abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50278922
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
Zouden daar de kansen gaan oor nunspeet?
Als VVOG dat heeft aangegeven, lijkt het mij dat ze een grote kans hebben op de Hoofdklasse B geografisch gezien. Dat betekent dus dat Nunspeet doorschuift naar C.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_50293101
Jammer, ik zie toch Nunspeet wel graag terug. Al vraag ik me af of ze het net zo goed zullen doen als afgelopen seizoen....

Natuurlijk is het leuk om tegen Erwin Schouten te spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50376160
quote:
Alle regioclubs op zaterdag in één hoofdklasse

UTRECHT - De Veenendaalse derby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van het voetbal in de zaterdaghoofdklasse.

Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld

De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.

Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.

De volledige indeling:

IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)

bron: RTV Utrecht
Geen Nunspeet, doei Quick Boys...

Al is het donderdag pas officieel bekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door F1Bas op 12-06-2007 16:38:40 ]
pi_50380674
Zat er aan te komen dat Nunspeet naar C zou gaan. Altijd weer die verdraaide harderwijkers Maar voor jullie een leuke indeling zou je zeggen. Met Kozakken Boys en DOVO erbij weer 2 aansprekende ploegen. de KNVB luisterd dan toch naar QB.
pi_50382171
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.

Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50382299
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.

Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
Ach liever de Zeeuwen erbij en geen Quick Boys. DOVO en Kozakken Boys zijn ook leuke clubs.
pi_50382520
Kozakken Boys is wel leuk ja, die zullen wij wel missen. Toch streekrivaliteit altijd.

Dan moeten jullie Zimmerman maar pesten.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 20:15:31 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50384740
Waar jullie over jullie moeten volop over Argon en Ijsselmeervogels praten gekken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:31:35 #259
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50385386
De uiteindelijke indeling is bekend:

UTRECHT - De Veenendaalse voetbalderby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van de zaterdaghoofdklasse.

Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld.

De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.

Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.

De volledige indeling:

IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)

bron: RTV Utrecht
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 20:35:19 #260
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50385523
Zag het ja gezellig clubbie toch
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_50385810
DJ, kijke eens een paar posts boven je....donderdag is het definitief maar denk dat het voor 95% zeker is.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:05:15 #262
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50394360
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...

Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
Be your best
pi_50405153
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...

Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
krijg net deze van onze trainer door ??!!

www.knvb.nl/landelijk

0101 Mannen Zaterdag

Hoofdklasse A
ASWH 1
Barendrecht 1
Capelle 1
DOTO 1
Excelsior M. 1
Katwijk 1
FC Lisse 1
Noordwijk 1
Quick Boys 1
Rijnsburgse Boys 1
SHO 1
Ter Leede 1
TOGR 1
Zwaluwen 30/Henver 1

Hoofdklasse B
Ajax (av) 1
Bennekom 1
DOVO 1
Geinoord N'gein 1
GVVV 1
Hoek 1
IJsselmeervogels 1
Kloetinge 1
Kozakken Boys 1
LRC 1
Nivo Sparta 1
Nunspeet 1
Spakenburg 1
Sparta Nijkerk 1

Hoofdklasse C
ACV 1
Be Quick '28 1
Dos Kampen 1
Excelsior '31 1
Flevo Boys 1
sc Genemuiden 1
Go Ahead K. 1
HHC 1
ONS Sneek 1
Oranje Nassau 1
PKC'83 1
Staphorst 1
VVOG 1
WHC 1
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:41:27 #264
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50408642
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.

A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Be your best
pi_50411630
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:28:39 #266
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_50412837
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef deejaylethal het volgende:
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.

A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Ik denk dat het verschil tussen A en B verder is toegenomen. De eerste 4 of 5 ploegen zijn wel aan elkaar gewaagd. En ook in A zouden de Vogels topfavoriet zijn. Maar vanaf plaats 6 zijn de verschillen m.i. behoorlijk groot.

Een club als DOVO kan de ambitie om in het linkerrijtje te eindigen, en mogelijk zelfs in de top 5, realistisch noemen. Een andere promovendus Barendrecht is waarschijnlijk een stukje beter dan DOVO maar die zullen maar wat blij zijn wanneer ze 30 punten bijelkaar hebben.

Een club als Zwaluwen is in A kansloos. Maar zou in B best een kans op handhaving hebben. Clubs als LRC, NIVO Sparta en Geinoord zitten in een soortgelijk schuitje maar mazzelen daarentegen qua indeling.

Ten slotte zullen in A clubs als TOGR en Excelsior Maassluis handhaving niet in (in één keer) voor elkaar boksen terwijl zij in B tamelijk gemakkelijk op de been zouden blijven.
pi_50415125
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.

Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_50420119
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef F1Bas het volgende:
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
Whaaa vet
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:04:27 #269
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50431475
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.

Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
Klopt... Al vind ik Bennekom ook altijd wel wat hebben (al is het voor ons natuurlijk ook een derby), en heeft Kozakken Boys vaak wel een goeie selectie.
Be your best
pi_50496837
Nadeel van Kozakken Boys is dat ze jaarlijks ongeveer de complete ploeg moeten vervangen. Nu ziet het er op papier wel weer redelijk uit voor ze, maar ja, de praktijk.

Ik noem een Marruchen Zimmerman. Onbetrouwbaar als de neten, komt naar eigen zeggen voor het publiek dat zo'n goede voetbalsfeer verzorgt. True, maar als je twee keer slecht speelt ben je als buitenstaander de gebeten hond.

Ik noem Thijs Binnerts, die eerder zijn overgang niet door wilde laten gaan vanwege de afstand vanuit Zeeland, maar ineens van gedachten veranderde. Echter, hoe gaat dat als het reizen toch tegen gaat vallen. Zelfde voor Niels Dominicus.

Dan is er de eigen jeugd (Kolff, Boonstoppel, Sas) die aan het grote werk geroken heeft. Gaan die zonder morren naar de bank als dat moet?

En hoe verteert Willem Looijen, vorig seizoen LRC en daarvoor nog spelend voor een vierdeklasser, de stap naar de hoofdklasse?

Is Arie Lock wel een speler met leiderskwaliteiten achterin (ik denk het niet)?

En de keepers... Denk dat Sander Duindam echt beter is dan Wesley Abdelaziz en Dennis Netten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:10:19 #271
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50498338
Ja, je hebt wel gelijk denk ik... Maar ja, zo hebben ook de Vogels en Spakenburg elk jaar weer een totaal ander elftal staan. En ook DOVO heeft dit de afgelopen jaren wel meegemaakt. Inmiddels is er meer vastigheid. Wat dat betreft is een team als GVVV wel uniek. Al jaren spelen zij met dezelfde spelers.
Be your best
pi_50498437
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
www.thuisuiteten.nl
pi_50501147
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
Klopt, enige echte belangrijke speler die we gaan missen is Kevin Winter, voor de rest denk ik dat we er zeker sterker op zijn geworden. Alleen mis ik toch nog een verdedigende middenvelder erbij.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:47:33 #274
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50515089
Ach, ze konden het iig best met een spits minder doen... 5 spitsen is toch wel iets teveel van het goede lijkt me... Wij hebben er maar 1 , en zouden dus graag Steinrath oid overnemen.
Be your best
pi_50515126
Ze hebben toch maar vier spitsen (Kemper, Kuhlmann, Winter, Steinraht)?

En DOVO had / heeft die Argentijn toch?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')