Volgens mij is er niemand achter....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef milk-shake het volgende:
oja amandel moet ff vragen over haar rijexamen ...............nu zaterdagavond om 23.00 pfff
Shhhht....Ten eerste kreeg ik op mijn flikker van het foremhoofd dat ik zoiets poste, ten tweede dit vinden de sukkels die dit posten een voedingsbodemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis.![]()
En altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over.BANJquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef FdW het volgende:
Altijd die kutnewbies die wat te mekkeren hebben over SHE![]()
![]()
![]()
Komt eraan. Deze dagen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betredf ook hiier oog om oog tand om tand.
(en dan te bedenken dat ik ook niet om die BAMJ geef en verlang naar een leuke nieuwe)
Aan het multitasken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betredf ook hiier oog om oog tand om tand.
(en dan te bedenken dat ik ook niet om die BAMJ geef en verlang naar een leuke nieuwe)
Misschien moet ze de rijschool dan maar ff bellen... die vindt dat ook vast geweldig op zaterdagavond om 23.00 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand achter....![]()
oehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betrefd ook hier oog om oog tand om tand.
thuis hebben ze een hele goeie dokter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef the_undertaker het volgende:
Japio heeft flinke pijn
Zuip dan nie...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef maril het volgende:
T wordt wat nmij betrefd ook hier oog om oog tand om tand.
Een meid van een jaar of 19. Bespaar je een aanvalquote:
ja remia ...en doe er maar wat patat bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:59 schreef proh het volgende:
homeopatisch middel voor Jaap?
dat moet dan wel een hele emmer zijn!
sorry maar wat betekent dat?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze de rijschool dan maar ff bellen... die vindt dat ook vast geweldig op zaterdagavond om 23.00 uur![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Black_king het volgende:
Maandag weet Brian dus of hij een SOA heeft.....
Ik heb niets gezegd en verder zeg ik niks meer zonder mijn advocaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Shhhht....Ten eerste kreeg ik op mijn flikker van het foremhoofd dat ik zoiets poste, ten tweede dit vinden de sukkels die dit posten een voedingsbodem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |