abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50278922
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
Zouden daar de kansen gaan oor nunspeet?
Als VVOG dat heeft aangegeven, lijkt het mij dat ze een grote kans hebben op de Hoofdklasse B geografisch gezien. Dat betekent dus dat Nunspeet doorschuift naar C.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_50293101
Jammer, ik zie toch Nunspeet wel graag terug. Al vraag ik me af of ze het net zo goed zullen doen als afgelopen seizoen....

Natuurlijk is het leuk om tegen Erwin Schouten te spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50376160
quote:
Alle regioclubs op zaterdag in één hoofdklasse

UTRECHT - De Veenendaalse derby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van het voetbal in de zaterdaghoofdklasse.

Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld

De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.

Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.

De volledige indeling:

IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)

bron: RTV Utrecht
Geen Nunspeet, doei Quick Boys...

Al is het donderdag pas officieel bekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door F1Bas op 12-06-2007 16:38:40 ]
pi_50380674
Zat er aan te komen dat Nunspeet naar C zou gaan. Altijd weer die verdraaide harderwijkers Maar voor jullie een leuke indeling zou je zeggen. Met Kozakken Boys en DOVO erbij weer 2 aansprekende ploegen. de KNVB luisterd dan toch naar QB.
pi_50382171
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.

Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50382299
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.

Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
Ach liever de Zeeuwen erbij en geen Quick Boys. DOVO en Kozakken Boys zijn ook leuke clubs.
pi_50382520
Kozakken Boys is wel leuk ja, die zullen wij wel missen. Toch streekrivaliteit altijd.

Dan moeten jullie Zimmerman maar pesten.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 20:15:31 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50384740
Waar jullie over jullie moeten volop over Argon en Ijsselmeervogels praten gekken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:31:35 #259
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50385386
De uiteindelijke indeling is bekend:

UTRECHT - De Veenendaalse voetbalderby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van de zaterdaghoofdklasse.

Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld.

De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.

Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.

De volledige indeling:

IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)

bron: RTV Utrecht
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 20:35:19 #260
80791 crew  Paul
pi_50385523
Zag het ja gezellig clubbie toch
pi_50385810
DJ, kijke eens een paar posts boven je....donderdag is het definitief maar denk dat het voor 95% zeker is.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:05:15 #262
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50394360
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...

Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
Be your best
pi_50405153
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...

Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
krijg net deze van onze trainer door ??!!

www.knvb.nl/landelijk

0101 Mannen Zaterdag

Hoofdklasse A
ASWH 1
Barendrecht 1
Capelle 1
DOTO 1
Excelsior M. 1
Katwijk 1
FC Lisse 1
Noordwijk 1
Quick Boys 1
Rijnsburgse Boys 1
SHO 1
Ter Leede 1
TOGR 1
Zwaluwen 30/Henver 1

Hoofdklasse B
Ajax (av) 1
Bennekom 1
DOVO 1
Geinoord N'gein 1
GVVV 1
Hoek 1
IJsselmeervogels 1
Kloetinge 1
Kozakken Boys 1
LRC 1
Nivo Sparta 1
Nunspeet 1
Spakenburg 1
Sparta Nijkerk 1

Hoofdklasse C
ACV 1
Be Quick '28 1
Dos Kampen 1
Excelsior '31 1
Flevo Boys 1
sc Genemuiden 1
Go Ahead K. 1
HHC 1
ONS Sneek 1
Oranje Nassau 1
PKC'83 1
Staphorst 1
VVOG 1
WHC 1
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:41:27 #264
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50408642
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.

A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Be your best
pi_50411630
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:28:39 #266
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_50412837
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef deejaylethal het volgende:
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.

A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Ik denk dat het verschil tussen A en B verder is toegenomen. De eerste 4 of 5 ploegen zijn wel aan elkaar gewaagd. En ook in A zouden de Vogels topfavoriet zijn. Maar vanaf plaats 6 zijn de verschillen m.i. behoorlijk groot.

Een club als DOVO kan de ambitie om in het linkerrijtje te eindigen, en mogelijk zelfs in de top 5, realistisch noemen. Een andere promovendus Barendrecht is waarschijnlijk een stukje beter dan DOVO maar die zullen maar wat blij zijn wanneer ze 30 punten bijelkaar hebben.

Een club als Zwaluwen is in A kansloos. Maar zou in B best een kans op handhaving hebben. Clubs als LRC, NIVO Sparta en Geinoord zitten in een soortgelijk schuitje maar mazzelen daarentegen qua indeling.

Ten slotte zullen in A clubs als TOGR en Excelsior Maassluis handhaving niet in (in één keer) voor elkaar boksen terwijl zij in B tamelijk gemakkelijk op de been zouden blijven.
pi_50415125
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.

Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_50420119
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef F1Bas het volgende:
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
Whaaa vet
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:04:27 #269
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50431475
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.

Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
Klopt... Al vind ik Bennekom ook altijd wel wat hebben (al is het voor ons natuurlijk ook een derby), en heeft Kozakken Boys vaak wel een goeie selectie.
Be your best
pi_50496837
Nadeel van Kozakken Boys is dat ze jaarlijks ongeveer de complete ploeg moeten vervangen. Nu ziet het er op papier wel weer redelijk uit voor ze, maar ja, de praktijk.

Ik noem een Marruchen Zimmerman. Onbetrouwbaar als de neten, komt naar eigen zeggen voor het publiek dat zo'n goede voetbalsfeer verzorgt. True, maar als je twee keer slecht speelt ben je als buitenstaander de gebeten hond.

Ik noem Thijs Binnerts, die eerder zijn overgang niet door wilde laten gaan vanwege de afstand vanuit Zeeland, maar ineens van gedachten veranderde. Echter, hoe gaat dat als het reizen toch tegen gaat vallen. Zelfde voor Niels Dominicus.

Dan is er de eigen jeugd (Kolff, Boonstoppel, Sas) die aan het grote werk geroken heeft. Gaan die zonder morren naar de bank als dat moet?

En hoe verteert Willem Looijen, vorig seizoen LRC en daarvoor nog spelend voor een vierdeklasser, de stap naar de hoofdklasse?

Is Arie Lock wel een speler met leiderskwaliteiten achterin (ik denk het niet)?

En de keepers... Denk dat Sander Duindam echt beter is dan Wesley Abdelaziz en Dennis Netten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:10:19 #271
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50498338
Ja, je hebt wel gelijk denk ik... Maar ja, zo hebben ook de Vogels en Spakenburg elk jaar weer een totaal ander elftal staan. En ook DOVO heeft dit de afgelopen jaren wel meegemaakt. Inmiddels is er meer vastigheid. Wat dat betreft is een team als GVVV wel uniek. Al jaren spelen zij met dezelfde spelers.
Be your best
pi_50498437
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
www.thuisuiteten.nl
pi_50501147
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
Klopt, enige echte belangrijke speler die we gaan missen is Kevin Winter, voor de rest denk ik dat we er zeker sterker op zijn geworden. Alleen mis ik toch nog een verdedigende middenvelder erbij.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:47:33 #274
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50515089
Ach, ze konden het iig best met een spits minder doen... 5 spitsen is toch wel iets teveel van het goede lijkt me... Wij hebben er maar 1 , en zouden dus graag Steinrath oid overnemen.
Be your best
pi_50515126
Ze hebben toch maar vier spitsen (Kemper, Kuhlmann, Winter, Steinraht)?

En DOVO had / heeft die Argentijn toch?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:43:28 #276
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50526842
Nee, die hebben we dus niet meer... Was niet echt een geweldig succes, heeft niet de bouw voor een NL amateurvoetballer (lees: te licht).

Wij hebben nu enkel Zweistra (ex-GVVV, maar niet echt geweldig) en waarschijnlijk als eerste spits Martin van der Meijden (eigenlijk dus aanvallende middenvelder, een jaar lang uit de roulatie geweest door operaties aan de knie).
Be your best
pi_50548966
Ja, dat vind ik meer een 10 inderdaad. Wellicht kan Ton Verkerk nog een speler die hij kent uit zijn profverleden losweken bij een BVO? Dat kan nog tot half juli.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 juni 2007 @ 20:27:17 #278
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50554611
Precies... en daar wachten/hopen we dus op.
Be your best
pi_50587551
Hans van de Haar? Dat zou een stoere zijn.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 juni 2007 @ 08:36:09 #280
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50603755
Dat gerucht gaat ja... Waar heb jij dat gehoord?

Er schijnen mensen te zijn die er meer van weten, maar die vertellen het dan weer niet...

Daarnaast heb ik gehoord dat van Hooijdonk 35000 per seizoen vraagt. Kozakken Boys kon hem daarom niet halen.
Be your best
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 juni 2007 @ 12:22:29 #281
80791 crew  Paul
pi_50609834
Wat gaat hans vd haar doen ?!?!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:35:11 #282
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50610307
Vielleicht naar DOVO...

Andere geruchten gaan over Mols (maar dat lijkt me niet) en dus van Hooijdonk, maar die is veeeels te duur voor DOVO.
Be your best
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:01:49 #283
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50615523
Op Voetbal op zaterdag.com staat het complete speelschema voor de hoofdklasse Nivo sparta opent tegen Hoek en daarna LRC
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_50618559
Direct uit naar Spakenburg
pi_50619937
Sparta Nijkerk uit en daarna GVVV thuis, lastige wedstrijden.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:13:02 #286
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50634387
Wij eerst Ajax. Dan Bennekom, Spakenburg en Vogels... Ook niet echt makkelijk
Be your best
pi_50657370
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:

.
Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.

Ben benieuwd of Nivo op dag 1 iets leuks kan tegen de Zeeuwen!
www.thuisuiteten.nl
pi_50658474
Ik zie op VoZ dat Kozakken Boys weer een prof heeft binnengehaald van Go Ahead Eagles. Ik ken de ploeg verder niet. Is het een kampioenskandidaat denk je MM?

edit: ik zie dat je een paar posts eerder al over gepost hebt, ben wel benieuwd naar die nieuwe ploegen
pi_50658611
Ik weet het niet. Ze hebben weer eens een enorme hoeveelheid aan mutaties ondergaan, zoals jaarlijks. Ook nu gaan er weer 13 weg en komen er 11 terug, plus twee doorgestroomde spelers uit de jeugd.

Zie ook deze post trouwens: Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2006/07 deel 4

En tja, die Samuel kan leuk zijn, maar dat dachten ze van Sinester ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_50679822
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:

Er schijnen mensen te zijn die er meer van weten, maar die vertellen het dan weer niet...

Daarnaast heb ik gehoord dat van Hooijdonk 35000 per seizoen vraagt. Kozakken Boys kon hem daarom niet halen.
Dan zal ik het maar vertellen. Als Hans van de Haar geen betaalde club vindt en daar ziet het inmiddels wel naar uit, gaat hij hoogstwaarschijnlijk naar Spakenburg.

Er zijn zelfs al een paar gesprekken met hem geweest. Ik kan me niet voorstellen dat hij naar DOVO gaat. Is ook volledig nieuw voor me. Hij woont in Stoutenburg (vlakbij Leusden) en is in het verleden al regelmatig wezen kijken bij de derby's.
pi_50679834
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.

Ben benieuwd of Nivo op dag 1 iets leuks kan tegen de Zeeuwen!
Van de Haar is nog steeds in beeld bij Spakenburg. Als ze de kans krijgen om een dergelijke speler te pakken, zullen ze dat niet nalaten, ondanks dat er drie centrumspitsen rondlopen. Maar ja, die lopen er bij IJsselmeervogels ook. Van de Haar heeft tegen Spakenburg al diverse keren aangegeven dolgraag bij de club te willen komen spelen, als hij stopt als betaald voetballer. Bovendien kent hij er enkele mensen en is de reisafstand te verwaarlozen.
pi_50700935
Okee, wist niet dat hij nog steeds in beeld was. Wel dat hij genoemd werd. Zou niet gek zijn, hij lijkt me beter dan Wilson. Dan zou hij eventueel samen met Houwing kunnen spelen, Spakenburg heeft ook vast wel flankspelers die in 4-4-2 kunnen renderen. Of Houwing iets achter Van de Haar. Dat ging bij KB ook aardig met JP Becht als spits.
www.thuisuiteten.nl
pi_50723756
Dat komt allemaal best in orde. Met Van der Welle, El Kaddouri, Homan en Mijnals zijn er zelfs meerdere mogelijkheden op de flanken. Van de Haar rekent nog op een buitenlands avontuur, maar ik vraag me of ze over de grens nog op hem zitten te wachten. Heeft wel een goede naam in Duitsland en Oostenrijk opgebouwd. Mijn bron - en die zit er eigenlijk nooit naast - heeft me al een paar keer verzekerd, dat er slechts één amateurclub is waarvoor Van de Haar wil spelen en dat is Spakenburg. Hij heeft het juiste karakter en de juiste mentaliteit om bij de club te slagen, al zal hij echt geen twintig inschieten. Maar daar hebben we onze Thijs voor. Het zou me vies tegenvallen van Van de Haar als hij nu naar pakweg DOVO zou gaan. Ik verwacht binnen enkele weken duidelijkheid.
pi_50739267
14 juli is de deadline toch of ergens in die buurt?

De enige reden die ik zou kunnen bedenken waarom Van de Haar naar DOVO zou gaan is Ton Verkerk. Al weet ik niet of hij daar een goede relatie mee had en / of lang mee gewerkt heeft.

Bedenk me ineens dat Taoufik Ameziane ook nog naar Spakenburg gaat, ben benieuwd of die veel aan spelen toe gaat komen en voor welke plek die in aanmerking zal komen. Middenveld lijkt al redelijk gevuld met ook Aksit en Van Moll.

Hoek zou eventueel nog een Belgische profspits willen halen, maar ze zijn er nog niet uit wie.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:25:06 #295
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50749092
Haha... Zijn er nog zoveel Belgische profspitsen beschikbaar dan?
Be your best
pi_50751687
Net terug van het jubileumfeest van IJsselmeervogels, was echt super!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:57:44 #297
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_50754444
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Hoek zou eventueel nog een Belgische profspits willen halen, maar ze zijn er nog niet uit wie.
En daar staat volgens mij geen termijn voor. Een paar seizoenen geleden scharrelden ze er in de winterstop ook nog drie bijelkaar als ik het goed herinner.
pi_50762110
Klopt ja, o.a. Jonathan Constancia. Werd geen succes.

Hursut Meric dus naar ADO Den Haag. Stond volgens verhalen in de belangstelling van Spakenburg én IJsselmeervogels, maar dat kon na 31 mei niet meer. Nu dus profvoetbal voor hem!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 juni 2007 @ 14:06:27 #299
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50785974
Bij DOVO gaat nu de naam Tonnie Cussel rond... Speelde afgelopen seizoen voor jong RKC, daarvoor o.a. ook voor Vitesse gespeeld.
Be your best
pi_50788499
Ik vind dat ze bij DOVO wel heel erg slecht geïnformeerd zijn, weken geleden werd al bekend Cusell, ex-DWV, naar AFC gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')