En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijkerquote:
Wat een jankerd, hè?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
Jezus Jaap, niet zo piepen en kreunen.
Beetje tijgerbalsem onder je ogen en je houdt niet meer op met huilen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef FdW het volgende:
[..]
En Fisherman's Friend. Sterk spul. Jankt ook wat makkelijker![]()
Gewoon een Ford Focus Stationquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef schatje het volgende:
Eric: "Het is een hele grote auto".
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
Of zou het een dekmantel zijn voor een geheime ontmoeting met C.O.R.A. ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is de moeder van Jaap huisarts ?
De Hummer die hem bracht was wel even een maatje groter...........quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wheheh, die Ford hangt helemaal scheef met Jaap aan de rechterkant op de voorstoel.
dat zij ik alll zo is het! en dan daarbij ik ben doctor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Ach ik geloof het niet zo. Ik hoor hem nog roepen in dat bad dat hij een ambulance wilde. En had hij gister ook geen steken bij zijn hard?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vraag me af of Jaap wel last heeft van zijn rug. Ik heb zelf al jaren last van mijn rug en geloof me dat is geen pretje.![]()
Ik heb gezien hoe Jaap zijn jas aan deed en dat ging heeeeel gemakkelijk. Nou ik kan je vertellen dat als je ECHT last hebt van je rug dan kost het heeeeeeel veel moeite om een broek, trui, jas, t-shirt of een paar sokken aan te krijgen. Het is heeeeeel frustrerend. Het is niet alleen dat je rug niet functioneert maar je armen en benen werken ook niet meer mee. Het gemak waarmee Jaap zijn jas aan deed leek in de verste verte niet op een rugprobleem.
Flamoes soiree?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
OMG, een geile Amanda en Brian. Wat een kutavond.
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef koppiesoep het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef proh het volgende:
rug-hoax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |