veel ijs en doorademen (waarom doorademen)??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:10 schreef proh het volgende:
net of de huisarts er wat aan kan doen!
gewoon rust houden en veel ijs eten
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Villalux het volgende:
japio wordt opgebaart niks meer aan te doen, erg he..
Jaap is net een klein kind bedelend om een aai over zijn bol.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Kom op zeg ik zie hem gewoon opstaan nu en zelfs zijn benen een voor een optillen om zijn broek aan te trekken![]()
Dat kan echt geen spit zijn
Zoooo dom. De hele dag al last van z'n rug en het dan even 'vergeten'?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
of hij wil gewoon een beetje slapen...maar kan ook nog dat hij bainless op zijn rug had vanmiddag
en toen knakte de beer.
hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Zo meneer, hoe is het in uw rug geschoten? Tsjaaaaaaaa ik liep met een achterbaks stuk vreten op mn rug door het huis te rennen.....
Nee...met spit kun je echt helemaal niks....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Kom op zeg ik zie hem gewoon opstaan nu en zelfs zijn benen een voor een optillen om zijn broek aan te trekken![]()
Dat kan echt geen spit zijn
Jaap pakt even zn minuutjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef Clank het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nu aan scheelt. Want Jaap blijft bewegingen maken die bij lage rugpijn niet fijn zijn.
HIj had het vanmorgen ook al zei hij, maar was het weer vergeten??
Als je zo'n last van je rug hebt ga je toch niet iemand op je rug nemen en rond rennen??
amenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Villalux het volgende:
japio wordt opgebaart niks meer aan te doen, erg he..
Tis een Brianhyiaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef Clank het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nu aan scheelt. Want Jaap blijft bewegingen maken die bij lage rugpijn niet fijn zijn.
HIj had het vanmorgen ook al zei hij, maar was het weer vergeten??
Als je zo'n last van je rug hebt ga je toch niet iemand op je rug nemen en rond rennen??
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef Villalux het volgende:
we weten allemaal als het ECHT in je rug schiet kan je niet eens bewegen! dit is helemaal niks spiertje... van Brainless op zijn rug das all..........
jaap bol.comquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef proh het volgende:
"als ik 'm bol maak dan is de pijn weg"
jaja, je bent BOL man!!!
Een schoenfabriek hier in de buurt zoekt altijd vakantiewerkers : VETERAARSquote:
Zou het geen winti zijn van Natasiaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die gaat door zijn rug.
Haha, ik zat er ook al op te wchtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, daar komt het fietsapparaat al weer ........ Hoe voorspelbaar !
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Eruit die Braaaainquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Dan hebben we tenminste een leuke naam voor het duo Brainless & Jaap: Hyena & Herniaquote:
Ik schat in dat ze met een shovel moeten komen deze keerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef Villalux het volgende:
die Humber komt er aan!
Mammoet transport is ingeschakeldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef proh het volgende:
zet iemand vast de video-capture aan voor de weg naar boven van Jaap, dat wordt lachu!
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Villalux het volgende:
die zien we nooit meer te...
Niet teveel, is ook niet goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Hij kan behoorlijk veel moet ik zeggen........ Ik zou er zelf niet mee naar de dokter rennen, gewoon even rust nemen.
Waar zijn je vrienden als je ze nodig hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |