Ik eentje in Wenen!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik nog 0Het is één van mijn levensdoelen
![]()
neeu, mijn bagger is geminderd de laatste tijdquote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
vandaar...![]()
Hier ben je iig geen baggeruser! Aan de andere kant gedraag je je idd wel als een gewone user!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
neeu, mijn bagger is geminderd de laatste tijdbeetje voorbeeldfunctie geven he
![]()
Wat ik me weleens afvraag..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here
[..]
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.
J_Jquote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jeetje...ben maar ff weg en jullie zijn al zo ver...![]()
gewoon vrolijk mee posten, ben 18 dus ook niet zo oudquote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik me weleens afvraag..![]()
Sommige mods zijn nog vrij jong... dus hoe ben je mod geworden??
niet dat leeftijd er toe doet natuurlijk...
Inlikkenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon een keer reageren op een 'sollicitatie'. In SES had ik lang geleden een keer gesolliciteerd, maar toen was ik het niet geworden. Toen Litso ging stoppen werd ik via mail gevraagd door yvonne want ze hadden mijn sollicitatie nog ergens liggen. Zodoendequote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Viespeukquote:
Whehehquote:
Aha.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon vrolijk mee posten, ben 18 dus ook niet zo oudheb tijd om te modereren en ben genoeg online.
Bolletje nog welquote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey erkel....![]()
...ben net bezig een bolletje met rauwe ham te eten....
![]()
en iedereen kan het worden...? of meot je aan bepaalde eisen voldoen...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon een keer reageren op een 'sollicitatie'. In SES had ik lang geleden een keer gesolliciteerd, maar toen was ik het niet geworden. Toen Litso ging stoppen werd ik via mail gevraagd door yvonne want ze hadden mijn sollicitatie nog ergens liggen. Zodoende
Maar je hoeft er echt niet oud voor te zijn, ik ben trouwens 19.
[..]
Viespeuk
Ze zochten een B&H mod, stuur je gewoon soort sollicitatie briefjequote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Aha.
Maar bied je jezelf aan, of wordt je gevraagd?
Gewoon uit interesse hoor, heb zelf geen ambities in die richting...![]()
hoef niet zo duur te zijn hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Bolletje nog welJam, jam
Doe maar luxe, daar heb ik geen geld voor.
Zal dadelijk ff naar de stad, echt uni bakkie drinken![]()
Je hoeft nergens aan te voldoen. Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en iedereen kan het worden...? of meot je aan bepaalde eisen voldoen...![]()
Mosterdsoep , daarna gebakken aardappeltjes met sla ( feta erdoor heen ! ) en gebakken visje ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Iemand een leuke suggestie voor het avondeten?
Ingeslikt misschien?quote:
Mwahquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.
Oeh sla, dat is een goeiequote:Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mosterdsoep , daarna gebakken aardappeltjes met sla ( feta erdoor heen ! ) en gebakken visje ofzo
ik eet bloemkool met kerrie-saus.....schouder karbonades......gebakken aardappels.en als toetje fruit salade...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt ook een blikje tonijn kopen en er doorheen donderen, dat is ook altijd lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh sla, dat is een goeie. Ik heb namelijk maar 2 kookpitten ter beschikking
.
Thnx!
heb ik dat dan gedaan...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft nergens aan te voldoen. Wel moet je je niet al te veel rotzooi hebben geschopt op het forum.
recept aub...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekker. Is dat wat?
Blijkbaar is je rootzooigehalte dan nog aanvaardbaar...quote:
*noteert.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Laatst Sajoer-boontjes gehad met rijst, was wel lekker. Is dat wat?
Of ze hebben me mod gemaakt zodat ik minder rotzooi omdat ik voorbeeldfunctie hebquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar is je rootzooigehalte dan nog aanvaardbaar...![]()
Uh thee, limonade, voedsel slik ik doorgaans ook nog door.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Koffie moet je inslikken jaVoor de rest moet je zelf weten wat je inslikt
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomaten met mozarella in de oven is trouwens ook érg lekker
Met pasta dan ofzo? Ik kan echt geen pasta of Italiaans eten meer zien deze weekquote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomaten met mozarella in de oven is trouwens ook érg lekker
ff suchequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |