De OP staat hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...quote:
Ik gooi mezelf ook nog in die toestand vandaagquote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...![]()
Nog even geduld dus!![]()
Simpel copy-paste werk…quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik heb respect voor je hoor o zo grote OA
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:22 schreef erkel het volgende:
Suggestie: Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
![]()
juist ja... ik moest voor een taalfout zelfs nog het Wees gekoffied zeggenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Kan de TT trouwens worden aangepast?
Volgens goed Nederlands taalgebruik, schrijft men een T achter het de werkwoordvervoeging 3e persoon enkelvoud...![]()
Jij koffieT dus..![]()
quote:
Of...'Als ik ooit in het buitenland ben en er zijn Starbucksshops te vinden in het betreffende land, dan MOET ik deze bezoeken'quote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.
oftewel, als de starbucks in willekeurige plaats - centrum komt, wil ik er best heen, maar anders...
En terecht!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
juist ja... ik moest voor een taalfout zelfs nog het Wees gekoffied zeggen
Volgens mij werkt het idd niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
ik weet niet of die ë werkt, net niet iig. Wel weer centraal
Al 3 keer bezocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
MITS ik daarvoor niet per se een vliegticket moet kopen.
oftewel, als de starbucks in willekeurige plaats - centrum komt, wil ik er best heen, maar anders...
Wel volledig de inhoud uitgeschreven natuurlijk...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik beloof hierbij mij netjes aan de regels te houden en geen fouten meer te begaan in het officiele koffie topic, om mijn fouten recht te zetten en om vergiffenis te vragen schrijf ik hier 10 x Wees gekoffied neer.
1. Wees gekoffied
2. Wees gekoffied
3. Wees gekoffied
4. Wees gekoffied
5. Wees gekoffied
6. Wees gekoffied
7. Wees gekoffied
8. Wees gekoffied
9. Wees gekoffied
10. Wees gekoffied.
Sorry!
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wel volledig de inhoud uitgeschreven natuurlijk...![]()
Maar goed, je moet vast niet te opdringerig zijn bij een mod...![]()
![]()
Zo lang ga ik hier nog niet mee...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoor, tenminste als je mn Fok! geschiedenis weet
jewelquote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zo lang ga ik hier nog niet mee...
Maar ik begrijp dat jij niet heel veel rechten en mogelijkheden hebt...![]()
Same herequote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechts een mod op het niveau van de users hoor
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zo lang ga ik hier nog niet mee...
Maar ik begrijp dat jij niet heel veel rechten en mogelijkheden hebt...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here
[..]
Iedere mod heeft evenveel rechten als ik me niet vergis.
vandaar...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jewelik kan alles wat een mod kan
ben gewoon B&H mod, maar veul mensen zien me als baggeruser
vandaar dat het bij sommige mensen nog wat onreeël is dat ik mod ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |