veel ijs en doorademen (waarom doorademen)??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:10 schreef proh het volgende:
net of de huisarts er wat aan kan doen!
gewoon rust houden en veel ijs eten
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Villalux het volgende:
japio wordt opgebaart niks meer aan te doen, erg he..
Jaap is net een klein kind bedelend om een aai over zijn bol.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Kom op zeg ik zie hem gewoon opstaan nu en zelfs zijn benen een voor een optillen om zijn broek aan te trekken![]()
Dat kan echt geen spit zijn
Zoooo dom. De hele dag al last van z'n rug en het dan even 'vergeten'?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
of hij wil gewoon een beetje slapen...maar kan ook nog dat hij bainless op zijn rug had vanmiddag
en toen knakte de beer.
hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Zo meneer, hoe is het in uw rug geschoten? Tsjaaaaaaaa ik liep met een achterbaks stuk vreten op mn rug door het huis te rennen.....
Nee...met spit kun je echt helemaal niks....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Kom op zeg ik zie hem gewoon opstaan nu en zelfs zijn benen een voor een optillen om zijn broek aan te trekken![]()
Dat kan echt geen spit zijn
Jaap pakt even zn minuutjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef Clank het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nu aan scheelt. Want Jaap blijft bewegingen maken die bij lage rugpijn niet fijn zijn.
HIj had het vanmorgen ook al zei hij, maar was het weer vergeten??
Als je zo'n last van je rug hebt ga je toch niet iemand op je rug nemen en rond rennen??
amenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Villalux het volgende:
japio wordt opgebaart niks meer aan te doen, erg he..
Tis een Brianhyiaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef Clank het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nu aan scheelt. Want Jaap blijft bewegingen maken die bij lage rugpijn niet fijn zijn.
HIj had het vanmorgen ook al zei hij, maar was het weer vergeten??
Als je zo'n last van je rug hebt ga je toch niet iemand op je rug nemen en rond rennen??
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef Villalux het volgende:
we weten allemaal als het ECHT in je rug schiet kan je niet eens bewegen! dit is helemaal niks spiertje... van Brainless op zijn rug das all..........
jaap bol.comquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef proh het volgende:
"als ik 'm bol maak dan is de pijn weg"
jaja, je bent BOL man!!!
Een schoenfabriek hier in de buurt zoekt altijd vakantiewerkers : VETERAARSquote:
Zou het geen winti zijn van Natasiaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die gaat door zijn rug.
Haha, ik zat er ook al op te wchtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, daar komt het fietsapparaat al weer ........ Hoe voorspelbaar !
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Eruit die Braaaainquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Dan hebben we tenminste een leuke naam voor het duo Brainless & Jaap: Hyena & Herniaquote:
Ik schat in dat ze met een shovel moeten komen deze keerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef Villalux het volgende:
die Humber komt er aan!
Mammoet transport is ingeschakeldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef proh het volgende:
zet iemand vast de video-capture aan voor de weg naar boven van Jaap, dat wordt lachu!
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Villalux het volgende:
die zien we nooit meer te...
Niet teveel, is ook niet goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Hij kan behoorlijk veel moet ik zeggen........ Ik zou er zelf niet mee naar de dokter rennen, gewoon even rust nemen.
Waar zijn je vrienden als je ze nodig hebtquote:
Waarom deed u dat meneer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Zo meneer, hoe is het in uw rug geschoten? Tsjaaaaaaaa ik liep met een achterbaks stuk vreten op mn rug door het huis te rennen.....
Jaapie komt gewoon weer terug hoor. Let maar op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
Ik hoop toch zo dat hij nu definitief verdwijnt
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom deed u dat meneer?
Ik zei tegen hem: je kunt mijn rug op en hij dacht dat ik aardig tegen hem was...
En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijkerquote:
Wat een jankerd, hè?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
Jezus Jaap, niet zo piepen en kreunen.
Beetje tijgerbalsem onder je ogen en je houdt niet meer op met huilen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef FdW het volgende:
[..]
En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijker![]()
Gewoon een Ford Focus Stationquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef schatje het volgende:
Eric: "Het is een hele grote auto".
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
Of zou het een dekmantel zijn voor een geheime ontmoeting met C.O.R.A. ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
De Hummer die hem bracht was wel even een maatje groter...........quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wheheh, die Ford hangt helemaal scheef met Jaap aan de rechterkant op de voorstoel.
dat zij ik alll zo is het! en dan daarbij ik ben doctor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Ach ik geloof het niet zo. Ik hoor hem nog roepen in dat bad dat hij een ambulance wilde. En had hij gister ook geen steken bij zijn hard?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Flamoes soiree?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
OMG, een geile Amanda en Brian. Wat een kutavond.
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef proh het volgende:
rug-hoax!
Snap ik, maar soms een beetje lief zijn voor jezelf mag best hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Ik zit hier ook met (chronische) rugpijn, hele week gewerkt, spiercorset stijf, loop als een bejaarde, maar mij hoor je niet.
Sorry hoor, ik kan hier zooo slecht tegen.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Ach ik geloof het niet zo. Ik hoor hem nog roepen in dat bad dat hij een ambulance wilde. En had hij gister ook geen steken bij zijn hart?
Nou, ik zie je hier toch vertellen wat je mankeertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Ik zit hier ook met (chronische) rugpijn, hele week gewerkt, spiercorset stijf, loop als een bejaarde, maar mij hoor je niet.
ik keek ook met verbazing wat hij allemaal gewoon konquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ja maar hij weegt 200 kilo. Dat is wel even wat anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Mét massage-olie. Jippie.quote:
...........maar Joop is al vreselijk afgevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De Hummer die hem bracht was wel even een maatje groter...........![]()
Jaaha, het is ook al weer een week geleden dat je je in het bad hebt liggen afrukken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Eric: "Je hoeft het je niet zo persoonlijk aan te trekken dat ik zin heb in seks".
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef proh het volgende:
rug-hoax!
Sil is Sil.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Vinden jullie Silvia nu ook zo vermoeid en dramatisch als tijdens de stemmingen vanmiddag?
Laat mijn katertje erbuitenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Toen hij zo lazerus
Zolang hij met Brian op z'n rug kan rondhopsen moet 'ie z'n bek houwe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar hij weegt 200 kilo. Dat is wel even wat anders.
Doe het hem eens naquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
...........maar Joop is al vreselijk afgevallen![]()
gaan vanavond boven de dekens sexen! zei amoebo vanmiddag alquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Missy_1974 het volgende:
chantage van brian, als aman nog in dienst blijft van huub geen sex meer
en ze hebben vanacht schijnbaar een sex experiment gehad ?
Vraagt hij dat in bed, in de jacuzzi of bij de paardenstallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Eric: "Je hoeft het je niet zo persoonlijk aan te trekken dat ik zin heb in seks".
Een Mini gaat mij nu weer even te ver..................quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
...........maar Joop is al vreselijk afgevallen![]()
7 kilo, doordat ie niet meer elke dag stiekum naar de friettent gaat om zn 5 frikadellen, 2 mexicanos en 2 magnums te scoren.quote:
Welke muziek, want ik heb mijn streams niet 24/7 aanstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:33 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek heeft Brian de rat weer op staan.
voorkant is te ruim gewordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
brian mocht dus achterlangs bij aman
Keuken geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraagt hij dat in bed, in de jacuzzi of bij de paardenstallen![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een Mini gaat mij nu weer even te ver..................
Met z'n dik zijn kan hij veel aandacht bewerkstelligen, dit past precies bij zijn karakter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Toen hij zo lazerus in de badkuip zat, vroeg hij ook steeds om een ambulance. Viel het me ook al op, dat meneer zo snel om zoiets vroeg. Ik denk, dat veel mensen om hem heen gehoor geven aan zijn vraag, omdat zij bang zijn, dat ie ter plekke neer valt vanwege een vette hartklep of zo.
Ik vind jou vaak vermoeiender dan sylquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Vinden jullie Silvia nu ook zo vermoeid en dramatisch als tijdens de stemmingen vanmiddag?
Japio is gewoon een zielige pieperd met een extreem lage pijngrens. Hij vond de massage die hij kreeg (ik dacht van die leuke kermismevrouw) al pijnlijk, en ook bij het parrafinebadje van Tilly begon hij al te piepen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
ik keek ook met verbazing wat hij allemaal gewoon kon![]()
Was dus een makkie....wat een gezeur dan eigenlijk van Jaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
7 kilo, doordat ie niet meer elke dag stiekum naar de friettent gaat om zn 5 frikadellen, 2 mexicanos en 2 magnums te scoren.
Yummie, geen van beiden heeft gedouched na afloop van de sexquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie dit gemist?
Brainless en Del hadden een vreemd gesprek in de gameroom wat Eric nu verstoord.Del verteld dat ze 'het' eerder geprobeerd had maar toen flauw gevallen was van de pijn maar dat het vannacht wel goed ging.Brainless zei ja dat komt omdat je je goed moet ontspannen.Vanmorgen voelde ze wel wat pijn en brainless zegt dat komt omdat het dan wakker wordt Krijg het idee dat ze vannacht anaal genomen is
Jurkje is te strak, drukt alles richting haar oksels!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
zijn de implantaatjes van aDEL lek? ze lijken gekrompen
Komt door de ventieltjes van Ikweetniets. Hij heeft ze stiekum open gedraaid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
zijn de implantaatjes van aDEL lek? ze lijken gekrompen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Brainless en Del hadden een vreemd gesprek in de gameroom wat Eric nu verstoord.Del verteld dat ze 'het' eerder geprobeerd had maar toen flauw gevallen was van de pijn maar dat het vannacht wel goed ging.Brainless zei ja dat komt omdat je je goed moet ontspannen.Vanmorgen voelde ze wel wat pijn en brainless zegt dat komt omdat het dan wakker wordt Krijg het idee dat ze vannacht anaal genomen is
Ach laat 'm en troost je met de gedachte dat echt gangsters allang niet meer bestaan. Die straat-sloebers van tegenwooordig die zichzelf gangster durven te noemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef ruby het volgende:
Brian voelt zich helemaal de gangtah met deze muziek.
nu kunnen we checken wie braaf de cossen doorspitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt door de ventieltjes van Ikweetniets. Hij heeft ze stiekum open gedraaid.
Gelukkig wel nu ik dit zo leesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Fantastisch uitgevonden van jou, en dat ook zo kleinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind jou vaak vermoeiender dan syl![]()
Zolang ze rook inhaleert, vasthoudt, 3 zinnen produceert en vervolgens een pufje uitblaast zal het steeds erger worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef proh het volgende:
had iemand al gezegd dat amanda een heel irritante stem heeft?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
nu kunnen we checken wie braaf de cossen doorspit![]()
ik ben het met zus eens, ik zeg het wel even groot danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef maril het volgende:
[..]
Fantastisch uitgevonden van jou, en dat ook zo klein, je kunt trots zijn op jezelf.
al weet ik ze ,ik geen ze niet! sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:36 schreef proh het volgende:
die electro/techno die Brainless vaak draait is overigens best lekker, iemand namen en titels?
Zeg dat wel, ik wil het niet weten.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:39 schreef Villalux het volgende:
[..]
al weet ik ze ,ik geen ze niet! sorry
Zal, vrees ik , niet anders worden, totaal a-muzikaal die man............quote:
Dank voor deze update. Ik had het geluid van die stream maar afgezet. Hulde dat jij dat wel aankan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Of zouden ze wurgseks geprobeerd hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
I love Sylvia. Zelden iemand meegemaakt die zo normaal blijft onder absurde omstandigheden.quote:
Nou normaal speelt ie ook nog wel is wat techno af. Hopen maar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zal, vrees ik , niet anders worden, totaal a-muzikaal die man............
De techno mag hij wat mij betreft laten, dan heb ik liever ditquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou normaal speelt ie ook nog wel is wat techno af. Hopen maar...
Bij mij toch zeker twee uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef elskip het volgende:
toen was ze net 10 minuten wakker, ik vond haar nog vrolijk bij mij duurt het een half uur voor ik aanspreekbaar ben![]()
[..]
en dan maar hopen dat het een keertje stopt....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zolang ze rook inhaleert, vasthoudt, 3 zinnen produceert en vervolgens een pufje uitblaast zal het steeds erger worden.
Ciao.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen ( Gert is zuipen, dus ik mag zwaaien)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Zeer goeie tekst hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef proh het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat het een keertje stopt....
Nou ik dacht ook 1 sec dat het was dat booty luv song..Elke keer moet ik toch aan haar denken...Erg!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
"Mijn liedje!"
Nu weet ik het zeker, die snol is nog geen breezer waard.
Dit laatste is nu weer minderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef proh het volgende:
ieder z'n ding pullup, maar die skihut style die ik nu hoor laat mij de sound naar 0 draaien!
Dag meiske!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ja ergquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook 1 sec dat het was dat booty luv song..Elke keer moet ik toch aan haar denken...Erg!
Zit'ie weer underground naar Lou Reed te luisterenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Walk on the wild side?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit'ie weer underground naar Lou Reed te luisteren![]()
Dáarom is het licht uit, ze gaat al slapen. Great.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Sylvia is fijn aan het spoken.
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Marilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben het met zus eens, ik zeg het wel even groot dan![]()
Sylvia is 't vergeven, zij heeft het even moeilijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dáarom is het licht uit, ze gaat al slapen. Great.![]()
Syl is volgens mij doodop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je mag zoveel als je wilt tegen ze zijn, je bent alleen behoorlijk harteloos af en toe......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Maril![]()
Lelijk doen tegen klein zusje is nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Maril![]()
Ja de ziel. ze heeft in ieder geval wel bereikt wat ze wilde bereiken, wat een geruststelling.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sylvia is 't vergeven, zij heeft het even moeilijk.
Normaal gesproken ga je flink feest vieren als je je vader de dag ervoor begraven hebt. Saai hoor, van die Sylvia.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik sla mezelf goed?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Lelijk doen tegen klein zusje is nog erger![]()
Ik ben even egoïstisch, natuurlijk is het Syl gegund.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar toch, toen het nog even nodig was tegen Brian, een actrice pur sangquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt ergquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja erg! Heb ik laatste tijd ook als ik 'm hoor.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag zoveel als je wilt tegen ze zijn, je bent alleen behoorlijk harteloos af en toe......
Jaja, zie m'n eerdere post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je flink feest vieren als je je vader de dag ervoor begraven hebt. Saai hoor, van die Sylvia.
Andersom eerder stelde hij voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric heeft gewonnen. Mag hiij nou Amanda een beurt geven?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie Eric er wel voor aan speciaal een voorbinddildo te bestellen om van Amanda een beurt te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
is ook alleen maar een gepofte maiskorrel dus je kunt beter een zak popcorn opeten ( zonder suiker dan he ) dan een zak chipsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef pullup het volgende:
Volgens Brian de dietist is Popcorn helemaal niet dikmakend![]()
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Damn, ik word echt agressief van die muziek.
Ik denk dat Jaap zo gemummificeerd terugkeert.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef proh het volgende:
uhm, zou Joop nog last van z'n rug hebben?
Geen slecht idee voor dit vernieuwende programmaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie Eric er wel voor aan speciaal een voorbinddildo te bestellen om van Amanda een beurt te kunnen krijgen.
Kijk eens op het pakje naar het aantal kcal per 100 gram volgende keerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
is ook alleen maar een gepofte maiskorrel dus je kunt beter een zak popcorn opeten ( zonder suiker dan he ) dan een zak chips![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef proh het volgende:
uhm, zou Joop nog last van z'n rug hebben?
Als je het geluid uit zet is het best wel komisch om te zien hoe doelloos hij aan die knoppen staat te rukken.quote:
Wat verwacht jij morgen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
Die Amanda is echt nog geen 50 cent waard![]()
dobranocquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef tipsch het volgende:
dit nachtje laat ik maar gaan, wat een foute kutmuziek, adios fokkies![]()
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je het geluid uit zet is het best wel komisch om te zien hoe doelloos hij aan die knoppen staat te rukken.
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dank voor deze update. Ik had het geluid van die stream maar afgezet. Hulde dat jij dat wel aankan!![]()
Maar als ik dat dus goed interpreteer is Brainless alweer een stapje dichterbij zijn coming-out gekomen. Wat zal Netty hiervan denken?
Ik kan het ook niet meer aanhoren...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Damn, ik word echt agressief van die muziek.
Ja, ik kan de streams afzetten maar dat schiet ook niet echt op.
Anaal, oraal, Amanda is op vele wegen al genomen. Amanda's wet is ook, "neem mij en ik zal niets vragen". Het is en blijft een vies wijf in mijn ogen.quote:
Er is een topic geopend over de dingen die hij wel kanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.
Afgelopen zomer is ze nog bij Schoumacher geweest voor een vlagina correctiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.
Zoals Amanda zei ""Heb je hem er al uitgehaald?" zal Brian wel gedacht hebben "Van voren voel ik niks"
zeer weinig bericht waarschijnlijkquote:Er is een topic geopend over de dingen die hij wel kan
In het begin vond ik het best een mooie meid, nu vind ik haar met de dag lelijker worden, toch apart. Had ik met Micheline van BB ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
Die Amanda is echt nog geen 50 cent waard![]()
Zou Amanda dan toch een omgebouwde zijn? Dat zou een hoop verklaren eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.
Zoals Amanda zei ""Heb je hem er al uitgehaald?" zal Brian wel gedacht hebben "Van voren voel ik niks"
Past wel helemaal bij hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Brian draait weer dat stupide Dushi- geval.
Hij kan het niet helpen, hij is toondoofquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.
Nee moet ik zo nog ff doen, goed dat je het zegt, ik plaats hem dan wel in de SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |