quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef Cootz het volgende:
[rit 11] Marseille -> Montpellier (182,5 km)
Foutje, verkeerde subforum. Wie schopt 'm naar TDF?
mitt kan niet programmerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
een modje met html rechten aanpassen?
Oh ja, en daar doen we niet aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 23 Zonder Albers dit keer
Kan een modje mijn post hier met html rechten aanpassen? Leuke commercial F1 gerelateerd
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:13 schreef pfaf het volgende:
Bij deze.
Nee, ik heb één weekje vrij gehad deze week, maandag moet ik gewoon weer naar de faculteit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:06 schreef XL het volgende:
pfaf, ga je ook nog op vakantie deze zomer? (en mod je dan wel?)
En daarom alles maar dwars door elkaar latenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef pfaf het volgende:
We hebben er ook over nagedacht, maar ik denk niet dat het zoveel toevoegt. SPT is gewoon niet groot genoeg, de topics sneeuwen niet echt onder en de topics zijn daardoor ook zonder filters goed terug te vinden.
Dat dingen door elkaar staan houd je ook wel met filters, er zijn altijd topics die je interesseren en topics die dat niet doen. En als er voor de grootste sporten filters worden aangemaakt, zal je per subsubforum, zoals BS ook al zei, een keer maximaal 10 topics in de lijst hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarom alles maar dwars door elkaar laten, das de reden waarom ik nouwelijks post in spt. Is het echt zo veel minder om sport net als vraag en aanbod te verdelen in subfora's ?
![]()
Ik kan me het niet voorstellen.
zie : Tour de France als wielerforum behoudenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:28 schreef wimderon het volgende:
Is dit echt nodig![]()
[afbeelding]
Voor die 3 wielrentopics, 5 autosport, en 4 tennistopics die actief lopen![]()
Zeg maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:42 schreef XL het volgende:
Belachelijk. Ik hoop dat mitt en pfif de filters blijven boycotten.
Ik weet het niet hoor, maar als mitt en pfap de filters niet oppakken en aan de kant worden gezet en alle vaste SPT-users zijn tegen, dan komt hier een moderatie-team van mensen die kicken op het kleurtje en ik denk niet dat je daar blij mee moet zijn.quote:
Genoeg SPT-users hebben in Feedback laten blijken hier voorstander van te zijn. Misschien is het een idee om het gewoon eens een kans te geven en kijken wat het doet voor SPT.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:22 schreef XL het volgende:
en alle vaste SPT-users zijn tegen
Dat lijkt me nog stommer dan het idee zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:49 schreef mbn het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om het gewoon eens een kans te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |