quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waar ik tvp zei wil ik graag FiPo hebben, en waar ik eerst FiPo zei, moet TS worden. Waar ik FA zei moet OP worden, en waar ik eerst OP had, moet leuke (matige) grap worden. STOP DE TIJD!
Ik hoef geen joker
deze twee posts stroken niet met elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik word telkens net iets minder kansloos, die houd ik niet meer bij.
Je vergat de bel.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Per Seconde Wijzer is heel erg intelectueel, schorem!
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waar ik tvp zei wil ik graag FiPo hebben, en waar ik eerst FiPo zei, moet TS worden. Waar ik FA zei moet OP worden, en waar ik eerst OP had, moet leuke (matige) grap worden. STOP DE TIJD!
Ik hoef geen joker
Over 5:30u weg rijdenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef BoJo het volgende:
ik moet morgen om 9:00 in Essen zijn, dat ga ik niet halen![]()
bel m ff wakkerquote:
Geil spul iddquote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.php
kan het geiler
Jammer van die gore muziek...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.php
kan het geiler
hobby en hij werkt voor onder andere quote en organiseerde de quote challange en nu dus alleen nog de challange. Hij kent dus heel wat rijke mensenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geil spul idd
Maarre, voor wie werkt die dude? Of is het hobby...?
Ik ken alle filmpjesquote:Op maandag 19 maart 2007 07:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hobby en hij werkt voor onder andere quote en organiseerde de quote challange en nu dus alleen nog de challange. Hij kent dus heel wat rijke mensen
hij test altijd leuk. Acceleratie van 0 naar 100. oke effe testen
Jij denkt dat hij een enzo van Kroymans mee krijgt? De enzo die hij binnen kort gaat testen komt uit prive collectie. Deze F430 komt uit prive collectie net als de super sport V8 die hij binnen kort gaat testen komt uit prive collectie. De AM komt ook uit prive collectiequote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken alle filmpjes
En wat boeit het nu of hij rijke mensen kent of niet?Hij leent ze toch altijd van Kroymans, dat is de enige die 'ie hoeft te kennen.
Maar hij test altijd erg leuk ja![]()
Mijn moeder heeft een mooie dag om voor het eerst te rijdenSneeuw
![]()
Uit de collectie van een junior-accountant nog wel dan, incl tankpasquote:Op maandag 19 maart 2007 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
Markie![]()
Een S3 uit prive collectie, WHOW
nee ben bang van niet. Staat overgens gewoon op de sitequote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
Mark is altijd zo mateloos gefascineerd door rijke mensen![]()
Eigenlijk-passat-rijder-maar-dan-zonder-kinderenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Uit de collectie van een junior-accountant nog wel dan, incl tankpas
Wat? "Hoi ik ben Sjoerd en ik ken rijke mensen" ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ben bang van niet. Staat overgens gewoon op de site
En ja ja ja S3 valt een beetje tegen ja ik weet het.
quote:
Lul toch niet joh rooie gek dat je d'r bent.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ben bang van niet. Staat overgens gewoon op de site
En ja ja ja S3 valt een beetje tegen ja ik weet het.
Hohl die klappe schmutziches scheißdreck!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lul toch niet joh rooie gek dat je d'r bent.
Whehehehe.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hohl die klappe schmutziches scheißdreck!!!!
[afbeelding]
Geboortejaar 1983quote:
en terugquote:
Geen gas, motor uit, geef gas, en hij doet het weer!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
Open er een topic over.
Volgens mij heeft het gewoon te maken met de afstelling van je stationair loop.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
LET OP! DRINGENDE VRAAG!
Als ik tijdens het rijden gas loslaat, bijvorbeeld bij remmen, of bochtenwerk, valt mn motor uit! En als ik dan wer gas geeft gaat hij na wat gebok vrolijk verder... Wat is hier aan de hand? Ik denk dat het in ieder geval verstandig is dat ik morgen langs het autobedrijf ga, want ik wil dit weekend wel weg met de Visa club, en met 2cv naar Hoorn...
waar is t blok van gemaakt? gietijzer? aluminium of gietaluminium?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn cilinder kan hoogstwaarschijnlijk gelast worden, hoop ik![]()
En ik maar denken dat ik de enige was die niet begreep waarom hij van nauwelijks vermogen naar nog minder gingquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef lipje het volgende:
waarom heb je eigenlijk ook je motorblok vervangen? de versnelling was toch alleen kaput?
Aluminium... geen flauw idee hoe ik kan zien of het gietaluminium is? Zal toch wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:20 schreef lipje het volgende:
[..]
waar is t blok van gemaakt? gietijzer? aluminium of gietaluminium?
dat is moeilijk lassenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aluminium... geen flauw idee hoe ik kan zien of het gietaluminium is? Zal toch wel?
Mja, ze doen het vaker blijkbaarquote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef lipje het volgende:
dat is moeilijk lassen Als de oppervlak wat ruwer is, ietwat korrelig, kijk maar naar het blok in je crossa![]()
Kan me niet voorstellen dat ze een cilinder in een draaibank zetten en daar die waterpoorten in kunnen makenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is moeilijk lassen
Verschil gefreesd Aluminium en giet aluminium:
Als het oppervlak wat ruwer is, ietwat korrelig, is het gietaluminium.
Kijk maar naar het blok in je crossa, das hoogstwaarschijnlijk gegoten![]()
Och met gieten moeten ze die waterpoorten ook apart erin klussen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze een cilinder in een draaibank zetten en daar die waterpoorten in kunnen maken![]()
Moet haast wel giet alu zijn.
vandaar dat ze natuurlijk ook zo tifus duur zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Och met gieten moeten ze die waterpoorten ook apart erin klussen.
De hele aandrijfunit ff van de ene in de andere auto hangen was maar een paar uur werk. Als je die aandrijfuniti ook nog eens uit elkaar moet schroeven, en weer in elkaar moet zetten, ben je veel langer bezig. De garagebox meost namelijk vrij gemaakt worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef lipje het volgende:
waarom heb je eigenlijk ook je motorblok vervangen? de versnelling was toch alleen kaput?
Ik weet het niet meer. Nu hij na een dag weer gaar is wacht ik denk ik niet tot augustus met een verse bolide te kopen. Dan maar een tijdje wat meer verzekering betalen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
helder, maar ga je je oude unit weer terughangen, na een rivisie?
Het is echt tijd dit idiote land te verlatenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Besluit RTL7 en Arabische zender eind mei!
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Besluit RTL7 en Arabische zender eind mei!
Ja, ik luister ook weer in tijden. Toen ik binnenkwam was het meteen "ow, ijsmeis is er. We gaan Robbert er even bij halen".quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja je bent puopulair, lkuister er voor het eerst sind s tijden weer naar
Nee, ReadMe. Hij gaat geloof ik een liedje zingen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Robbert van den Broeke? Gaat ie je genen verbranden?
Hehe, het is hem echtquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik geloof er niks van dat het een FOkker is. Deze heeft talent namelijk.
Oh ok, tofquote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, het is hem echt. Ik heb hem vaker horen zingen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ok, tofDan gaat Hugo hem nu thuis opzoeken dus?
Mijn auto ook, maar die is ten minste van mezelf, Herman Klein Vinkewiekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Zo'n BMW-unit-slagschip-met-V12 rijdt echt als een natte krant
Ik heb noooooit beweerd dat deze van mezelf isquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn auto ook, maar die is ten minste van mezelf, Herman Klein Vinkewiek
truste
eens.quote:
Mja, jammer dat Sony de F1-rechten heeft hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eens.
Had vanavond productavond bij Sony en stonden aantal van die apparaten met een of ander F1 spel erop.
Duh die 17" is een koffiebladquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
15 inch neem ik aan...?
Uh-uhquote:
ovloVquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uhIk had een partij van die units op m'n afstudeerstage onder m'n hoede
Wat een gigantische krengen zijn dat zeg![]()
Als ik een keer langskom met de ovlov ga ik ook ff drukken op die Apple van je.
Die meuk kan alleen maar stuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind mijn schuivend onding wel fijn eigenlijk.
Het voelt best stevig aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die meuk kan alleen maar stuk.
Ik wil bellen en sms' en en een leuke foto maken is een fijne extra.
Heb je last van spasticiteit?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik gebruik al 2.5jr een klap motorola en daar ga ik absoluut niet zuinig mee om, maar dat ding is onverwoestbaar, ik laat em bijna dagelijks vallen of gooi en op mn bureau waarna die er doodleuk aan de andere kant afvalt (nu niet meer trouwens), enz.
Nee, maar die tefeloon boeit me niet zo, toch is het de enige welke het zo lang bij houdt. Mn pda voelt na iets meer als n half jaar minder goed aan nog als mn motorolaquote:
Vind je het gekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar die tefeloon boeit me niet zo, toch is het de enige welke het zo lang bij houdt. Mn pda voelt na iets meer als n half jaar minder goed aan nog als mn motorola
Wat ik opzich een nobel streven zou vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vind je het gekAls ik jou een half jaar lang iedere dag van de trap af pleur ga je het op een gegeven moment ook minder goed doen
iPhonequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
mn pda ben ik heel zuinig op, ze moeten die touch-screens krasvrij maken, dan hoe ik tenminste niet zo overdreven voorzichtig te doen
Mja, nu dus 6233. Ik hoop dat 'ie net zo stevig isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nokia 6230 heb ik ook via de zaak![]()
Wel fijne toestelletjes![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik ze van bakker bart ken, en niet die van die banketbakkerofiele Limbo's.
Dus ze waren helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik ze van bakker bart ken, en niet die van die banketbakkerofiele Limbo's.
Gewoon zo'n plakding erop plakken, werkt perfectquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
mn pda ben ik heel zuinig op, ze moeten die touch-screens krasvrij maken, dan hoe ik tenminste niet zo overdreven voorzichtig te doen
Die vind ik minder mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, nu dus 6233. Ik hoop dat 'ie net zo stevig is
Jeweettoch, dikke shit ouwe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef Hugster het volgende:
Ik ga pimps up, ho's down met deze E50
[afbeelding]
Oh gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks de inboedel verdelen en bepalen wanneer ik het huis uit moet
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, heel veel mensen zouden met jou willen doen wat jij met je teelfoon doet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks de inboedel verdelen en bepalen wanneer ik het huis uit moet
Doe mij zo'n puike kersenflapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens haal ik ze helemaal niet bij de banketbakker. Dat weet je goed.
Als je wil, dan zit het er tussen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe mij zo'n puike kersenflapZit er ook slagroom in/op/tussen of naast?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe mij zo'n puike kersenflapZit er ook slagroom in/op/tussen of naast?
![]()
Dat wil toch niemandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Koop een sleurhut, dan mag je vast wel bij herman in de achtertuin gaan wonen![]()
Ik heb zo'n hongerquote:
Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger![]()
Echt de laatste tijd niet normaal hoorFreet berg broodjes op m'n werk en thuis eet ik ook hardstikke veel
![]()
Tijd om te hardlopen, anders krijg ik m'n reet straks niet meer in m'n kartstoeltje![]()
Mja, er zit echte slagroom in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Overloperdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Denk je dat ik kindje van je krijg?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?.
Ik heb overigens ook honger. Nog maar 24 minuten. En we eten verdomd lekker weer.
Dat laatste is prima, maar er komt bij ons een sleurhut inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Koop een sleurhut, dan mag je vast wel bij herman in de achtertuin gaan wonen![]()
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Hell no.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk je dat ik kindje van je krijg?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanen
Ik reageer me suf op huisjes jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gezelligHeb je al iets op het oog?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur.
Maarja, je kunt het ook positief bekijken, je kunt dan tenminste opnieuw beginnen
Waarom zo ineens dan? Ruzie gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Wat is de reden dat jij eigenlijk weg moet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bovenkant open maken en al het slagroom eruit lepelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei. Je komt gewoon met iets ranzigs aanzetten.
Als ik ga kopen moet ik in een garagebox gaan wonenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al onderzocht of je kon kopen of ga je huren...?
De enige ben ik bang. Beter dan op straat in ieder geval me dunkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?
Dat lijkt me dan ook iets logischer jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik ga kopen moet ik in een garagebox gaan wonenNog maar even huren dus.
Mja, het lijkt me sowieso beter bij je ouders te wonen dan bij je ex.... Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie huidige relatie is/wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige ben ik bang. Beter dan op straat in ieder geval me dunkt.
Husi staat op Sandra's naam, en daarom vind ze dat zij er het meeste recht op heeft. Echter sta ik als tweede huruder ingeschreven, en wonen we er echt samen, wat inhoud dat we juridisch gezien evenveel recht hebben op het huisje, en sterker nog, dat bij een rechtzaak het huisje waarschijnlik toegewezen zou woden aan mij, aangezien mijn werk en familie in Frysl6an is, en Sandra geen werk heeft en familie in Den haag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij eigenlijk weg moet?![]()
Of heb je dat zelf aangeboden?
Dat dacht ik ook. Die ruzie was afgelopen donderdag....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je boos bent zeg je vaak dingen die je niet meent. Dus wellicht waait het wel weer over.
Ik heb mn mogelijkheden geod onderzocht idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook iets logischer ja
Nah, omdat ik dacht dat je een contract e.d. had en je een keer iets gepost had m.b.t. een koophuis...
Ik heb een enorm goede band met mn ouders, en dat is precies de reden dat ik er neit wil wonen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me sowieso beter bij je ouders te wonen dan bij je ex.... Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie huidige relatie is/was
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Husi staat op Sandra's naam, en daarom vind ze dat zij er het meeste recht op heeft. Echter sta ik als tweede huruder ingeschreven, en wonen we er echt samen, wat inhoud dat we juridisch gezien evenveel recht hebben op het huisje, en sterker nog, dat bij een rechtzaak het huisje waarschijnlik toegewezen zou woden aan mij, aangezien mijn werk en familie in Frysl6an is, en Sandra geen werk heeft en familie in Den haag.
Ik heb alleen totaal geen behoefte aan rechtzaken dus ben in deze maar de verstandigste. Laat Sandra dan maar in mijn droomhuisje wonen
Logisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn mogelijkheden geod onderzocht idd.
Denk je echt dat dat zoveel impact gaat hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een enorm goede band met mn ouders, en dat is precies de reden dat ik er neit wil wonen.
Ze werd erg boos toen ik dat voorsteldequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?
Zou inderdaad schraal zijn als ze na een paar maanden hem aftaait naar Den Haagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze werd erg boos toen ik dat voorstelde![]()
Ik ben geen moederskindje dat ieder weekend terug gaat naar zn ouders he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat zoveel impact gaat hebben?
Vrienden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou inderdaad schraal zijn als ze na een paar maanden hem aftaait naar Den Haag![]()
Heeft ze nog redenen om in Friesland te blijven?
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen moederskindje dat ieder weekend terug gaat naar zn ouders he?Ik heb een heel andere levensstijl dan mn ouders, en dat botst. Als ik hier en paar keer per week een of twe uurtjes ben, OK, maar een paar weken? Bovendien heb ik geen zin twee keer te verhuizen, aangezien ik echt hee binnekort een eigen huisje verwacht. Een hele exodus heir in Cornjum aan de gang, en ik heb dorpelingen-voorrang.
Ik ben bang dat ik weinig keus hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Maar ik denk wel dat je je levensstijl even voor een paar weken kunt aanpassen toch?
Ik denk dat het minder erg is dan je jezelf nu voorhoudt... Je weet dat het tijdelijk is, en dan lijkt het me minder moeilijk je aan te passenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik weinig keus heb
Nog 3 minuten mevrouwquote:
Dat is zwaar kut Alexxxxquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Die ruzie was afgelopen donderdag....
Daar heb je personeel voorquote:
Dat heb je me zelf verteld zaterdagquote:
maar die kan niet lassenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heb je me zelf verteld zaterdag
en je slaafjes uit Limburg
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef vlad het volgende:
[..]
maar die kan niet lasseneigenlijk kan die helemaal niets
![]()
ijsmeis?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef vlad het volgende:
[..]
maar die kan niet lasseneigenlijk kan die helemaal niets
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef lipje het volgende:
Speciaal voor Hermandeperman
[KOFFIE SC #17} - Senseo in de morgen -> dag zonder zorgen!
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Senseo
En niet nog een SC erbij hè
Die zuigt tenminstequote:
Zeg dikbuikje, jij gaat dalijk niet meer in je kuipje passenquote:
Mja, ik heb hier (nog) geen Espresso-unit op huis. Ben er wel mee bezig trouwensquote:
Precies de combo die m'n ouders hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
++++++++++++++++
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang ik vet op m'n pens krijg maakt het niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Zeg dikbuikje, jij gaat dalijk niet meer in je kuipje passen![]()
Moet je dalijk gaan karten in de Crossa
verkoopquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens al iets gehoord over de verkoop van Hema TF?
check de PI eensquote:
weg wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel, met je contract 'n shit.
Of ga jij overal uit jezelf weg, met flink wat stennis?
Mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weg wegik wil helemaal niet weg joh
![]()
maar contract staat en blijft voorlopig staan, dat moet allemaal goed gaan wat we allemaal vanuit de directie horen![]()
ontslagen gaan er vrijwel zeker vallenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi.
Er zullen natuurlijk wel banen gaan verdwijnen... dat weet jij net zo goed als ik
Een ex van me heeft er ook een blauwe maandag gewerkt jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ontslagen gaan er vrijwel zeker vallenmaar dat zal meer aan de kant van winkelpersoneel zijn....
maar dat was zowiezo al de bedoeling![]()
en de loonkosten wat daar in omgaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een ex van me heeft er ook een blauwe maandag gewerkt jaDat volk wat er werkt is echt om te janken
2 worsten per uur ipv 1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en de loonkosten wat daar in omgaatdammmmmmmmm daar kun heel polen voor inhuren
![]()
en nog hebben ze alles niet voor mekaar![]()
ben je met een paar man druk bezig geweest met nieuwe artikelen hebben ze het hele spul niet eens op toonbank staan vanwege "drukte"![]()
erger dan nu kan volgens mij toch nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 worsten per uur ipv 1
Maarja, om nu Polen in je winkel te zetten...
Uiteraard. Net als alle grote bedrijven...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
erger dan nu kan volgens mij toch nietach en we zullen wel ziet wat er verder nog gaat gebeuren....
heel maxeda wordt ook nog wel een keer van de hand gedaan![]()
er is aan de overname van vendex veel heeeeeel veel geld verdiend iigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als alle grote bedrijven...
I knowquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er is aan de overname van vendex veel heeeeeel veel geld verdiend iig![]()
dat hebben ze wel slim aangepakt, panden verkocht, bezuinigd, en nu de verkoop van de hema![]()
zakendoen is oorlogquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I knowZe zijn lekker bezig
Terecht overigens
Ik ben leuke dingen doen![]()
suckyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Inboedel verdeeld, en zaterdag trek ik bij mn ouders in.
Ik ben best vaak 10 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog 3 minuten mevrouw![]()
Werknemers die 5 minuten voor de tijd al in sprinthouding staan om weg te rennen![]()
wel erg hard zodat het vet uit zijn bips in zijn buik blijft zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bara! Ik zou je onder je kont moeten schoppen.
Nee, dat is dan weer té zielig. Bara wordt al genoeg gepest met zijn flapoortjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
wel erg hard zodat het vet uit zijn bips in zijn buik blijft zitten
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bara! Ik zou je onder je kont moeten schoppen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryHet was ook zo makkelijk en je weet dat ik het niet meen
![]()
how cutequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryHet was ook zo makkelijk en je weet dat ik het niet meen
![]()
http://www.944-basic.nl/forum/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey Paladijn, wist je dat er een hele goedkope 944 Cup is in NL ff www.dnrt.nl checken!
Laat me raden, je kende de site al, of je was echt snelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.944-basic.nl/forum/
phpBB forum
Twee muisklikkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me raden, je kende de site al, of je was echt snel
Ik heb al een 'gekocht', ik wacht alleen tot de verkoper tijd heeft om naar het postkantoor te gaan voor de overschrijving (had komend weekend geplanned, maar dan is hij op oefeningquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey Paladijn, wist je dat er een hele goedkope 944 Cup is in NL ff www.dnrt.nl checken!
of meteen naar http://www.944-basic.nl/ gaan
Het leuke van de DNRT is (in elk geval de Alfa variant ervan) is zeg maar dat je er met 0 ervaring, mits in bezit van KNAF-licentie, voor een redelijk laag bedrag toch ervarig op kan doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb al een 'gekocht', ik wacht alleen tot de verkoper tijd heeft om naar het postkantoor te gaan voor de overschrijving (had komend weekend geplanned, maar dan is hij op oefening), maar ik ga er dus niet professioneel mee racen in een klasse. Dit jaar nog niet iig
Oh, en Peu: [Project] Lotus Elise 111
Dat klopt, er zijn een aantal low-budget klassen van de DNRT waar je prima kan rijden zonder er teveel geld in te stoppen, echter zie het reglement. Voor later wel een idee, maar het is momenteel puur vrijetijdsbestedingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leuke van de DNRT is (in elk geval de Alfa variant ervan) is zeg maar dat je er met 0 ervaring, mits in bezit van KNAF-licentie, voor een redelijk laag bedrag toch ervarig op kan doen.
Ik kende DNRT al een tijd, heb in mei vorig jaar ook met een aantal van de porsche 944 rijders zitten praten en ben toen met een van hun meegeweest in een E30 2.0 (en later een 911t). Hij liep toen wat te klagen dat het een stuk minder vermogen had dan de 944, maar was desondanks erg puik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef PeuRac het volgende:
Keik kwam het vandaag tegen, als ik t eerder had gezien was de 155 waarschijnlijk niet vertrokken
![]()
Anyway, weet iemand hier of die 10.000 euro grens van de IB-groep ook geldt als je halverwege t jaar aan een opleiding begonnen bent?
Ik ben 2jr full-time chauffeur geweest voordat ik studeerde, dat heb ik tot september gedaan en daarna nog steeds 20u per week gewerkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kende DNRT al een tijd, heb in mei vorig jaar ook met een aantal van de porsche 944 rijders zitten praten en ben toen met een van hun meegeweest in een E30 2.0 (en later een 911t). Hij liep toen wat te klagen dat het een stuk minder vermogen had dan de 944, maar was desondanks erg puik.
En mbt. die 10k grens, bel ze op. Waar verdien jij uberhaupt zoveel geld mee als buitenlands student?
Die vergunning heb ik heel bewust nooit gehaald, anders mocht ik inderdaad met blauwe platen gaan rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef lipje het volgende:
Peu is natuurlijk het eerste half jaar full time directie taxichauffeur geweest
Dat tikt wel aan ja. Als je geluk hebt tellen ze pas vanaf het moment dat je studeert, maar daar kunnen ze je vast zelf uitsluitsel over geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 2jr full-time chauffeur geweest voordat ik studeerde, dat heb ik tot september gedaan en daarna nog steeds 20u per week gewerkt.
K heb ff een topic geopent in WGR, misschien dat ze nog tips hebben, ik ga de IB-groep nog niet bellen/mailen, ze vragen namelijk altijd om je registratie nummer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat tikt wel aan ja. Als je geluk hebt tellen ze pas vanaf het moment dat je studeert, maar daar kunnen ze je vast zelf uitsluitsel over geven.
quote:TIjDelIjKe sTuDIeONDerbreKINg
Als je een gedeelte van 2007 geen studie-
financiering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten
soms niet, en soms wel mee.
Ze tellen niet mee als de periode waarin je
geen studiefinanciering ontvangt aan het
begin of aan het einde van het kalenderjaar
ligt.
Thanksquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:41 schreef ThaFreak het volgende:
@ peu kom vanmiddag nog even terug op je mail.....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoezo "eindelijk" eigenlijk. Net alsof er iets mis wat met de Civic en Astra.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm 14.gif
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn Hermandepermban speakers hebben ze gisteren proberen te bezorgen![]()
Goeie shit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb een Harmann Kardon home cinema set gekocht![]()
BoJo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mên. Je bent écht een kneus.
Oh, welke? Die klinkt namelijk lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb een Harmann Kardon home cinema set gekocht![]()
Dat is altijd bespreekbaar..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ligt eraan wat je ervoor wil hebben
Hmmm ik zie net dat die krengen veel te langzaam zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is altijd bespreekbaar..
wat voor geval zoek je?
Ik heb een aantal G3's () en G4's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |