Stanley is een topper, zowel op als naast het veld. Het is een prima centrale verdediger die goed zijn man kan uitschakelen. Opbouwend is hij iets minder, zeker als je het nu vergelijkt met 'onze' Pierre Tosch. Toch was hij een van mijn favoriete spelers. Het is dat er geen verdedigers bij ons weggaan anders had ik hem graag teruggezien.quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Spartaan16 het volgende:
Methodmich?.. Weet je misschien nog wat meer over Stanley Tailor en waar heb die geruchten gehoord dan ik hoop echt dat hij komt.
Sparta Nijkerk is ook bezig met een speler van Ijsselmeervogels welke dat is zou ik niet weten misschien weet 1 van jullie daar meer van..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef F1Bas het volgende:
Verloren na penalties in de beker van een 4e klasser![]()
Ach ja....
Zag het op een forum van Spakenburg. Niet onlogisch, moet weg bij Emmen en bij de Vogels is geen plek meer. Al zou ook o.a. FC Hilversum hem al gebeld hebben, vernam ik gisteren nog.quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef Spartaan16 het volgende:
Ja volgens mij was het Joordens ja , Methodmich waar had je gehoord dan dat Stanley tailor naar Sparta gaat ik hoop t echt..
Idd, wel zonde als het zo'n goede keeper is. Die keeper die nu op goal stond was niet heel erg betrouwbaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef HPayne het volgende:
Update over doelman Westerhuis: Bij operatie zo'n 9 maanden uitgeschakeld! de andere kleine mogelijkheid is dat hij zich met krachttraining kan herstellen. Dan zou hij misschien de start van het nieuwe seizoen kunnen halen.
Ik zou zeggen; opzoek naar een nieuwe keeper voor volgend seizoen..
Toch maar goed voor IJsselmeervogels dat ze hem toch niet hebben gecontracteerd!
Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef HPayne het volgende:
Klopt, ik ben ook zeker niet weg van hem, maarja lievelingtje van de trainer. Hij nam hem mee vanuit DOS Kampen.
Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Diender heeft hij meegenomen als reservekeeper, prima vent, die ook bij Nunspeet toch reserve is?
Als hij echt was gaan shoppen dan nam hij Nicky Karel wel mee, als je die beelden toch zag op TV Oost tegen HHC... Alles houdt hij eruit, kon een jaar geleden naar DOVO, hetgeen hij weigerde. Foppe de Haan is meermalen voor hem gaan kjiken toen hij nog trainer was bij Heerenveen.
Dat wist ik niet, vorig jaar keepte hij ook bij Dos een paar wedstrijdjes en dat deed hij echt heel goed. Hij is profkeeper geweest, maar idd zijn beste tijd ligt wel achter hem.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja hij was reservekeeper, maar nu vaste waarde geworden in verband met een langdurige blessure van de 1e keeper.
Maar met alle respect hij is inmiddels ook al een heel eind in de 30.
Nick Karel is zeker een goede keeper. Hij pakt heelwat punten voor DOS. Maar denk dat hij het wel naar zn zin heeft in Kampen, anders was hij allang weggegaan gezien zn nivo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |