abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47933949
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Spartaan16 het volgende:
Methodmich?.. Weet je misschien nog wat meer over Stanley Tailor en waar heb die geruchten gehoord dan ik hoop echt dat hij komt.
Sparta Nijkerk is ook bezig met een speler van Ijsselmeervogels welke dat is zou ik niet weten misschien weet 1 van jullie daar meer van..
Stanley is een topper, zowel op als naast het veld. Het is een prima centrale verdediger die goed zijn man kan uitschakelen. Opbouwend is hij iets minder, zeker als je het nu vergelijkt met 'onze' Pierre Tosch. Toch was hij een van mijn favoriete spelers. Het is dat er geen verdedigers bij ons weggaan anders had ik hem graag teruggezien.

Speler van ons naar Sparta? Dan zou het misschien Joordens kunnen zijn, daarvan is het nog niet zeker dat hij blijft. Hij eist namelijk een basisplek en dat kan niemand garanderen bij de Vogels. Dat zou echt een superspeler voor jullie zijn. Hij kan zowel als back als centrale verdediger uit de voeten. Maar ja, ik hoop dat hij bij ons blijft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_47944109
Ja volgens mij was het Joordens ja , Methodmich waar had je gehoord dan dat Stanley tailor naar Sparta gaat ik hoop t echt..
pi_47980125
Verloren na penalties in de beker van een 4e klasser

Ach ja....
pi_47993834
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef F1Bas het volgende:
Verloren na penalties in de beker van een 4e klasser

Ach ja....
Klinkt als een late 1 april grap!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  woensdag 4 april 2007 @ 11:53:14 #55
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47998870
tis echt zo.....
wat een blamage!!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_48006366
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef Spartaan16 het volgende:
Ja volgens mij was het Joordens ja , Methodmich waar had je gehoord dan dat Stanley tailor naar Sparta gaat ik hoop t echt..
Zag het op een forum van Spakenburg. Niet onlogisch, moet weg bij Emmen en bij de Vogels is geen plek meer. Al zou ook o.a. FC Hilversum hem al gebeld hebben, vernam ik gisteren nog.

En IJsselmeervogels, wel een blamage, maar de beker heeft in deze fase geen prioriteit natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 15:55:12 #57
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48007347
nou... blijkbaar wel want ze krijgen op 2e paasdag een straftraining..... zie site VoZ
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_48021688
Gijs van Manen officieel terug naar de Vogels.

Komende week tekenen Steinraht en van Beelen, beiden van Haarlem.

Erg blij mee!
pi_48030993
Netjes inderdaad! De selectie zal nu wel zo goed als rond zijn... Bij Nunspeet kunnen ze alleen maar dromen van zulke namen.
Overigens speelt Nunspeet in de zomer een leuk oefenduel. zaterdag 28 juli is AZ de tegenstander op de Wiltsangh.

[ Bericht 32% gewijzigd door HPayne op 05-04-2007 08:19:26 ]
pi_48052713
Je krijgt mogelijk wel veel ontevreden gezichten bij de Vogels, als die twee echt komen. Al wordt Van Beelen nu weer ontkend, even afwachten dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_48060975
VVOG loopt verder leeg, routinier Sieds Severein stop aan het eind van het seizoen, dat is speler nummer 7 die vertrekt, 1 (edwin van egteren) twijfelt nog. De teller van aankopen staat nog op 0.

Ze hebben nog 13 selectie spelers over waaronder 2 keepers en 2 1e jaars selectie spelers.

wordt lachen volgend jaar! (als ze er al in blijven, hoop het nie)
pi_48082687
Severein stopt dan eindelijk, maar petje af voor de loopbaan van die man. Echte clubspeler!

Spakenburg haalt keeper Sven Taberima van DOVO, een prima keuze. Amateurinternational en zeer getalenteerd!
www.thuisuiteten.nl
pi_48190198
Update over doelman Westerhuis: Bij operatie zo'n 9 maanden uitgeschakeld! de andere kleine mogelijkheid is dat hij zich met krachttraining kan herstellen. Dan zou hij misschien de start van het nieuwe seizoen kunnen halen.
Ik zou zeggen; opzoek naar een nieuwe keeper voor volgend seizoen..
Toch maar goed voor IJsselmeervogels dat ze hem toch niet hebben gecontracteerd!
pi_48202877
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef HPayne het volgende:
Update over doelman Westerhuis: Bij operatie zo'n 9 maanden uitgeschakeld! de andere kleine mogelijkheid is dat hij zich met krachttraining kan herstellen. Dan zou hij misschien de start van het nieuwe seizoen kunnen halen.
Ik zou zeggen; opzoek naar een nieuwe keeper voor volgend seizoen..
Toch maar goed voor IJsselmeervogels dat ze hem toch niet hebben gecontracteerd!
Idd, wel zonde als het zo'n goede keeper is. Die keeper die nu op goal stond was niet heel erg betrouwbaar.
pi_48216204
Klopt, ik ben ook zeker niet weg van hem, maarja lievelingtje van de trainer. Hij nam hem mee vanuit DOS Kampen.

F1Bas: 67 (+1)
DennusF 62 (+1)
HPayne: 62 (-)
MM 50 (+3)

SSV '65 - IJsselmeervogels 2
Hoek HSV - Geinoord Nieuwegein 1
Ajax afc - GVVV 2
Nunspeet - VVOG 3
Sparta Nijkerk - Quick Boys 1
Huizen - Bennekom 2
Spakenburg - Kloetinge 3
pi_48218067
Hoek HSV - Geinoord Nieuwegein 1
Ajax afc - GVVV 1
Nunspeet - VVOG 1
Sparta Nijkerk - Quick Boys 3
Huizen - Bennekom 2
Spakenburg - Kloetinge 1
pi_48219313
Sparta Nijkerk verliest weer een speler Lopes Gaat Naar SDV Barneveld ... ze moeten nog wle wat versterkingen halen want ze zijn er nu 11 of 12 kwijt en hebben er 5 gehaald dusja..
pi_48219966
Hoek - Geinoord 1
AFC Ajax - GVVV 3
Nunspeet - VVOG 1
Sparta Nijkerk - Quick Boys 3
Huizen - Bennekom 3
Spakenburg - Kloetinge 1
www.thuisuiteten.nl
pi_48220731
SSV '65 - IJsselmeervogels (Vogels)
Hoek HSV - Geinoord Nieuwegein (Hoek)
Ajax afc - GVVV (GVVV)
Nunspeet - VVOG (Nunspeet)
Sparta Nijkerk - Quick Boys (Gelijk)
Huizen - Bennekom (Huizen)
Spakenburg - Kloetinge (Spakenburg)
pi_48257229
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef HPayne het volgende:
Klopt, ik ben ook zeker niet weg van hem, maarja lievelingtje van de trainer. Hij nam hem mee vanuit DOS Kampen.
Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?
Als hij echt was gaan shoppen dan nam hij Nicky Karel wel mee, als je die beelden toch zag op TV Oost tegen HHC... Alles houdt hij eruit, kon een jaar geleden naar DOVO, hetgeen hij weigerde. Foppe de Haan is meermalen voor hem gaan kjiken toen hij nog trainer was bij Heerenveen.
pi_48257887
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?
Als hij echt was gaan shoppen dan nam hij Nicky Karel wel mee, als je die beelden toch zag op TV Oost tegen HHC... Alles houdt hij eruit, kon een jaar geleden naar DOVO, hetgeen hij weigerde. Foppe de Haan is meermalen voor hem gaan kjiken toen hij nog trainer was bij Heerenveen.
Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.
Maar met alle respect hij is inmiddels ook al een heel eind in de 30.
Nick Karel is zeker een goede keeper. Hij pakt heelwat punten voor DOS. Maar denk dat hij het wel naar zn zin heeft in Kampen, anders was hij allang weggegaan gezien zn nivo.
pi_48259120
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:47 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.
Maar met alle respect hij is inmiddels ook al een heel eind in de 30.
Nick Karel is zeker een goede keeper. Hij pakt heelwat punten voor DOS. Maar denk dat hij het wel naar zn zin heeft in Kampen, anders was hij allang weggegaan gezien zn nivo.
Dat wist ik niet, vorig jaar keepte hij ook bij Dos een paar wedstrijdjes en dat deed hij echt heel goed. Hij is profkeeper geweest, maar idd zijn beste tijd ligt wel achter hem.
pi_48269555
Lopes Dinis Magelhaes komt naar SDVB (geplaatst op: 11-04-2007)
SDV Barneveld heeft de gewenste spits!
Lopes Dinis Magelhaes komt van Sparta Nijkerk - waar hij te weinig aan spelen toekwam - naar SDV Barneveld.
Met het vastleggen van de nieuwe spits is na de begeleiding nu ook de A-selectie zelf bijna rond. Alleen naar een doelman die de strijd aan kan gaan met Pieter Verwaal (speelde dit seizoen alle duels voor tweedeklasser Lunteren) voor de positie van eerste doelman is SDVB nog op zoek.
pi_48302831
Voormalig international Wim Hofkens wordt komend seizoen de trainer van Hoek. Eens zien of hij eens wat langer kan blijven dan zijn recente voorgangers!
www.thuisuiteten.nl
pi_48316695
Luc Joordens blijft bij de Vogels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')