Moet je gewoon geprobeerd hebben denk ik...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel groenten met fruit....![]()
Nee. Eigen regelsquote:
indd t is OF/OF en niet EN/ENquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel groenten met fruit....![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Eigen regels.
Met 2 pizza's in 24 uur
Tuurlijk wel..quote:
geniale regelsquote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Eigen regels.
Met 2 pizza's in 24 uur
Hmm als het me ooit voorgezet wordt, zal ik er niet in spugen denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Hele lekkere salade, die ik zelf geregeld maak..
- Rauwe rodekool
- 1 banaan
- mandarijn
- rozijnen
- yoghurt + aarbeienjam (door elkaar roeren)
Alles door elkaar mixen en klaar ben je!![]()
Hey....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaahhhh! Een topic naar mijn hart!Lang geleden in de dagen van de MSN-chat had ik een briljante Nick: CoffeeLeut
![]()
Maarre... Zijn hier Starbucksveteranen? Is het wat voor de echte cafeïne-junk of is het slappe hap?
![]()
Geen slappe hap hier. Gewoon een lekkere bak met een klein beetje melkquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaahhhh! Een topic naar mijn hart!Lang geleden in de dagen van de MSN-chat had ik een briljante Nick: CoffeeLeut
![]()
Maarre... Zijn hier Starbucksveteranen? Is het wat voor de echte cafeïne-junk of is het slappe hap?
![]()
en suiker graag...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen slappe hap hier. Gewoon een lekkere bak met een klein beetje melk
Starbucks staat op mijn prioriteiten lijstje bovenaanquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
we kunnen ook met zijn alle naar Parijs gaan...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Starbucks staat om mijn prioriteiten lijstje bovenaanAls ik ooit bij 1 dicht in de buurt ben of er 1 dicht bij mij komt
![]()
heb je het nieuws niet gehoord dan....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:is er hier in het hoge noorden eigelijk een Starbucks ?
neequote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je het nieuws niet gehoord dan....![]()
een heel goed idee...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Is het niet makkelijk een wiki pagina te maken voor de OP? Zoals dit: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC
Ik ben het vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
Ik weet niet zo goed hoe het werkt. Iemand ervaring?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG.....Satrbucks opent een filiaal op Schipol....
dit verdient eigenlijk wel straf...![]()
jij bent hier de mod...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
Ik weet niet zo goed hoe het werkt. Iemand ervaring?
Had ik ook zitten denken, maar dan moet je je weer aanmelden...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Is het niet makkelijk een wiki pagina te maken voor de OP? Zoals dit: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC
idem....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik ook zitten denken, maar dan moet je je weer aanmelden...![]()
Veel te veel moeiteen bovendien heeft Eer-ik een pracht van een OP ergens geparkeerd..
![]()
Maar een wiki pagina geeft dit topic natuurlijk wel weer meer aanzien!![]()
Ik ben voor dus!![]()
Toffe sigquote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Veel te veel moeiteen bovendien heeft Eer-ik een pracht van een OP ergens geparkeerd..
![]()
Ik ben voor dus!![]()
Het is vooral handig omdat iedereen dan de tekst van de OP bij kan houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor dus!![]()
Je kan dus uitzoeken waar je vakantie heengaat!! Keuze zat!quote:Stores are now found in:
Australia, Austria, Bahamas, Bahrain, Brazil, Canada, Chile, China (including Hong Kong), Cyprus, Egypt, France, Germany, Greece, Indonesia, Ireland, Japan, Jordan, Kuwait, Lebanon, Malaysia, Mexico, New Zealand, Oman, Peru, Philippines, Puerto Rico, Qatar, Saudi Arabia, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, United Arab Emirates, and the United Kingdom.
met zijn allen een dagretour met de thalys!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle naar Parijs gaan......hebben ze daar ook...
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie actie, heren!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is vooral handig omdat iedereen dan de tekst van de OP bij kan houden.
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zittenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
met zijn allen een dagretour met de thalys!![]()
over 10 minuten pauze, kan nu toch niets nieuws beginnen dus meld me even hier![]()
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper isquote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zitten
je moet ervoor door de douanequote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kunnen we beter vliegtuig spotten op schiphol terwijl we aan de koffie zitten
wát goedkoop. Weet jij trouwens waar je zulk soort reizen kan boeken? van die goedkope retourtjes? Ben van plan om een retourtje praag te doen en daar dan 3 weekjes te blijven, dit moet ook zo goedkoop kunnen maar waar moet ik beginnen met zoeken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper is
Retourtje Parijs is 69,-
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leutquote:Op maandag 19 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan alleen achter de douane als we een kaartje ergens naar toe kopen... Denk dat de thalys naar Parijs goedkoper is
Retourtje Parijs is 69,-
Dat was dan ook mijn idee ja! supermeet toch? En als JJ dan haar racette mee neemt voor in de treinquote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leut.. dan wil ik wel een gezellige dag parijs ervan maken
¤ 70 voor een bakkie...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
goeiendag zeg! 70 pleuro voor een bakje leut.. dan wil ik wel een gezellige dag parijs ervan maken
Hebben ze in Praag al een StarBucks?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wát goedkoop. Weet jij trouwens waar je zulk soort reizen kan boeken? van die goedkope retourtjes? Ben van plan om een retourtje praag te doen en daar dan 3 weekjes te blijven, dit moet ook zo goedkoop kunnen maar waar moet ik beginnen met zoeken ?
Ik heb zo pauze trouwens
neuh...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze in Praag al een StarBucks?![]()
Oh, ik moet nu ff half uurtje werken.
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
nee, wel een Káva Káva Kávaquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |