Mja, ik heb hier (nog) geen Espresso-unit op huis. Ben er wel mee bezig trouwensquote:
Precies de combo die m'n ouders hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
++++++++++++++++
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang ik vet op m'n pens krijg maakt het niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Zeg dikbuikje, jij gaat dalijk niet meer in je kuipje passen![]()
Moet je dalijk gaan karten in de Crossa
verkoopquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens al iets gehoord over de verkoop van Hema TF?
check de PI eensquote:
weg wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel, met je contract 'n shit.
Of ga jij overal uit jezelf weg, met flink wat stennis?
Mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weg wegik wil helemaal niet weg joh
![]()
maar contract staat en blijft voorlopig staan, dat moet allemaal goed gaan wat we allemaal vanuit de directie horen![]()
ontslagen gaan er vrijwel zeker vallenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi.
Er zullen natuurlijk wel banen gaan verdwijnen... dat weet jij net zo goed als ik
Een ex van me heeft er ook een blauwe maandag gewerkt jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ontslagen gaan er vrijwel zeker vallenmaar dat zal meer aan de kant van winkelpersoneel zijn....
maar dat was zowiezo al de bedoeling![]()
en de loonkosten wat daar in omgaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een ex van me heeft er ook een blauwe maandag gewerkt jaDat volk wat er werkt is echt om te janken
2 worsten per uur ipv 1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en de loonkosten wat daar in omgaatdammmmmmmmm daar kun heel polen voor inhuren
![]()
en nog hebben ze alles niet voor mekaar![]()
ben je met een paar man druk bezig geweest met nieuwe artikelen hebben ze het hele spul niet eens op toonbank staan vanwege "drukte"![]()
erger dan nu kan volgens mij toch nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 worsten per uur ipv 1
Maarja, om nu Polen in je winkel te zetten...
Uiteraard. Net als alle grote bedrijven...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
erger dan nu kan volgens mij toch nietach en we zullen wel ziet wat er verder nog gaat gebeuren....
heel maxeda wordt ook nog wel een keer van de hand gedaan![]()
er is aan de overname van vendex veel heeeeeel veel geld verdiend iigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als alle grote bedrijven...
I knowquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er is aan de overname van vendex veel heeeeeel veel geld verdiend iig![]()
dat hebben ze wel slim aangepakt, panden verkocht, bezuinigd, en nu de verkoop van de hema![]()
zakendoen is oorlogquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I knowZe zijn lekker bezig
Terecht overigens
Ik ben leuke dingen doen![]()
suckyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Inboedel verdeeld, en zaterdag trek ik bij mn ouders in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |