quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit tussen twee die hem willen, en hij kan niet kiezen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Hoe lang heb jij Ria Visser bewerkstelligd?![]()
Maandag is een feestje samen met Eric Huub en de dames, in de masterslaap kamer, meer om Brian en jaap te stangen.quote:
Ok, dank uquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Maandag is een feestje samen met Eric Huub en de dames, in de masterslaap kamer, meer om Brian en jaap te stangen.
Dat gaat niet door omdat Jaap last heeft van zn rug heb ik begrepenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef itsme het volgende:
Huub en Eric zijn doodmoe en zullen vannacht wakker gehouden worden.![]()
O Brian heeft Jaap daar bij nodig?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat niet door omdat Jaap last heeft van zn rug heb ik begrepen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
O Brian heeft Jaap daar bij nodig?Durft het niet alleen zoals altijd.
Dan ga je toch lekker naar huis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef maril het volgende:
Worden jullie niet moe van jezelf met die adoratie ten opzichten van SHE?
Alles wat hun doen is het einde , dat vind ik dus een lachertje.
onze heldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja net als Eric Huub nodig heeft , tis het spelletje hè.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach gosquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef FdW het volgende:
Altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over SHE![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft volgens mij echt wel pijn.
Huub en Eric hebben 10 uur geslapen dus die kunnen wel weer even wat hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef itsme het volgende:
Huub en Eric zijn doodmoe en zullen vannacht wakker gehouden worden.![]()
Volgens mij is er niemand achter....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef milk-shake het volgende:
oja amandel moet ff vragen over haar rijexamen ...............nu zaterdagavond om 23.00 pfff
Shhhht....Ten eerste kreeg ik op mijn flikker van het foremhoofd dat ik zoiets poste, ten tweede dit vinden de sukkels die dit posten een voedingsbodemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis.![]()
En altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over.BANJquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef FdW het volgende:
Altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over SHE![]()
![]()
![]()
Komt eraan. Deze dagen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betredf ook hiier oog om oog tand om tand.
(en dan te bedenken dat ik ook niet om die BAMJ geef en verlang naar een leuke nieuwe)
Aan het multitasken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betredf ook hiier oog om oog tand om tand.
(en dan te bedenken dat ik ook niet om die BAMJ geef en verlang naar een leuke nieuwe)
Misschien moet ze de rijschool dan maar ff bellen... die vindt dat ook vast geweldig op zaterdagavond om 23.00 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand achter....![]()
oehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betrefd ook hier oog om oog tand om tand.
thuis hebben ze een hele goeie dokter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef the_undertaker het volgende:
Japio heeft flinke pijn
Zuip dan nie...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betrefd ook hier oog om oog tand om tand.
Een meid van een jaar of 19. Bespaar je een aanvalquote:
ja remia ...en doe er maar wat patat bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:59 schreef proh het volgende:
homeopatisch middel voor Jaap?
dat moet dan wel een hele emmer zijn!
sorry maar wat betekent dat?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze de rijschool dan maar ff bellen... die vindt dat ook vast geweldig op zaterdagavond om 23.00 uur![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Black_king het volgende:
Maandag weet Brian dus of hij een SOA heeft.....
Ik heb niets gezegd en verder zeg ik niks meer zonder mijn advocaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Shhhht....Ten eerste kreeg ik op mijn flikker van het foremhoofd dat ik zoiets poste, ten tweede dit vinden de sukkels die dit posten een voedingsbodem![]()
Eerlijke kririek staat hier hoog in het vaandel, vandaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef maril het volgende:
[..]
En altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over.BANJ![]()
Hoezo? ik hoop alleen niet dat het zo,n dom blondje is die op Brain valt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een meid van een jaar of 19. Bespaar je een aanval![]()
Dat je meerdere dingen tegelijk aan het doen bentquote:
Spreek/schrijf je in een Fries accent?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
sorry maar wat betekent dat?![]()
em ik maak graag wat grapjes, bejhalve ver het feirt dat ik naar een nieuwe verlang , dat er reden is om hier naar te kijken. t liefst iemand die een ander groepje kan samenstellen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Eerlijke kririek staat hier hoog in het vaandel, vandaal![]()
De SHE aanhangers zijn fatsoenlijk. Die gunnen de rest echt wel een heel klein beetje![]()
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
sorry maar wat betekent dat?![]()
em ik maak graag wat grapjes, bejhalve ver het feirt dat ik naar een nieuwe verlang , dat er reden is om hier naar te kijken. t liefst iemand die een ander groepje kan samenstellen.
das der mama gevoel ..........alleen heeft ze dat niet bij haar eigen kindjes de laatste tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef Frosting het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, Natasia is wel altijd heel erg lief als iemand wat heeft
inderdaad ook ik heb een goede nachtrust nodig, alhoewel ik vanacht zo,n dikke 8 uur heb geslapen en heb niet vel nodig, altans dat dacht ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in een Fries accent?![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef Frosting het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, Natasia is wel altijd heel erg lief als iemand wat heeft
Amanda -> Ericquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef carpediem23 het volgende:
Hha leuk you tube filmpje, zette om 2 uur mijn computer uit en had alles dus net gemist. Vandaag alleen nog niks gezien. Zit er wat aan te komen dan? Trouwens voor wie is er een stemming aangevraagd voor Donderdag??
Maar het komt dan wel in aanvallen ofzo? Want hij maakte nog wel een bommetje in het zwembadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Is er al een arts voor Jaap langs geweest ? Dit ziet er niet goed uit en toen ik een par uur geleden keek was hij ook al aan het kermen.
Iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
das der mama gevoel ..........alleen heeft ze dat niet bij haar eigen kindjes de laatste tijd![]()
nee hoor ik drink niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?![]()
Rugpijn is zoooo kutquote:
Alleen die 2, nog niet een stemming tegen Amanda??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Amanda -> Eric
Huub -> Natasia
??
Wat dacht je van het gewicht op zijn rugspierenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
of hij wil gewoon een beetje slapen...maar kan ook nog dat hij bainless op zijn rug had vanmiddag
en toen knakte de beer.
Kijk in het update topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lady-night het volgende:
nogmaals waar staan de filmpjes??
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic 2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lady-night het volgende:
nogmaals waar staan de filmpjes??
Die gaat door zijn rug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
En wat doet God?
Sorrie, maar multitasken wordt in de automatisering al minimaal 30 jaar gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?![]()
dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef Ning het volgende:
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic 2
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zet net de streams aan en zie een stervende Jaap naar de slaapkamer strompelen. Is ie maar alvast begonnen met dat wat half FOK hem toewenst?
En nou gaat Natasia hem insmeren op zijn rug.... Alsof dat spul zover kan intrekken door die kilo's vet.
Domme Japio hoor, met zijn stoere overdreven sporten en zijn paardrij-act met Brainless.
Tsja, zo gaat dat volgens de wet van Natasia.
Je loopt Syl te klieren met een (achteraf niet-)mislukte stemming, en wat doet God?
En wat doet God?
Ze zorgt voor iedereen , behalve haar kindjuuuuus.quote:
hij was topfit, zijn de woorden van Japio...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat dacht je van het gewicht op zijn rugspieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |