Nee, deze dag kan niet mooier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
En F1Bas en vvijsselmeervogels gefeliciteerd met de titel van de Rooien! In de derby, kan het mooier?
Grappig dat ze hier nu boos om worden. Een heel behoorlijk bedrag, en lijkt me duidelijk dat hij voor de centjes komt voetballen dan.quote:Jack van Gelder haalt woede sponsors Spakenburg op zijn hals
In het programma Studio Voetbal heeft Jack van Gelder het bedrag bekend gemaakt dat de nieuwe spits van spakenburg, Ruben Wilson, vergoedt krijgt. Het zou hier gaan om een bedrag van E 45.000,- dat via een speciale constructie vanuit een stichting betaald wordt. Leuk noemenswaardigheidje is dat dit geld door enkele sponsoren bij elkaar was gebracht om zowel Steinraht als Van Beelen aan te kunnen trekken. Ook in de selectie van Spakenburg is hierdoor onrust ontstaan doordat Aksit vorig seizoen bij Kozakken Boys slaande ruzie heeft gehad met dhr Wilson. Hier zal ongetwijffeld nog nadere berichtgeving over volgen.
Ja tuurlijk, wie wil er anders bij SVS spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Grappig dat ze hier nu boos om worden. Een heel behoorlijk bedrag, en lijkt me duidelijk dat hij voor de centjes komt voetballen dan.
Kwong en Jeffrey zullen niet veel minder verdienen maar die zijn het waard.quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Erg apart dat ze een beperkte spits als Ruben Wilson zo'n bedrag zouden bieden. Dan zijn ze echt volledig wanhopig geworden!
hsvhoek.nlquote:Schot en Bakx op stage bij FC Zwolle
GOES, 23-04-2007 - De voetballers John Schot (Kloetinge) en Istvan Bakx (Hoek) hebben de interesse van FC Zwolle gewekt. Beide amateurinternationals zijn uitgenodigd voor een stage bij de eerste-divisieclub. FC Zwolle staat onder leiding van Jan Everse.
De proeftrainingen vinden volgende week plaats. Voor Schot en Bakx bestaat ook belangstelling vanuit Belgie.
Ja die ken ik wel hebben allemaal verleden in het 2e van Sparta NIjkerk, Dus denk dat dat nu weer het geval zal zijn maar misschien 1tje die het aan kan de rest niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg-goalie Khalid Benlahsen mag vandaag in VI zijn relaas doen over keepers. Bladzijde 40 en 41 zijn voor hem.
Krijger zou wel eens een leuke aanwinst kunnen zijn. Die andere drie ken jij ook niet?
Jammer, had op een gelijkspel gehoopt. Nu staat Sparta Nijkerk op de 2e stek, en ligt de druk bij Nunspeet. (2e plaats betekend periode). Wordt vanmiddag een heet potje op de Wiltsangh, dat weet ik nu al. Maar helaas wel zonder Frank van Twillert; hij is geschorst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef F1Bas het volgende:
Sparta Nijkerk 3-2 gewonnen bij Spakenburg.
Veruit onze beste speler, wat een held.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Andre Kemper maakte namens IJsselmeervogels zijn tiende seizoensgoal[/i]
Weinig eigenlijk. Selectie blijft intact met een 3 tal nieuwe aanwinsten. Verder moet Nunspeet gewoon bij de eerste 5 eindigen voor een plek in KNVB beker volgend jaar. Alleen Sparta Nijkerk vormt een bedreiging, maar zij pakken waarschijnlijk de 3e periode. Dus het zou maar zo kunnen dat Nunspeet, die de laatste wedstrijd tegen Sparta moet, moet verliezen die wedstrijd. Zodat ze de periodetitel van kampioen IJsselmeervogels kunnen overnemen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nog interessant nieuws van het front?
Ja dat gaat goed komen dit keer. Ik laat het je wel weten. Kan alleen op zaterdag, dus HHC-Vogels zou wel een leuke wedstrijd zijn. of de week erna..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, kom je nog bij ons kijken tijdens de kampioenscompetitie?
Dat biertje moet toch eens een keer lukken?
Vogels - RBB is denk ik het beste. HHC schijnt nog best ver rijden te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:20 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat gaat goed komen dit keer. Ik laat het je wel weten. Kan alleen op zaterdag, dus HHC-Vogels zou wel een leuke wedstrijd zijn. of de week erna..
Ja is nog wel een stukkie, maar is weer eens wat anders. Ga je daar niet heen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vogels - RBB is denk ik het beste. HHC schijnt nog best ver rijden te zijn.
Jawel hoor, ga elke wedstrijd(van ons). Lijkt me voor jou iets praktischer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stukkie, maar is weer eens wat anders. Ga je daar niet heen dan?
Oke dan. Ja een vriend van me wilde nog wel eens HHC zien voetballen, dus we will seequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel hoor, ga elke wedstrijd(van ons). Lijkt me voor jou iets praktischer.
Zal ik ff doen als ik tijd heb, zometeen naar Bennekomquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de namen voor volgend seizoen F1Bas? Schuift er nog iets door uit 2 of de jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |