote:
Het viel te proberen.quote:
Hey! Borat rules!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Niiice [afbeelding] High five!
Die moet idd in de OP, goed werk crossover![]()
Je hebt het niet gemist hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef erkel het volgende:
Wow, ziet er goed uit eer-ik. Is het net gerenoveerd of compleet nieuwbouw? of heb ik dat gemist?
![]()
De eed zal ik ff posten
Zeker. En een tegendraads persoon in onze SC kan absoluut geen kwaad.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. En een tegendraads persoon in onze SC kan absoluut geen kwaad.![]()
Dat biedt wat tegengewicht aan de mensen die veels te volgzaam zijn...![]()
Topquote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt het niet gemist hoor
Het is gerenoveerd inderdaad, overal aluminium puien erin, zowel binnen als buiten...
Zag het gister voor het eerst, maar het bevalt mij prima
De kamer die het betreft is 19 vierkante meter, met een tuin erbij nog.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef erkel het volgende:
[..]
TopZie nu pas dat het niet 1 huis is, maar meerdere appartementen. Is het beetje ruim?
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...quote:OP gemaakt door eer-ik
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef OA het volgende:
Ik citeer uit de aangepaste OP die in deel 13 geplaatst gaat worden:
[..]
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...![]()
Ben nog steeds aan het revaliderenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...![]()
Nog even geduld dus!![]()
Niks verkeerds aanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De kamer die het betreft is 19 vierkante meter, met een tuin erbij nog.
Keukentje en de badkamer moet ik delen met iemand anders op de beneden verdieping, boven hebben ze alles zelf
Staat Sander eigk weer in de OP?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef OA het volgende:
Ik citeer uit de aangepaste OP die in deel 13 geplaatst gaat worden:
[..]
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...![]()
Kom maar door met de verzoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Niks verkeerds aan
En als er namen genoemd gaan worden in de OP, dan wil ik er ook wel bij. Een deel OP tekst, wat linkjes en sommige plaatjes zijn nog van mijn hand
![]()
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Staat Sander eigk weer in de OP?
ben te lui om zelf te kijken
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef OA het volgende:
hoe weinig kan je te doen hebben tijdens kantooruren...
daar heb ik dan zelf iemand op gewezen vanochtend....quote:
Goed bezigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
daar staat de op, copy/pasten een beetje aanpassen als je nieuw topic wilt maken.... aangepast versie vervolgens op de wiki terugplaatsen dmv "bewerken" bovenin
Ben er al mee bezigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Eer-ik, als jij zo'n mooi kopje kan maken dat zegt: "Koffie-Eed" dan pas ik het wel aan in de wiki OP...
wtf.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Hendig sjiek! Ik ben trouwens niet bij die koffie meet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef erkel het volgende:
De koffie-eed kan nooit lang genoeg zijn, dus misschien kan dit er nog aan toegevoegd worden (met toestemming van mede SC'ers..?)
- ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
- Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Nader te bepalen...quote:
Dat staat in die OP?quote:
Waarom niet, kan toch gezellig zijn? !quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet naar Fok!kers thuis![]()
Als het nou bij een DE Cafe is..met chocoladetaart
.
En de starbucks meet in parijs danquote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet naar Fok!kers thuis![]()
Als het nou bij een DE Cafe is..met chocoladetaart
.
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Kijk, daar gaan we de goeie kant opquote:
staat hij ook zo in de Wiki ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
ok, vandaar
Eventjes: de OP is nu zo:
- OP -
Da's eng gekkiequote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom niet, kan toch gezellig zijn? !
Maar.. maar.. je bent blauwquote:
Nee, als iemand dat even zou willen doen...quote:
True true.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef MPG het volgende:
Zwart zal in de meerderheid zijn hoor kuukske
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:en alleen mn naam is blauw! de rest niet
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen! Kortom: Koffie & Thee! Vertel hier over verschillende smaken en soorten koffie, cappucino, espresso, irish coffee etc, en schreeuw hier hoe gelukkig je bent met de komst van een starbucks in Nederland!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken: ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken: ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic: bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven: ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is! Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Koud zuigt.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is KOUD! Even den verwarming opschroeven hier.
Ligt bij jou sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koud zuigt.
vanochtend ook, ligt er in een keer weer sneeuw
nu niet meer gelukkig, maar 'vanochtend' toen ik ook die foto's ging maken van dat huisje, sneeuwde het echtquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
Hier lag gisterenavond en vanmorgen ook sneeuw op de auto's.
Lekker hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
queens of the stone age is goedquote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Queens of the stone age op de radio. Even de buren van JDude pesten.
Die ken ik niet. Effe luisteren. Ik vind Gonna Leave You vetquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
queens of the stone age is goed
* eer-ik zet 'You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire' op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |