Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat gerucht gaat ja... Waar heb jij dat gehoord?
.
Dan zal ik het maar vertellen. Als Hans van de Haar geen betaalde club vindt en daar ziet het inmiddels wel naar uit, gaat hij hoogstwaarschijnlijk naar Spakenburg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat gerucht gaat ja... Waar heb jij dat gehoord?
Er schijnen mensen te zijn die er meer van weten, maar die vertellen het dan weer niet...
Daarnaast heb ik gehoord dat van Hooijdonk 35000 per seizoen vraagt. Kozakken Boys kon hem daarom niet halen.
Van de Haar is nog steeds in beeld bij Spakenburg. Als ze de kans krijgen om een dergelijke speler te pakken, zullen ze dat niet nalaten, ondanks dat er drie centrumspitsen rondlopen. Maar ja, die lopen er bij IJsselmeervogels ook. Van de Haar heeft tegen Spakenburg al diverse keren aangegeven dolgraag bij de club te willen komen spelen, als hij stopt als betaald voetballer. Bovendien kent hij er enkele mensen en is de reisafstand te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar een combinatie van gegevens. Verkerk werkte bij RKC, Van de Haar moet weg en werd genoemd bij Spakenburg, maar die hebben al wat spitsen. Vandaar.
Ben benieuwd of Nivo op dag 1 iets leuks kan tegen de Zeeuwen!
En daar staat volgens mij geen termijn voor. Een paar seizoenen geleden scharrelden ze er in de winterstop ook nog drie bijelkaar als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Hoek zou eventueel nog een Belgische profspits willen halen, maar ze zijn er nog niet uit wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |