abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49866931
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, al is Van Moll an sich geen slechte speler. We zullen het afwachten.
Van Moll is idd geen slechte speler. Als hij zijn dag heeft zonder meer één van de beste spelers van het gehele Nederlandse amateurvoetbal, een smaakmaker pur sang. En een week later kan hij spelen als een natte krant. Dat is het probleem met hem.
pi_49874052
Ook al elders gepost zo weet ook MM Jammer trouwens dat het nog niet zo goed loopt daar.
Maar dit is mijn voorspelling voor de hoofdklassenindeling volgend jaar.

Helaas Nunspeet in C, zit net op het randje.
Quick Boys weer in B, aangezien ze in A niet erg geliefd zijn. De zeeuwse ploegen terug naar A. Drie nieuwkomers in de Hoofdklasse naar B, te weten LRC, Nivo Sparta en Zwaluwen'30.

A

Rijnsburgse Boys
FC Lisse
Noordwijk
ASWH
DOTO
Katwijk
Ter Leede
SHO
TOGR
Capelle
Barendrecht
Excelsior Maassluis
Hoek
Kloetinge

B

IJsselmeervogels
Svs
Qb
GVVV
Dovo
Geinoord
VVOG
Sparta Nijkerk
Zwaluwen 30
Nivo Sparta
LRC
Bennekom
Ajax
Kozakken Boys

C

HHC
Be Quick
WHC
PKC’83
Staphorst
Genemuiden
Flevo Boys
Go Ahead Kampen
Dos Kampen
ONS Sneek
Oranje Nassau
Excelsior’31
ACV
Nunspeet

[ Bericht 0% gewijzigd door HPayne op 29-05-2007 00:58:20 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_49874897
Ik heb Van Moll de afgelopen jaren regelmatig zien spelen en ook dit seizoen enkele keren bij FC Zwolle. Ik ben ervan overtuigd dat hij voor Spakenburg van grote waarde kan zijn. Heeft een geweldig linkerbeen en een prima techniek. Ik weet dat hij van nature nogal lui is, maar met spelers als Bouw, Aksit of nieuwkomer Ameziane (Hoek) zijn er genoeg spelers aanwezig, die het vuile werk voor hem kunnen opknappen. Heeft bij Zwolle 32 competitieduels gespeeld en hoefde niet weg, omdat hij niet heeft voldaan. In de VI stond onlangs dat trainer Jan Everse van mening is dat de positie waarop hij het best tot zijn recht komt goed is ingevuld en dat het budget te krap is om hem en Marcel Akerboom bij de selectie te houden.

Van Moll is inderdaad wat wisselvallig, maar gelet op de reacties van trainers en beleidsbepalers van een paar andere clubs, denk ik dat Spakenburg er goed aan heeft gedaan om deze speler - die inderdaad de nieuwe spelbepaler gaat worden - binnen te halen. Hij kon ook naar HHC, Be Quick '28, Rohda Raalte, DOS Kampen en Go Ahead Kampen, terwijl begin april ook IJsselmeervogels interesse in hem toonde. Toen wist hij echter nog niet of hij bij Zwolle mocht blijven.
pi_49893791
Dat zal best eens de indeling kunnen gaan worden HPayne. Al vind ik hem op alfabetische volgorde mooier.

En Angstgegner, op papier ziet het er allemaal weer niet verkeerd uit voor Spakenburg. Houwing, goeie spits, Van Moll er achter. Van der Welle eventueel voor de flank. Alleen Sven Baas vind ik niet denderend, maar misschien krijgt die geen basisplaats? Taberima goeie keeper natuurlijk.

Gaat Spakenburg het volgend seizoen echt weer eens proberen om de titel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49905249
Ik hoor ook over Sven Baas goede berichten, moet in verdedigend opzicht zijn mannetje staan en durft af en toe een beuk uit te delen. Bovendien kan hij op meerdere posities uit de voeten. Volgens diverse kenners staat er inderdaad een sterk team, dus om eerlijk te zijn ga ik er vanuit dat Spakenburg weer eens echt om de hoofdprijs gaat meespelen in waarschijnlijk de hoofdklasse B.

De meningen over Wilson zijn een beetje verdeeld. Begreep dat hij bij Kozakken Boys een matig seizoen achter de rug had, maar sprak onlangs een paar spelers van Türkiyemspor en die wisten mij te vertellen dat Wilson bij AFC tot de beste spitsen van de hoofdklasse A behoorde. Dus wat is wijsheid.
Ook heb ik de nodige verwachtingen van de prima centrale verdediger Robert Verschraagen, afkomstig van Türkiyemspor en schijnt linkspoot Niels Nijveld, die van Jong Utrecht komt, eveneens een jongen met potentie te zijn, die ook op verschillende posities uit de voeten kan.
Van der Welle, van wie ik de laatste maanden weinig meer heb vernomen, zal het moeten gaan uitvechten met jongens als Mijnals en Homan en El Kaddouri zie ik aan de linkerkant terechtkomen.
Het is overigens zeer goed mogelijk dat Spakenburg, in tegenstelling tot het afgelopen seizoen met twee spitsen gaat spelen

De grote vraag is of Erik Assink van dit opnieuw volledig gerenoveerde Spakenburg snel een eenheid weet te maken. Onlangs werd de sympathieke oefenmeester nog ter discussie gesteld door een aantal vermogende sponsors, die het liefst met Roy Wesseling in zee waren gegaan.
Het bestuur en de TC blijven echter achter Assink staan.
pi_49931777
Ruben Wilson was bij Kozakken Boys inderdaad niet best. Scoorde niet al te vaak en liet ook de andere aanvallers niet beter spelen. Kan ook aan zijn omgeving liggen, in Werkendam pruimen ze je na een paar mindere beurten natuurlijk al een stuk minder als je geen regiojongen bent.

Dat Baas een beuk durft uit te delen klopt. Alleen vond ik hem in de duels met ASWH niet echt overtuigend. Deed in Werkendam een goal aan ons cadeau en werd door Human aan alle kanten voorbij gelopen. In HIA stond ie vreemd genoeg rechtshalf, dus die beoordeling schrappen we maar.

Het zou wel leuk zijn voor de spanning als Spakenburg, QB en misschien Kozakken Boys de strijd met de Vogels lang vol zouden kunnen houden volgend seizoen!

P.S. Moet zeggen dat je inschatting dat Derk Schut het niet zou gaan redden bij ASWH niet zo slecht was. Hoewel hij in de duels die hij speelde best een redelijke indruk maakte, was Derk wel erg vaak geblesseerd....

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 30-05-2007 16:55:33 ]
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 00:54:01 #207
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49951480
Ik ben zaterdag bij de ijsselmeervogels
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49969207
Neem je Jean-Paul de Jong mee zeker??
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 16:39:35 #209
80791 crew  Paul
pi_49969286
Zal eens vragen oftie meewil
pi_50037378
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij de ijsselmeervogels
Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 juni 2007 @ 19:19:25 #211
80791 crew  Paul
pi_50039118
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:16 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik heb je heul niet gezien, waar zat je?
Hoofdtribune
pi_50039219
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hoofdtribune
Ik achter het doel waar superweinig mensen stonden

Het was best een kutpot
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 juni 2007 @ 19:37:51 #213
80791 crew  Paul
pi_50039683
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik achter het doel waar superweinig mensen stonden

Het was best een kutpot
True maar ach ijsselmeervogels kampioen opgelost slotje
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:56:05 #214
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50045209
quote:
P.S. Moet zeggen dat je inschatting dat Derk Schut het niet zou gaan redden bij ASWH niet zo slecht was. Hoewel hij in de duels die hij speelde best een redelijke indruk maakte, was Derk wel erg vaak geblesseerd....
Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...
We zitten bij DOVO nog steeds zonder spits en trainer. Ik hoop maar dat er nog op tijd iemand gehaald wordt, want Roberto van der Tier is geen echte spits, en in de jeugd hebben we ook niemand lopen.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_50050707
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren je ook nog gewaarschuwd te hebben. Die kerel voetbalt trouwens ook alleen maar voor het geld...
We zitten bij DOVO nog steeds zonder spits en trainer. Ik hoop maar dat er nog op tijd iemand gehaald wordt, want Roberto van der Tier is geen echte spits, en in de jeugd hebben we ook niemand lopen.
Overschrijvingstermijn is al voorbij toch?
  zondag 3 juni 2007 @ 12:51:50 #216
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50056867
Nee, niet wat betreft profspelers
Be your best
  zondag 3 juni 2007 @ 16:38:56 #217
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50063458
Leon Toonen weg is ook wel een aderlating.

Of Schut alleen voor het geld speelt weet ik niet, want hij gaat nu naar Elinkwijk omdat hij het reizen in combinatie met zijn studie journalistiek te zwaar vond worden. Al kan dat een mooie smoes zijn.

Wat is de selectie van DOVO momenteel voor volgend seizoen?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 juni 2007 @ 17:54:47 #218
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50065599
Ja, klopt. Al snap ik niet dat hij naar Vitesse gaat. Naar mijn mening is hij daar te licht voor.
Schut gaat toch echt voor de centjes, anders had hij wel bij DOVO gebleven.
De selectie van DOVO voor volgend seizoen:
Huidige selectie: Frank Bosman (ej), Jurre Dijkstra (ej), Niels Sikking (ej), Dennis Kwint (ej), Rick Bos (ej), Matthijs Jacobsen (doelman), Raymond Bronkhorst, Remko Pieterse, Wesley Kints, Michel van den Broek, Jean Pascal Biezen, Roberto van der Tier, Martin van der Meijden en Mustapha Kalai.
Nieuw in de selectie: Tim van Breukelen (Rijnburgse Boys), Sander Duindam (doelman, Kozakken Boys), Mark Dijs (Sparta Nijkerk), Tom Gesgarz (IJsselmeervogels), Marco van Rooijen (Spakenburg), Rodney Hofman (ej) RKC Waalwijk A1, Arent Zweistra (GVVV), Patrick van de Berkt (ej, A1), Sven Hardeman (doelman ej, A1), Nico van Roekel (ej, A1), Bilal El Hassnaoui

Cursief zijn de spelers waarvan ik volgens seizoen (weer) veel verwacht (en anderen niet altijd).

Wat we dus nog missen is:
Een fatsoenlijk scorende spits
Een trainer

Twee toch wel handige pilonnen als je het aan mij vraagt .
Be your best
  zondag 3 juni 2007 @ 17:57:51 #219
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50065691
Mark Dijs is een goeie speler, kan nog best eens gaan opvallen. Duidanm en Van Breukelen is top en Hofman terug is ook leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_50069124
De zaterdag kampioen komt toch weer uit B. Toch zeggen ze altijd dat A veel sterker is, wat is jouw mening MM?

De Vogels zouden in A geen kampioen worden, aldus wat Lisse fans
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 4 juni 2007 @ 13:48:08 #221
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50090176
Hoofdklasse B is toch echt beter geworden de laatste jaren...

Hofman ben ik niet zo weg van. Ik heb zelf nog met (en tegen) hem gespeeld en schatte mijzelf toen der tijd hoger in. En kijk waar ik nu speel .
Be your best
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 13:50:18 #222
80791 crew  Paul
pi_50090245
Mag ik iets stoms vragen
Waarom schuift ijsselmeervogels niet op naar A ?
Ben een btje amateurnoob
pi_50090804
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag ik iets stoms vragen
Waarom schuift ijsselmeervogels niet op naar A ?
Ben een btje amateurnoob
Hoofdklassen A B en C zijn regionaal opgedeeld. A voor het westen, B voor het midden (over het algemeen) en C voor het oosten en noorden van Nederland. Dus het is niet zo dat A hoger is dan B. Hoofdklasse is het hoogst haalbare voor amateurs.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 14:15:12 #224
80791 crew  Paul
pi_50090918
Oh nooit geweten !
  maandag 4 juni 2007 @ 16:09:19 #225
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50094236
DOVO heeft een nieuwe hoofdtrainer: Ton Verkerk (ex-RKC Waalwijk assistent-coach).

http://www.d-sidedovo.nl/(...)ieuwetrainerdovo.htm
Be your best
pi_50101244
Goeie trainer voor DOVO!

Wat betreft A en B.

Omdat IJsselmeervogels de landstitel grijpt, kun je niet stellen dat B de sterkste afdeling is. Dat moet je los zien. IJsselmeervogels heeft de beste ploeg, dat is duidelijk. Als ze in C hadden gezeten, waren ze ook zaterdagkampioen geworden en dan had ook niemand gedacht dat C een sterke afdeling was. Wat niet inhoudt dat ze in A geen kampioen zouden zijn geworden. Dat geloof ik niet. Uiteindelijk ook wel denk ik, maar vermoedelijk wel met meer concurrentie.

Hoewel ik de meeste teams in B niet echt in actie heb gezien, zeg ik oordelend naar selecties dat B toch niet echt super was. Quick Boys deed vorig jaar anoniem mee in A en wordt nu tweede. Sparta Nijkerk is met recht een subtopper / middenmoter, worden nu derde. Net als GVVV, ook zo'n typische ploeg voor onderkant linkerrijtje. Nunspeet als promovendus lange tijd dé concurrent van de Vogels. Petje af voor Nunspeet, ken de ploeg niet goed, maar als afdankers van Spakenburg daar belangrijke krachten zijn, dan weet ik niet hoe ik de rest moet inschatten. Desondanks knap. Spakenburg op papier sterk, viel in praktijk weer tegen. Wel een club die meestal mee kan doen. Hoek, handhaaft zich simpel en eindigt in het linkerrijtje. Was in A een jaar eerder slechts gered door een P/D-tje.

Dan gaat ASWH van 2e in B naar 4e in A, degradeert Heerjansdam ondanks een sterke eerste seizoenshelft zelfs en doet SHO het ook minder. SHO-fans verzuchten al graag in B te komen, want "altijd snel veilig daar", terwijl het in A "strijden tegen degradatie is." Slechts Kozakken Boys gaat vooruit in de stand, maar die hadden vorig seizoen hoger moeten eindigen.

Natuurlijk zijn de selecties ook wel gewijzigd. Ik schat de ASWH-selectie van 05/06 sterker in dan die van afgelopen jaar. Dus wellicht was dit ASWH ook geen 2e geworden in B, terwijl het oude ASWH wellicht hoger had gespeeld dan 4e.

Desondanks denk ik dat over de gehele linie het niveau in A, met name door de aanwezigheid van de Bollenstreek, ASWH en DOTO toch hoger ligt. Ook een Capelle is niet slecht. Degradant Vitesse Delft had het in B vrijwel op zeker wel gered, zijn een pak beter dan Geinoord of VVOG.

Voor volgend seizoen krijgt B ook nog eens twee promovendi uit de zwak bezette eerste klasse C, dus dat is ook geen versterking. A krijgt Barendrecht, andere koek.

Hoewel het verschil niet overdreven moet worden, denk ik dat het basisniveau in A toch wel een stukje hoger ligt dan in B. Wat niet betekent dat IJsselmeervogels er geen kampioen zou kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_50103930
Mooi stukje tekst MM, ben het in grote lijnen met je eens, echter ken ik alleen KB en Noordwijk uit A, althans die heb ik dit seizoen zien spelen.

Toch kan het niet helemaal vergelijken. Kozakken Boys deed het vorig jaar in B vrij slecht(10e) en dit jaar in A speelden ze toch aardig in de subtop(inclusief periodetitel). Het zegt dus niet alles.
pi_50104011
Kozakken Boys was vorig seizoen bij de winterstop ook redelijk hoog, maar ging toen ten onder door interne onrust.

Dit jaar hadden ze die traditioneel weer, alleen nu kortstondiger en zat er een goede opening en goede eindserie omheen. Plus het feit dat Katwijk na de winterstop weinig meer haalde, die stonden er boven.
www.thuisuiteten.nl
pi_50104247
O ja, er schijnt de delegatie te zijn geweest van Cambuur voor Jeffrey, denk niet dat hij daar heen wilt.

Tijdens het kampioensfeest zei hij dat hij alleen wegging als hij 2 miljoen kreeg, al kwam dat denk ik door de alcohol
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 20:45:49 #230
80791 crew  Paul
pi_50104572
Wat vonden jullie van de samenvatting van ijsselmeervogels
  maandag 4 juni 2007 @ 21:07:23 #231
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50105513
Ik denk dat A gemiddeld sterker is, gezien de onderlinge (kleine) verschillen tussen kop - staart. In B zijn de onderlinge verschillen stukken groter denk ik, ook gezien de eindstand (in punten).
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_50105684
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dat A gemiddeld sterker is, gezien de onderlinge (kleine) verschillen tussen kop - staart. In B zijn de onderlinge verschillen stukken groter denk ik, ook gezien de eindstand (in punten).
Zou kunnen, denk dat wij in A ook kampioen zouden kunnen worden, alleen niet met 8 punten verschil.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:17:44 #233
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50105964
Ik denk dat ze ongeveer gelijk aan elkaar staan. Ik heb de meerderheid van de clubs uit A de laatste jaren zien spelen (DOVO zat ook een jaar in A) en kan niet zeggen dat deze competitie beter is.
Be your best
  maandag 4 juni 2007 @ 21:32:52 #234
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_50106637
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef deejaylethal het volgende:
Ik denk dat ze ongeveer gelijk aan elkaar staan. Ik heb de meerderheid van de clubs uit A de laatste jaren zien spelen (DOVO zat ook een jaar in A).
Dat jaar zaten o.a. Capelle, Rijnsburgse Boys, quick boys en Katwijk in B.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:11:19 #235
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50108474
Ja, clubs die ik ook ken, waardoor ik een redelijk goed beeld van de hoofdklasses heb.
Be your best
pi_50132626
Waarschijnlijk had DOVO toen gewoon een wat beter elftal.... Want ik merk toch echt wel een aardig verschil. Ook qua beleving.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:36:30 #237
47580 hoM3r
Our trip.
pi_50135079
Als ik Ton mag geloven heeft AFC het beste ingekocht van hoofdklasse A, is dat de belangrijkste titelkandidaat voor volgend jaar?
pi_50135538
Dat is zondag voetbal!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:11:04 #239
47580 hoM3r
Our trip.
pi_50136281
Oh sorry, mijn fout, verkeerde topic.
pi_50211220
Ik heb gehoord dat VVOG graag naar de hoofdklasse C wil, en Nunspeet in de hoofdklasse B wil blijven. Maar Nunspeet ligt geografisch dichter bij de hoofdklasse C.
Wat geeft voor de KNVB de doorslag?
pi_50212946
Het is voor VVOG te hopen dat ze naar C gaan die is over het algemeen wat minder sterk
pi_50224131
Geef mij maar 2x VVOG, kan je mooi aan je doelsaldo werken
pi_50240962
quote:
Uit het LD:

'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'

Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05

katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
Zou het dan toch? Mij zal je niet horen klagen.
pi_50243074
Nunspeet en VVOG dus nog de vraag. Snap wel dat VVOG liever C wil, na twee bijna degradaties in B en daarvoor een prima seizoen in C.
www.thuisuiteten.nl
pi_50252609
Keeper en aanvoerder Wilfred Westerhuis stopt door blessures noodgedwongen met zn actieve loopbaan na 4 jaar onafgebroken in het eerste te hebben gespeeld. Erg jammer maar begrijpelijk. Wifred bedankt
www.vv-nunspeet.nl
pi_50263148
Ben je niet bang dat het succes van nunspeet een malig is? Dat ze het volgend seizoen erg zwaar krijgen?

Dit jaar misschien in het begin onder schat door de "grote" clubs?
pi_50270051
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef Dennus-F het volgende:
Ben je niet bang dat het succes van nunspeet een malig is? Dat ze het volgend seizoen erg zwaar krijgen?

Dit jaar misschien in het begin onder schat door de "grote" clubs?
Misschien wordt het niet zon succes als dit jaar, maar ben niet bang dat ze het zwaar gaan krijgen. Er staat ook volgend seizoen weer een goed elftal naar mijn mening.
pi_50278301
Op de VVOG site staat te lezen dat VVOG een voorkeur heeft voor B!
pi_50278415
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Dennus-F het volgende:
Op de VVOG site staat te lezen dat VVOG een voorkeur heeft voor B!
Inderdaad ja.. Dat zou erg jammer zijn!!
pi_50278551
Zouden daar de kansen gaan oor nunspeet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')