Eerlijke kririek staat hier hoog in het vaandel, vandaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef maril het volgende:
[..]
En altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over.BANJ![]()
Hoezo? ik hoop alleen niet dat het zo,n dom blondje is die op Brain valt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een meid van een jaar of 19. Bespaar je een aanval![]()
Dat je meerdere dingen tegelijk aan het doen bentquote:
Spreek/schrijf je in een Fries accent?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
sorry maar wat betekent dat?![]()
em ik maak graag wat grapjes, bejhalve ver het feirt dat ik naar een nieuwe verlang , dat er reden is om hier naar te kijken. t liefst iemand die een ander groepje kan samenstellen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Eerlijke kririek staat hier hoog in het vaandel, vandaal![]()
De SHE aanhangers zijn fatsoenlijk. Die gunnen de rest echt wel een heel klein beetje![]()
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
sorry maar wat betekent dat?![]()
em ik maak graag wat grapjes, bejhalve ver het feirt dat ik naar een nieuwe verlang , dat er reden is om hier naar te kijken. t liefst iemand die een ander groepje kan samenstellen.
das der mama gevoel ..........alleen heeft ze dat niet bij haar eigen kindjes de laatste tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef Frosting het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, Natasia is wel altijd heel erg lief als iemand wat heeft
inderdaad ook ik heb een goede nachtrust nodig, alhoewel ik vanacht zo,n dikke 8 uur heb geslapen en heb niet vel nodig, altans dat dacht ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in een Fries accent?![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef Frosting het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, Natasia is wel altijd heel erg lief als iemand wat heeft
Amanda -> Ericquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef carpediem23 het volgende:
Hha leuk you tube filmpje, zette om 2 uur mijn computer uit en had alles dus net gemist. Vandaag alleen nog niks gezien. Zit er wat aan te komen dan? Trouwens voor wie is er een stemming aangevraagd voor Donderdag??
Maar het komt dan wel in aanvallen ofzo? Want hij maakte nog wel een bommetje in het zwembadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Is er al een arts voor Jaap langs geweest ? Dit ziet er niet goed uit en toen ik een par uur geleden keek was hij ook al aan het kermen.
Iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
das der mama gevoel ..........alleen heeft ze dat niet bij haar eigen kindjes de laatste tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |