Jaja, zie m'n eerdere post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je flink feest vieren als je je vader de dag ervoor begraven hebt. Saai hoor, van die Sylvia.
Andersom eerder stelde hij voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric heeft gewonnen. Mag hiij nou Amanda een beurt geven?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie Eric er wel voor aan speciaal een voorbinddildo te bestellen om van Amanda een beurt te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
is ook alleen maar een gepofte maiskorrel dus je kunt beter een zak popcorn opeten ( zonder suiker dan he ) dan een zak chipsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef pullup het volgende:
Volgens Brian de dietist is Popcorn helemaal niet dikmakend![]()
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Damn, ik word echt agressief van die muziek.
Ik denk dat Jaap zo gemummificeerd terugkeert.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef proh het volgende:
uhm, zou Joop nog last van z'n rug hebben?
Geen slecht idee voor dit vernieuwende programmaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie Eric er wel voor aan speciaal een voorbinddildo te bestellen om van Amanda een beurt te kunnen krijgen.
Kijk eens op het pakje naar het aantal kcal per 100 gram volgende keerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
is ook alleen maar een gepofte maiskorrel dus je kunt beter een zak popcorn opeten ( zonder suiker dan he ) dan een zak chips![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef proh het volgende:
uhm, zou Joop nog last van z'n rug hebben?
Als je het geluid uit zet is het best wel komisch om te zien hoe doelloos hij aan die knoppen staat te rukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |