Zeer goeie tekst hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef proh het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat het een keertje stopt....
Nou ik dacht ook 1 sec dat het was dat booty luv song..Elke keer moet ik toch aan haar denken...Erg!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
"Mijn liedje!"
Nu weet ik het zeker, die snol is nog geen breezer waard.
Dit laatste is nu weer minderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef proh het volgende:
ieder z'n ding pullup, maar die skihut style die ik nu hoor laat mij de sound naar 0 draaien!
Dag meiske!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen ( Gert is zuipen, dus ik mag zwaaien)![]()
![]()
Ja ergquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook 1 sec dat het was dat booty luv song..Elke keer moet ik toch aan haar denken...Erg!
Zit'ie weer underground naar Lou Reed te luisterenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen ( Gert is zuipen, dus ik mag zwaaien)![]()
![]()
Walk on the wild side?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit'ie weer underground naar Lou Reed te luisteren![]()
Dáarom is het licht uit, ze gaat al slapen. Great.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Sylvia is fijn aan het spoken.
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Marilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben het met zus eens, ik zeg het wel even groot dan![]()
Sylvia is 't vergeven, zij heeft het even moeilijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dáarom is het licht uit, ze gaat al slapen. Great.![]()
Syl is volgens mij doodop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je mag zoveel als je wilt tegen ze zijn, je bent alleen behoorlijk harteloos af en toe......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Maril![]()
Lelijk doen tegen klein zusje is nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoe durf ik het ook hè om tegen Huubje en syl te zijn, schandalig.foei Maril![]()
Ja de ziel. ze heeft in ieder geval wel bereikt wat ze wilde bereiken, wat een geruststelling.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sylvia is 't vergeven, zij heeft het even moeilijk.
Normaal gesproken ga je flink feest vieren als je je vader de dag ervoor begraven hebt. Saai hoor, van die Sylvia.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik sla mezelf goed?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Lelijk doen tegen klein zusje is nog erger![]()
Ik ben even egoïstisch, natuurlijk is het Syl gegund.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar toch, toen het nog even nodig was tegen Brian, een actrice pur sangquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt ergquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja erg! Heb ik laatste tijd ook als ik 'm hoor.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag zoveel als je wilt tegen ze zijn, je bent alleen behoorlijk harteloos af en toe......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |