daar heb ik dan zelf iemand op gewezen vanochtend....quote:
Goed bezigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
daar staat de op, copy/pasten een beetje aanpassen als je nieuw topic wilt maken.... aangepast versie vervolgens op de wiki terugplaatsen dmv "bewerken" bovenin
Ben er al mee bezigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Eer-ik, als jij zo'n mooi kopje kan maken dat zegt: "Koffie-Eed" dan pas ik het wel aan in de wiki OP...
wtf.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Hendig sjiek! Ik ben trouwens niet bij die koffie meet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef erkel het volgende:
De koffie-eed kan nooit lang genoeg zijn, dus misschien kan dit er nog aan toegevoegd worden (met toestemming van mede SC'ers..?)
- ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
- Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Nader te bepalen...quote:
Dat staat in die OP?quote:
Waarom niet, kan toch gezellig zijn? !quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet naar Fok!kers thuis![]()
Als het nou bij een DE Cafe is..met chocoladetaart
.
En de starbucks meet in parijs danquote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet naar Fok!kers thuis![]()
Als het nou bij een DE Cafe is..met chocoladetaart
.
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Kijk, daar gaan we de goeie kant opquote:
staat hij ook zo in de Wiki ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
ok, vandaar
Eventjes: de OP is nu zo:
- OP -
Da's eng gekkiequote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom niet, kan toch gezellig zijn? !
Maar.. maar.. je bent blauwquote:
Nee, als iemand dat even zou willen doen...quote:
True true.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef MPG het volgende:
Zwart zal in de meerderheid zijn hoor kuukske
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:en alleen mn naam is blauw! de rest niet
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen! Kortom: Koffie & Thee! Vertel hier over verschillende smaken en soorten koffie, cappucino, espresso, irish coffee etc, en schreeuw hier hoe gelukkig je bent met de komst van een starbucks in Nederland!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken: ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken: ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic: bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven: ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is! Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Koud zuigt.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is KOUD! Even den verwarming opschroeven hier.
Ligt bij jou sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koud zuigt.
vanochtend ook, ligt er in een keer weer sneeuw
nu niet meer gelukkig, maar 'vanochtend' toen ik ook die foto's ging maken van dat huisje, sneeuwde het echtquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
Hier lag gisterenavond en vanmorgen ook sneeuw op de auto's.
Lekker hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
queens of the stone age is goedquote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Queens of the stone age op de radio. Even de buren van JDude pesten.
Die ken ik niet. Effe luisteren. Ik vind Gonna Leave You vetquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
queens of the stone age is goed
* eer-ik zet 'You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire' op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |