Lijkt me een goed planquote:Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef OA het volgende:
Dat wiki linkje heb ik neergezet.. hier is ie nogmaals: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffie![]()
Verder is het idee om een wiki van de OP te maken, dan kan iedereen z'n bijdrage leveren en hoeven de wijzigingen niet meer via één persoon te lopen!![]()
Wat wellicht wel weer handig is dan, als jij de OP wel achter de hand houdt en zo af en toe een zinvolle wijziging doorvoert. Als er dan iemand besluit om te gaan kloten met de OP, dan hebben we nog een back-up!![]()
Dus je bent nu weer helemaal bij?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb ook geen flauw idee hoe die wiki werkt
Nooit gebruikt eigenlijk...
OP is wel weer geupdate iig, voor zover ik weet wat erin moet..
Het is ook aan te bevelen om de doorgevoerde wijziging even hier in het topic te melden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan
wat een vorderingen zijn er toch
't is idd wel gemakkelijk als iedereen het kan aanpassen.
't is misschien wel wat gekloot met htmlcodes enzo, maar dat leer je ten eerste snel (afkijken van de rest van de OP) en ten tweede kan er weinig fout gaan als iedereen het weer kan aanpassen.
Dat ik de OP online hou en af en toe update vind k ook wel prima, heb er nu bijna een dagtaak aan
koffie, ja, lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent nu weer helemaal bij?Gelukkig
. Koffie?
![]()
koffie eed?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef erkel het volgende:
De koffie-eed kan misschien ook nog wel in de OP![]()
Zelfbenoemde vrijstelling, zonder expliciete toestemming van de overige OP-leden, is ongeldig...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vrijstelling van die eed.
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koffie, ja, lekker
Nog geen bakkie op vandaag, ben wakker geworden, teruggegaan, en druk bezig geweest sindsdien.
Even bij m'n huisie gekeken, ziet er goed uit, dit is 'm:
Nee, dat is een maat van mij, die woont er blijkbaar achter.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
En die duud ervoor ben jij?
Zit een grieks restaurant naast zo'n beetje, wat nou verbouwd wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gaaf die lege muren. En die sneeuvlokken staan erg leuk!![]()
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vrijstelling van die eed.
Dat zeg ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaan![]()
ff een beetje naar boven kijken kan geen kwaad hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef erkel het volgende:
Wow, ziet er goed uit eer-ik. Is het net gerenoveerd of compleet nieuwbouw? of heb ik dat gemist?
![]()
De eed zal ik ff posten
quote:
Van mijzelf ?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Van wie heb jij vrijstelling? Vrijstelling kan alleen gegeven worden als alle in de OP-staande slowchatters daar mee akkoord zijn gegaan![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Owjah![]()
![]()
en de eed had je ook al gepost, ziet mijn oog![]()
Eensch!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Die moet in de OP!
Of deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
ff een beetje naar boven kijken kan geen kwaad hoor...![]()
![]()
Niiicequote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Die moet in de OP!
Of deze:
[afbeelding]
Ik stem voor!quote:
Het viel te proberen.quote:
Hey! Borat rules!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Niiice [afbeelding] High five!
Die moet idd in de OP, goed werk crossover![]()
Je hebt het niet gemist hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef erkel het volgende:
Wow, ziet er goed uit eer-ik. Is het net gerenoveerd of compleet nieuwbouw? of heb ik dat gemist?
![]()
De eed zal ik ff posten
Zeker. En een tegendraads persoon in onze SC kan absoluut geen kwaad.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. En een tegendraads persoon in onze SC kan absoluut geen kwaad.![]()
Dat biedt wat tegengewicht aan de mensen die veels te volgzaam zijn...![]()
Topquote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt het niet gemist hoor
Het is gerenoveerd inderdaad, overal aluminium puien erin, zowel binnen als buiten...
Zag het gister voor het eerst, maar het bevalt mij prima
De kamer die het betreft is 19 vierkante meter, met een tuin erbij nog.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef erkel het volgende:
[..]
TopZie nu pas dat het niet 1 huis is, maar meerdere appartementen. Is het beetje ruim?
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...quote:OP gemaakt door eer-ik
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef OA het volgende:
Ik citeer uit de aangepaste OP die in deel 13 geplaatst gaat worden:
[..]
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...![]()
Ben nog steeds aan het revaliderenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet onze Eer-ik doen, maar die ligt in comatueuze toestand bij te komen van vannacht...![]()
Nog even geduld dus!![]()
Niks verkeerds aanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De kamer die het betreft is 19 vierkante meter, met een tuin erbij nog.
Keukentje en de badkamer moet ik delen met iemand anders op de beneden verdieping, boven hebben ze alles zelf
Staat Sander eigk weer in de OP?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef OA het volgende:
Ik citeer uit de aangepaste OP die in deel 13 geplaatst gaat worden:
[..]
Jezelf noemen in je eigen gemaakte OP...![]()
Kom maar door met de verzoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Niks verkeerds aan
En als er namen genoemd gaan worden in de OP, dan wil ik er ook wel bij. Een deel OP tekst, wat linkjes en sommige plaatjes zijn nog van mijn hand
![]()
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Staat Sander eigk weer in de OP?
ben te lui om zelf te kijken
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef OA het volgende:
hoe weinig kan je te doen hebben tijdens kantooruren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |