Van Moll is idd geen slechte speler. Als hij zijn dag heeft zonder meer één van de beste spelers van het gehele Nederlandse amateurvoetbal, een smaakmaker pur sang. En een week later kan hij spelen als een natte krant. Dat is het probleem met hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, al is Van Moll an sich geen slechte speler. We zullen het afwachten.
Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij de ijsselmeervogels
Hoofdtribunequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?
True maar ach ijsselmeervogels kampioen opgelost slotjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik achter het doel waar superweinig mensen stonden
Het was best een kutpot
Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...quote:P.S. Moet zeggen dat je inschatting dat Derk Schut het niet zou gaan redden bij ASWH niet zo slecht was. Hoewel hij in de duels die hij speelde best een redelijke indruk maakte, was Derk wel erg vaak geblesseerd....
Overschrijvingstermijn is al voorbij toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...
We zitten bij DOVO nog steeds zonder spits en trainer. Ik hoop maar dat er nog op tijd iemand gehaald wordt, want Roberto van der Tier is geen echte spits, en in de jeugd hebben we ook niemand lopen.
Hoofdklassen A B en C zijn regionaal opgedeeld. A voor het westen, B voor het midden (over het algemeen) en C voor het oosten en noorden van Nederland. Dus het is niet zo dat A hoger is dan B. Hoofdklasse is het hoogst haalbare voor amateurs.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag ik iets stoms vragen
Waarom schuift ijsselmeervogels niet op naar A ?
Ben een btje amateurnoob
Zou kunnen, denk dat wij in A ook kampioen zouden kunnen worden, alleen niet met 8 punten verschil.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dat A gemiddeld sterker is, gezien de onderlinge (kleine) verschillen tussen kop - staart. In B zijn de onderlinge verschillen stukken groter denk ik, ook gezien de eindstand (in punten).
Dat jaar zaten o.a. Capelle, Rijnsburgse Boys, quick boys en Katwijk in B.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef deejaylethal het volgende:
Ik denk dat ze ongeveer gelijk aan elkaar staan. Ik heb de meerderheid van de clubs uit A de laatste jaren zien spelen (DOVO zat ook een jaar in A).
Zou het dan toch? Mij zal je niet horen klagen.quote:Uit het LD:
'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'
Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05
katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
Misschien wordt het niet zon succes als dit jaar, maar ben niet bang dat ze het zwaar gaan krijgen. Er staat ook volgend seizoen weer een goed elftal naar mijn mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef Dennus-F het volgende:
Ben je niet bang dat het succes van nunspeet een malig is? Dat ze het volgend seizoen erg zwaar krijgen?
Dit jaar misschien in het begin onder schat door de "grote" clubs?
Inderdaad ja.. Dat zou erg jammer zijn!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Dennus-F het volgende:
Op de VVOG site staat te lezen dat VVOG een voorkeur heeft voor B!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |