Als VVOG dat heeft aangegeven, lijkt het mij dat ze een grote kans hebben op de Hoofdklasse B geografisch gezien. Dat betekent dus dat Nunspeet doorschuift naar C.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
Zouden daar de kansen gaan oor nunspeet?
Geen Nunspeet, doei Quick Boys...quote:Alle regioclubs op zaterdag in één hoofdklasse
UTRECHT - De Veenendaalse derby DOVO-GVVV keert terug op de kalender van het voetbal in de zaterdaghoofdklasse.
Na een afwezigheid van één seizoen keert DOVO volgend seizoen terug in de hoofdklasse B. Daarin wordt komend seizoen ook weer twee keer de vissersderby Spakenburg-IJsselmeervogels gespeeld
De vijfde Utrechtse hoofdklasser, Geinoord uit Nieuwegein, wordt eveneens ingedeeld in de hoofdklasse B.
Behalve DOVO telt de hoofdklasse B nóg twee promovendi: LRC uit Leerdam en Zwaluwen'30 uit Hoorn.
Quick Boys en Nunspeet zijn door de KNVB ingedeeld in een andere hoofdklasse.
De volledige indeling:
IJsselmeervogels (Spakenburg)
Spakenburg (Spakenburg)
GVVV (Veenendaal)
DOVO (Veenendaal)
Geinoord (Nieuwegein)
Sparta Nijkerk
VVOG (Harderwijk)
Kozakken Boys (Werkendam)
Hoek (Hoek, Zeeuws-Vlaanderen)
Kloetinge (Kloetinge, bij Goes)
Bennekom
Ajax (Amsterdam)
Zwaluwen'30 (Hoorn)
LRC (Leerdam)
bron: RTV Utrecht
Ach liever de Zeeuwen erbij en geen Quick Boys. DOVO en Kozakken Boys zijn ook leuke clubs.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af of Zwaluwen '30 wel echt in B komt en niet Nivo Sparta.
Maar goed, de Zeeuwen er nog bij dus. Leuke reisjes. Ook naar Hoorn.
krijg net deze van onze trainer door ??!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, ik had t wel gezien... Maar volgens RTV-utrecht hebben ze dus al de definitieve...
Ik heb het persoonlijk liever ZONDER de Zeeuwse clubs... Dat reizen is niet zo'n pretje...
Ik denk dat het verschil tussen A en B verder is toegenomen. De eerste 4 of 5 ploegen zijn wel aan elkaar gewaagd. En ook in A zouden de Vogels topfavoriet zijn. Maar vanaf plaats 6 zijn de verschillen m.i. behoorlijk groot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef deejaylethal het volgende:
Hoofdklasse B wordt dus een goede competitie als ik het zo bekijken:
Vogels, Spakenburg, GVVV, DOVO (misschien weer), Sparta Nijkerk en Kozakken Boys... Sterk zat.
A is ook erg sterk, Hoofdklasse C heb ik zo mn twijfels over...
Whaaa vetquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef F1Bas het volgende:
Die is definitief volgens VOZ ja....dus wel met Nunspeet, leuk
Klopt... Al vind ik Bennekom ook altijd wel wat hebben (al is het voor ons natuurlijk ook een derby), en heeft Kozakken Boys vaak wel een goeie selectie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat in B alleen IJsselmeervogels in A tussen de titelfavorieten zou zitten en wellicht Spakenburg als ze in de praktijk gaan spelen als op papier mogelijk is.
Dus fikse verschillen. Ik snap trouwens niet waarom de trainer van Nivo zegt dat B qua ambiance de mooiste hoofdklasse is.... De Vogels, Spakenburg, DOVO en GVVV ja, maar verder? Dan is de Bollenstreek toch mooier, me dunkt.
Klopt, enige echte belangrijke speler die we gaan missen is Kevin Winter, voor de rest denk ik dat we er zeker sterker op zijn geworden. Alleen mis ik toch nog een verdedigende middenvelder erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de Vogels veranderen in de as niet echt veel hoor. En houden toch meestal een flinke kern bijeen, vervangen doorgaans vooral reserves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |