Waarom deed u dat meneer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Zo meneer, hoe is het in uw rug geschoten? Tsjaaaaaaaa ik liep met een achterbaks stuk vreten op mn rug door het huis te rennen.....
Jaapie komt gewoon weer terug hoor. Let maar op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
Ik hoop toch zo dat hij nu definitief verdwijnt
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom deed u dat meneer?
Ik zei tegen hem: je kunt mijn rug op en hij dacht dat ik aardig tegen hem was...
En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijkerquote:
Wat een jankerd, hè?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
Jezus Jaap, niet zo piepen en kreunen.
Beetje tijgerbalsem onder je ogen en je houdt niet meer op met huilen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef FdW het volgende:
[..]
En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijker![]()
Gewoon een Ford Focus Stationquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef schatje het volgende:
Eric: "Het is een hele grote auto".
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
Of zou het een dekmantel zijn voor een geheime ontmoeting met C.O.R.A. ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
De Hummer die hem bracht was wel even een maatje groter...........quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wheheh, die Ford hangt helemaal scheef met Jaap aan de rechterkant op de voorstoel.
dat zij ik alll zo is het! en dan daarbij ik ben doctor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Ach ik geloof het niet zo. Ik hoor hem nog roepen in dat bad dat hij een ambulance wilde. En had hij gister ook geen steken bij zijn hard?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Flamoes soiree?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
OMG, een geile Amanda en Brian. Wat een kutavond.
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef proh het volgende:
rug-hoax!
Snap ik, maar soms een beetje lief zijn voor jezelf mag best hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Ik zit hier ook met (chronische) rugpijn, hele week gewerkt, spiercorset stijf, loop als een bejaarde, maar mij hoor je niet.
Sorry hoor, ik kan hier zooo slecht tegen.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Ach ik geloof het niet zo. Ik hoor hem nog roepen in dat bad dat hij een ambulance wilde. En had hij gister ook geen steken bij zijn hart?
Nou, ik zie je hier toch vertellen wat je mankeertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Ik zit hier ook met (chronische) rugpijn, hele week gewerkt, spiercorset stijf, loop als een bejaarde, maar mij hoor je niet.
ik keek ook met verbazing wat hij allemaal gewoon konquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ja maar hij weegt 200 kilo. Dat is wel even wat anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een jankerd, hè?
Mét massage-olie. Jippie.quote:
...........maar Joop is al vreselijk afgevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De Hummer die hem bracht was wel even een maatje groter...........![]()
Jaaha, het is ook al weer een week geleden dat je je in het bad hebt liggen afrukken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Eric: "Je hoeft het je niet zo persoonlijk aan te trekken dat ik zin heb in seks".
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef proh het volgende:
rug-hoax!
Sil is Sil.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Vinden jullie Silvia nu ook zo vermoeid en dramatisch als tijdens de stemmingen vanmiddag?
Laat mijn katertje erbuitenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Toen hij zo lazerus
Zolang hij met Brian op z'n rug kan rondhopsen moet 'ie z'n bek houwe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar hij weegt 200 kilo. Dat is wel even wat anders.
Doe het hem eens naquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
...........maar Joop is al vreselijk afgevallen![]()
gaan vanavond boven de dekens sexen! zei amoebo vanmiddag alquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Missy_1974 het volgende:
chantage van brian, als aman nog in dienst blijft van huub geen sex meer
en ze hebben vanacht schijnbaar een sex experiment gehad ?
Vraagt hij dat in bed, in de jacuzzi of bij de paardenstallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Eric: "Je hoeft het je niet zo persoonlijk aan te trekken dat ik zin heb in seks".
Een Mini gaat mij nu weer even te ver..................quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
...........maar Joop is al vreselijk afgevallen![]()
7 kilo, doordat ie niet meer elke dag stiekum naar de friettent gaat om zn 5 frikadellen, 2 mexicanos en 2 magnums te scoren.quote:
Welke muziek, want ik heb mijn streams niet 24/7 aanstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:33 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek heeft Brian de rat weer op staan.
voorkant is te ruim gewordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
brian mocht dus achterlangs bij aman
Keuken geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraagt hij dat in bed, in de jacuzzi of bij de paardenstallen![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een Mini gaat mij nu weer even te ver..................
Met z'n dik zijn kan hij veel aandacht bewerkstelligen, dit past precies bij zijn karakter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Toen hij zo lazerus in de badkuip zat, vroeg hij ook steeds om een ambulance. Viel het me ook al op, dat meneer zo snel om zoiets vroeg. Ik denk, dat veel mensen om hem heen gehoor geven aan zijn vraag, omdat zij bang zijn, dat ie ter plekke neer valt vanwege een vette hartklep of zo.
Ik vind jou vaak vermoeiender dan sylquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Vinden jullie Silvia nu ook zo vermoeid en dramatisch als tijdens de stemmingen vanmiddag?
Japio is gewoon een zielige pieperd met een extreem lage pijngrens. Hij vond de massage die hij kreeg (ik dacht van die leuke kermismevrouw) al pijnlijk, en ook bij het parrafinebadje van Tilly begon hij al te piepen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
ik keek ook met verbazing wat hij allemaal gewoon kon![]()
Was dus een makkie....wat een gezeur dan eigenlijk van Jaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
7 kilo, doordat ie niet meer elke dag stiekum naar de friettent gaat om zn 5 frikadellen, 2 mexicanos en 2 magnums te scoren.
Yummie, geen van beiden heeft gedouched na afloop van de sexquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie dit gemist?
Brainless en Del hadden een vreemd gesprek in de gameroom wat Eric nu verstoord.Del verteld dat ze 'het' eerder geprobeerd had maar toen flauw gevallen was van de pijn maar dat het vannacht wel goed ging.Brainless zei ja dat komt omdat je je goed moet ontspannen.Vanmorgen voelde ze wel wat pijn en brainless zegt dat komt omdat het dan wakker wordt Krijg het idee dat ze vannacht anaal genomen is
Jurkje is te strak, drukt alles richting haar oksels!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
zijn de implantaatjes van aDEL lek? ze lijken gekrompen
Komt door de ventieltjes van Ikweetniets. Hij heeft ze stiekum open gedraaid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
zijn de implantaatjes van aDEL lek? ze lijken gekrompen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef maril het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie dit gemist?
Brainless en Del hadden een vreemd gesprek in de gameroom wat Eric nu verstoord.Del verteld dat ze 'het' eerder geprobeerd had maar toen flauw gevallen was van de pijn maar dat het vannacht wel goed ging.Brainless zei ja dat komt omdat je je goed moet ontspannen.Vanmorgen voelde ze wel wat pijn en brainless zegt dat komt omdat het dan wakker wordt Krijg het idee dat ze vannacht anaal genomen is
Ach laat 'm en troost je met de gedachte dat echt gangsters allang niet meer bestaan. Die straat-sloebers van tegenwooordig die zichzelf gangster durven te noemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef ruby het volgende:
Brian voelt zich helemaal de gangtah met deze muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |