nee hoor ik drink niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?![]()
Rugpijn is zoooo kutquote:
Alleen die 2, nog niet een stemming tegen Amanda??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Amanda -> Eric
Huub -> Natasia
??
Wat dacht je van het gewicht op zijn rugspierenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
of hij wil gewoon een beetje slapen...maar kan ook nog dat hij bainless op zijn rug had vanmiddag
en toen knakte de beer.
Kijk in het update topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lady-night het volgende:
nogmaals waar staan de filmpjes??
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic 2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lady-night het volgende:
nogmaals waar staan de filmpjes??
Die gaat door zijn rug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
En wat doet God?
Sorrie, maar multitasken wordt in de automatisering al minimaal 30 jaar gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Multitasken is een term van de laatste jaren. Het houdt in dat je meerdere handelingen tegelijk verricht op je computer. Internetten, streams kijken, msn'en, FOK!ken enzovoorts. Gezien je spelfouten dacht ik die is aan het multitasken, maar ik lees net in een andere post dat je een aardige slok op zou hebben?![]()
dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef Ning het volgende:
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic 2
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zet net de streams aan en zie een stervende Jaap naar de slaapkamer strompelen. Is ie maar alvast begonnen met dat wat half FOK hem toewenst?
En nou gaat Natasia hem insmeren op zijn rug.... Alsof dat spul zover kan intrekken door die kilo's vet.
Domme Japio hoor, met zijn stoere overdreven sporten en zijn paardrij-act met Brainless.
Tsja, zo gaat dat volgens de wet van Natasia.
Je loopt Syl te klieren met een (achteraf niet-)mislukte stemming, en wat doet God?
En wat doet God?
Ze zorgt voor iedereen , behalve haar kindjuuuuus.quote:
hij was topfit, zijn de woorden van Japio...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat dacht je van het gewicht op zijn rugspieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |