Zou wel een keer leuk zijn ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef Dennus-F het volgende:
VVOG der uit!
Zware blessure voor Sjoerd of valt het mee?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:
Twee geblesseerde is wel een smetje op deze wedstrijd, Sjoerd de Waal kon tien minuten nadat hij was ingevallen weer hinkend het veld af, zonde voor hem.
Ik heb 2 betrouwbare bronnen, de een zegt QB en de andere IJ'vogels. Eén heeft dus ongelijk, of allebeiquote:Op zondag 25 maart 2007 17:59 schreef HPayne het volgende:
Volgens VoZ heeft Spakenburg een doelsaldo van +12, of heb je de stand ergens anders vandaan MM?
Steinraht stond toch ook in de belanstelling van Quick Boys?
Het blijft een blauwe hè, die doen het overal goed, behalve bij de blauwen zelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:03 schreef Spartaan16 het volgende:
Ohh.. dus wel een aardig goede speler khoop dat Sparta Nijkerk hem haalt ze kunnen wel wat versterkingen gebruiken haha:P..
Dat heb je heel goed Basquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het blijft een blauwe hè, die doen het overal goed, behalve bij de blauwen zelf
www.hsvhoek.nlquote:Robert Maaskant nieuwe trainer Hoek
Geplaatst door Bas op 01-04-2007 om 00:17
HOEK, 01-04-2007 - Hoek heeft voor komend seizoen Robert Maaskant gestrikt als nieuwe trainer. Maaskant, die meerdere aanbiedingen op zak had, koos na een gesprek met de technische commissie voor Hoek.
Robert Maaskant werd vorige week bij RBC Roosendaal aan de kant gezet na een reeks van slechte resultaten. De technische commissie van Hoek polste Maaskant voor een nieuwe start bij Hoek. Maaskant bleek uitermate geinteresseerd en was vrij snel rond met Hoek.
Stanley is een topper, zowel op als naast het veld. Het is een prima centrale verdediger die goed zijn man kan uitschakelen. Opbouwend is hij iets minder, zeker als je het nu vergelijkt met 'onze' Pierre Tosch. Toch was hij een van mijn favoriete spelers. Het is dat er geen verdedigers bij ons weggaan anders had ik hem graag teruggezien.quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Spartaan16 het volgende:
Methodmich?.. Weet je misschien nog wat meer over Stanley Tailor en waar heb die geruchten gehoord dan ik hoop echt dat hij komt.
Sparta Nijkerk is ook bezig met een speler van Ijsselmeervogels welke dat is zou ik niet weten misschien weet 1 van jullie daar meer van..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef F1Bas het volgende:
Verloren na penalties in de beker van een 4e klasser![]()
Ach ja....
Zag het op een forum van Spakenburg. Niet onlogisch, moet weg bij Emmen en bij de Vogels is geen plek meer. Al zou ook o.a. FC Hilversum hem al gebeld hebben, vernam ik gisteren nog.quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef Spartaan16 het volgende:
Ja volgens mij was het Joordens ja , Methodmich waar had je gehoord dan dat Stanley tailor naar Sparta gaat ik hoop t echt..
Idd, wel zonde als het zo'n goede keeper is. Die keeper die nu op goal stond was niet heel erg betrouwbaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef HPayne het volgende:
Update over doelman Westerhuis: Bij operatie zo'n 9 maanden uitgeschakeld! de andere kleine mogelijkheid is dat hij zich met krachttraining kan herstellen. Dan zou hij misschien de start van het nieuwe seizoen kunnen halen.
Ik zou zeggen; opzoek naar een nieuwe keeper voor volgend seizoen..
Toch maar goed voor IJsselmeervogels dat ze hem toch niet hebben gecontracteerd!
Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef HPayne het volgende:
Klopt, ik ben ook zeker niet weg van hem, maarja lievelingtje van de trainer. Hij nam hem mee vanuit DOS Kampen.
Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?
Als hij echt was gaan shoppen dan nam hij Nicky Karel wel mee, als je die beelden toch zag op TV Oost tegen HHC... Alles houdt hij eruit, kon een jaar geleden naar DOVO, hetgeen hij weigerde. Foppe de Haan is meermalen voor hem gaan kjiken toen hij nog trainer was bij Heerenveen.
Dat wist ik niet, vorig jaar keepte hij ook bij Dos een paar wedstrijdjes en dat deed hij echt heel goed. Hij is profkeeper geweest, maar idd zijn beste tijd ligt wel achter hem.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.
Maar met alle respect hij is inmiddels ook al een heel eind in de 30.
Nick Karel is zeker een goede keeper. Hij pakt heelwat punten voor DOS. Maar denk dat hij het wel naar zn zin heeft in Kampen, anders was hij allang weggegaan gezien zn nivo.
Jazeker, het was supergezellig. Die 4 uur in de bus er zeker voor over gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:03 schreef methodmich het volgende:
Dus toch, die geruchten gingen al op jullie supporterssite.
Ben je mee met de bus naar Goes, F1Bas? Even knallen bij SSV.
Leuk, laat het ff optijd weten.quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef HPayne het volgende:
SSV is met alle respect bagger inderdaad. En zit er wel sterk over te denken om volgende week te komen ja!
Mwa Nunspeet had de laatste weken ook niet het beste voetbal laten zien, maar vanmiddag maakten ze het weer dubbel en dwars goed.quote:Op zondag 15 april 2007 00:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk, laat het ff optijd weten.
Grappige is, als Nunspeet niet wint en wij wel dan zijn we kampioen na de derby! Maar goed, GVVV is al weken dramatisch dus ik zie het niet gebeuren.
Als ik je nou vertel dat er tot 17 uur geen druppel alcohol in het dorp geschonken mag wordenquote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zou het btw wel leuk vinden voor jullie als IJsselmeervogels tijdens de derby kampioen wordt! Daarom denk ik ook wel dat ik kom volgende week. Met een zonnetje als vandaag, een biertje en volop sfeer en voetbal hoor je mij niet klagen![]()
Tsss gezellligquote:Op zondag 15 april 2007 01:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ik je nou vertel dat er tot 17 uur geen druppel alcohol in het dorp geschonken mag worden, kom je dan nog?
SSV '65 dan ook de eerste degradant van het seizoen. Momenteel 5 punten. Schandalig weinig natuurlijk, maar nog altijd 1 meer dan Groote Lindt destijds. In dat opzicht is een enorme schande voorkomen, al blijft het triest. Onderstreept maar weer eens dat 1C de zwakste eerste klasse in Nederland is, al zijn ze wel enkele dragende krachten kwijt geraakt.quote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jazeker, het was supergezellig. Die 4 uur in de bus er zeker voor over gehad.
De wedstrijd stelde niet veel voor, de makkelijkste winst dit seizoen, SSV zelf geen kans gehad. Binnen 9 minuten de wedstrijd beslist.
2e helft Kevin Winter en Kemper gespaard; bij gele kaart waren ze anders geschorst voor de derby.
Hpayne, kom je bij de derby kijken of ga je 'gewoon' naar Nunspeet?
Aha, dan was hij het die van het veld af hinkte met een (zo leek het) aardige blessure.quote:Op zondag 15 april 2007 15:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bram Plomp speelde nog 70 minuten mee met SSV zag ik.
Met de blauwen weet je het maar nooit, anders komen ze gewoon bij ons kampioenswedstrijd kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef HPayne het volgende:
http://www.destentor.nl/s(...)t/article1315537.ece
Moeten we dit serieus nemen?
Tot overmaat van ramp dan. Vorig jaar ook steeds geblesseerd. Rot voor hem!quote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aha, dan was hij het die van het veld af hinkte met een (zo leek het) aardige blessure.
Vooruit maar; blauw nieuws.quote:AFC-spits Ruben Wilson naar Spakenburg
In de persoon van de 27-jarige AFC-spits Ruben Wilson heeft Spakenburg zijn achtste nieuwe speler voor het seizoen 2007-2008 vastgelegd. De 1.91 meter lange en kopsterke Amsterdammer kan het best gekarakteriseerd worden als een klassieke stormram, die voor zijn huidige club (nog een kanshebber op de titel in de zondaghoofdklasse A) tot nu toe elf keer raak schoot in 22 duels In het afgelopen seizoen kwam Wilson nog uit voor Kozakken Boys. In de jeugd speelde hij voor clubs als KVV Zaanstad en Kolping Boys. Verder was de donkere spits ook al twee keer in het buitenland actief, namelijk bij het Oostenrijkse Vienna (Regionalliga) en het Zwitserse FC Luzern, dat in de hoogste divisie speelt. Voordat hij naar Zwitserland vertrok maakte de aanvaller furore bij de Amsterdamse zondaghoofdklasser Blauw Wit.
Vrij matige spits vind ik. Vorig seizoen met Kozakken Boys vooral helemaal niets zien doen, behalve enorme kansen missen.quote:
quote:Barry Reys naar Nunspeet.
Datum: 20-04-2007
In verband met de onzekerheid die de huidige blessure van Wilfred Westerhuis met zich meebrengt richting het nieuwe seizoen heeft Nunspeet er in de persoon van Barry Reys (28 jaar) een keeper bij.
Barry keept op dit moment in het 1e van Go Ahead Kampen en heeft daarvoor onder andere bij de bvo s Emmen en Heracles gekeept. Wij verwachten in de persoon van Barry een prima keeper erbij te hebben mocht het zo zijn dat Wilfred het begin van het nieuwe seizoen niet haalt.
Voor Frank Diender (die op dit moment met verve de ondankbare taak vervult om Wilfred te vervangen) houdt de komst van Barry in dat hij het nieuwe seizoen weer keeperstrainer wordt en als (geschikt gebleken) alternatief dient.
Nee, deze dag kan niet mooier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
En F1Bas en vvijsselmeervogels gefeliciteerd met de titel van de Rooien! In de derby, kan het mooier?
Grappig dat ze hier nu boos om worden. Een heel behoorlijk bedrag, en lijkt me duidelijk dat hij voor de centjes komt voetballen dan.quote:Jack van Gelder haalt woede sponsors Spakenburg op zijn hals
In het programma Studio Voetbal heeft Jack van Gelder het bedrag bekend gemaakt dat de nieuwe spits van spakenburg, Ruben Wilson, vergoedt krijgt. Het zou hier gaan om een bedrag van E 45.000,- dat via een speciale constructie vanuit een stichting betaald wordt. Leuk noemenswaardigheidje is dat dit geld door enkele sponsoren bij elkaar was gebracht om zowel Steinraht als Van Beelen aan te kunnen trekken. Ook in de selectie van Spakenburg is hierdoor onrust ontstaan doordat Aksit vorig seizoen bij Kozakken Boys slaande ruzie heeft gehad met dhr Wilson. Hier zal ongetwijffeld nog nadere berichtgeving over volgen.
Ja tuurlijk, wie wil er anders bij SVS spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Grappig dat ze hier nu boos om worden. Een heel behoorlijk bedrag, en lijkt me duidelijk dat hij voor de centjes komt voetballen dan.
Kwong en Jeffrey zullen niet veel minder verdienen maar die zijn het waard.quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Erg apart dat ze een beperkte spits als Ruben Wilson zo'n bedrag zouden bieden. Dan zijn ze echt volledig wanhopig geworden!
hsvhoek.nlquote:Schot en Bakx op stage bij FC Zwolle
GOES, 23-04-2007 - De voetballers John Schot (Kloetinge) en Istvan Bakx (Hoek) hebben de interesse van FC Zwolle gewekt. Beide amateurinternationals zijn uitgenodigd voor een stage bij de eerste-divisieclub. FC Zwolle staat onder leiding van Jan Everse.
De proeftrainingen vinden volgende week plaats. Voor Schot en Bakx bestaat ook belangstelling vanuit Belgie.
Ja die ken ik wel hebben allemaal verleden in het 2e van Sparta NIjkerk, Dus denk dat dat nu weer het geval zal zijn maar misschien 1tje die het aan kan de rest niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg-goalie Khalid Benlahsen mag vandaag in VI zijn relaas doen over keepers. Bladzijde 40 en 41 zijn voor hem.
Krijger zou wel eens een leuke aanwinst kunnen zijn. Die andere drie ken jij ook niet?
Jammer, had op een gelijkspel gehoopt. Nu staat Sparta Nijkerk op de 2e stek, en ligt de druk bij Nunspeet. (2e plaats betekend periode). Wordt vanmiddag een heet potje op de Wiltsangh, dat weet ik nu al. Maar helaas wel zonder Frank van Twillert; hij is geschorst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef F1Bas het volgende:
Sparta Nijkerk 3-2 gewonnen bij Spakenburg.
Veruit onze beste speler, wat een held.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Andre Kemper maakte namens IJsselmeervogels zijn tiende seizoensgoal[/i]
Weinig eigenlijk. Selectie blijft intact met een 3 tal nieuwe aanwinsten. Verder moet Nunspeet gewoon bij de eerste 5 eindigen voor een plek in KNVB beker volgend jaar. Alleen Sparta Nijkerk vormt een bedreiging, maar zij pakken waarschijnlijk de 3e periode. Dus het zou maar zo kunnen dat Nunspeet, die de laatste wedstrijd tegen Sparta moet, moet verliezen die wedstrijd. Zodat ze de periodetitel van kampioen IJsselmeervogels kunnen overnemen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nog interessant nieuws van het front?
Ja dat gaat goed komen dit keer. Ik laat het je wel weten. Kan alleen op zaterdag, dus HHC-Vogels zou wel een leuke wedstrijd zijn. of de week erna..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, kom je nog bij ons kijken tijdens de kampioenscompetitie?
Dat biertje moet toch eens een keer lukken?
Vogels - RBB is denk ik het beste. HHC schijnt nog best ver rijden te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat gaat goed komen dit keer. Ik laat het je wel weten. Kan alleen op zaterdag, dus HHC-Vogels zou wel een leuke wedstrijd zijn. of de week erna..
Ja is nog wel een stukkie, maar is weer eens wat anders. Ga je daar niet heen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vogels - RBB is denk ik het beste. HHC schijnt nog best ver rijden te zijn.
Jawel hoor, ga elke wedstrijd(van ons). Lijkt me voor jou iets praktischer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stukkie, maar is weer eens wat anders. Ga je daar niet heen dan?
Oke dan. Ja een vriend van me wilde nog wel eens HHC zien voetballen, dus we will seequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel hoor, ga elke wedstrijd(van ons). Lijkt me voor jou iets praktischer.
Zal ik ff doen als ik tijd heb, zometeen naar Bennekomquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de namen voor volgend seizoen F1Bas? Schuift er nog iets door uit 2 of de jeugd?
Drama! Meer woorden zal ik er maar niet aan vuil maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Schandalige uitslag eigenlijk!
Nee maar ze staan wel op de filmquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Heb je wel Splinter en Van Meegdenburg nog de groeten gedaan?
Ja het is zonde, in potentie gewoon een goede voetballer maar het komt er bij ons niet uit, helaas.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:09 schreef methodmich het volgende:
Arme Sjoerd! Hij wordt helemaal afgemaakt op jullie forum zie ik.
Nog even doorbijten en dan mag hij weer gezellig bij ons voetballen!
Morgen update van speeldag 25.
Samen met de legendarische Jaan de Graaf de topscoorder aller tijden bij de Vogelsquote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]Topscorer van de hoofdklasse B werd Jeffrey Winter, die namens kampioen IJsselmeervogels liefst 26 keer raak schoot
In één seizoen ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
In één seizoen lijkt me dan? Want er zijn toch vast wel spelers die meer dan 26 competitiegoals hebben voor Vogels lijkt me?
Als ik tijd heb kan wel wat fabriceren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 3
Terugblik op het seizoen van A.
Gaat HPayne voor B ook zoiets maken, zoals in de winterstop?
Ik hoop niet dat ze winnen. Laat ze maar lekker gaan ballen in de 1e klas.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef Dennus-F het volgende:
Korneel van der plas versterkt Quick Boys in de breedte. Das speler nummer 13 die weggaat bij vvog.
En nog steeds zo weinig spelers die komen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als ze tegen dvs winnen
Hey ben je er ook weer een keer! Ik weet niet wanneer het begint nee. Vanavond heb ik er nog gevoetbald toen waren de latten idd weggehaald. Doe dit jaar helaas niet mee ivm werk.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef nunspeter het volgende:
hpayne weet jij misscien wannner de zomeravondvoetbal begint?? de latten van de doelen zijn er ad dus ik weet ook nie wanneer het begint!
SVS heeft altijd grote verwachtingen maar uiteindelijk wordt het weer niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben er in ieder geval grote verwachtingen van, moet de spelmaker op het blauwe middenveld gaan worden.
Van Moll is idd geen slechte speler. Als hij zijn dag heeft zonder meer één van de beste spelers van het gehele Nederlandse amateurvoetbal, een smaakmaker pur sang. En een week later kan hij spelen als een natte krant. Dat is het probleem met hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, al is Van Moll an sich geen slechte speler. We zullen het afwachten.
Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij de ijsselmeervogels
Hoofdtribunequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?
True maar ach ijsselmeervogels kampioen opgelost slotjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik achter het doel waar superweinig mensen stonden
Het was best een kutpot
Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...quote:P.S. Moet zeggen dat je inschatting dat Derk Schut het niet zou gaan redden bij ASWH niet zo slecht was. Hoewel hij in de duels die hij speelde best een redelijke indruk maakte, was Derk wel erg vaak geblesseerd....
Overschrijvingstermijn is al voorbij toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...
We zitten bij DOVO nog steeds zonder spits en trainer. Ik hoop maar dat er nog op tijd iemand gehaald wordt, want Roberto van der Tier is geen echte spits, en in de jeugd hebben we ook niemand lopen.
Hoofdklassen A B en C zijn regionaal opgedeeld. A voor het westen, B voor het midden (over het algemeen) en C voor het oosten en noorden van Nederland. Dus het is niet zo dat A hoger is dan B. Hoofdklasse is het hoogst haalbare voor amateurs.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag ik iets stoms vragen
Waarom schuift ijsselmeervogels niet op naar A ?
Ben een btje amateurnoob
Zou kunnen, denk dat wij in A ook kampioen zouden kunnen worden, alleen niet met 8 punten verschil.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dat A gemiddeld sterker is, gezien de onderlinge (kleine) verschillen tussen kop - staart. In B zijn de onderlinge verschillen stukken groter denk ik, ook gezien de eindstand (in punten).
Dat jaar zaten o.a. Capelle, Rijnsburgse Boys, quick boys en Katwijk in B.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef deejaylethal het volgende:
Ik denk dat ze ongeveer gelijk aan elkaar staan. Ik heb de meerderheid van de clubs uit A de laatste jaren zien spelen (DOVO zat ook een jaar in A).
Zou het dan toch? Mij zal je niet horen klagen.quote:Uit het LD:
'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'
Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05
katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
Misschien wordt het niet zon succes als dit jaar, maar ben niet bang dat ze het zwaar gaan krijgen. Er staat ook volgend seizoen weer een goed elftal naar mijn mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef Dennus-F het volgende:
Ben je niet bang dat het succes van nunspeet een malig is? Dat ze het volgend seizoen erg zwaar krijgen?
Dit jaar misschien in het begin onder schat door de "grote" clubs?
Inderdaad ja.. Dat zou erg jammer zijn!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Dennus-F het volgende:
Op de VVOG site staat te lezen dat VVOG een voorkeur heeft voor B!
Als VVOG dat heeft aangegeven, lijkt het mij dat ze een grote kans hebben op de Hoofdklasse B geografisch gezien. Dat betekent dus dat Nunspeet doorschuift naar C.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
Zouden daar de kansen gaan oor nunspeet?
Geen Nunspeet, doei Quick Boys...quote:Alle regioclubs op zaterdag in één hoofdklasse
UTRECHT - De Veenendaalse derby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van het voetbal in de zaterdaghoofdklasse.
Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld
De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.
Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.
De volledige indeling:
IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)
bron: RTV Utrecht
Ach liever de Zeeuwen erbij en geen Quick Boys. DOVO en Kozakken Boys zijn ook leuke clubs.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.
Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
krijg net deze van onze trainer door ??!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...
Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
Ik denk dat het verschil tussen A en B verder is toegenomen. De eerste 4 of 5 ploegen zijn wel aan elkaar gewaagd. En ook in A zouden de Vogels topfavoriet zijn. Maar vanaf plaats 6 zijn de verschillen m.i. behoorlijk groot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef deejaylethal het volgende:
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.
A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Whaaa vetquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef F1Bas het volgende:
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
Klopt... Al vind ik Bennekom ook altijd wel wat hebben (al is het voor ons natuurlijk ook een derby), en heeft Kozakken Boys vaak wel een goeie selectie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.
Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
Klopt, enige echte belangrijke speler die we gaan missen is Kevin Winter, voor de rest denk ik dat we er zeker sterker op zijn geworden. Alleen mis ik toch nog een verdedigende middenvelder erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat gerucht gaat ja... Waar heb jij dat gehoord?
.
Dan zal ik het maar vertellen. Als Hans van de Haar geen betaalde club vindt en daar ziet het inmiddels wel naar uit, gaat hij hoogstwaarschijnlijk naar Spakenburg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat gerucht gaat ja... Waar heb jij dat gehoord?
Er schijnen mensen te zijn die er meer van weten, maar die vertellen het dan weer niet...
Daarnaast heb ik gehoord dat van Hooijdonk 35000 per seizoen vraagt. Kozakken Boys kon hem daarom niet halen.
Van de Haar is nog steeds in beeld bij Spakenburg. Als ze de kans krijgen om een dergelijke speler te pakken, zullen ze dat niet nalaten, ondanks dat er drie centrumspitsen rondlopen. Maar ja, die lopen er bij IJsselmeervogels ook. Van de Haar heeft tegen Spakenburg al diverse keren aangegeven dolgraag bij de club te willen komen spelen, als hij stopt als betaald voetballer. Bovendien kent hij er enkele mensen en is de reisafstand te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.
Ben benieuwd of Nivo op dag 1 iets leuks kan tegen de Zeeuwen!
En daar staat volgens mij geen termijn voor. Een paar seizoenen geleden scharrelden ze er in de winterstop ook nog drie bijelkaar als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Hoek zou eventueel nog een Belgische profspits willen halen, maar ze zijn er nog niet uit wie.
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:28 schreef Angstgegner het volgende:
Ik vind dat ze bij DOVO wel heel erg slecht geïnformeerd zijn, weken geleden werd al bekend dat Cusell, ex-DWV, naar AFC gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |