Zou het geen winti zijn van Natasiaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die gaat door zijn rug.
Haha, ik zat er ook al op te wchtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, daar komt het fietsapparaat al weer ........ Hoe voorspelbaar !
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Eruit die Braaaainquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is dat duidelijk een fysiek geweld aangedaan door brain,op zijn rug gesprongen !!!
Dan hebben we tenminste een leuke naam voor het duo Brainless & Jaap: Hyena & Herniaquote:
Ik schat in dat ze met een shovel moeten komen deze keerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef Villalux het volgende:
die Humber komt er aan!
Mammoet transport is ingeschakeldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:19 schreef proh het volgende:
zet iemand vast de video-capture aan voor de weg naar boven van Jaap, dat wordt lachu!
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Villalux het volgende:
die zien we nooit meer te...
Niet teveel, is ook niet goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Hij kan behoorlijk veel moet ik zeggen........ Ik zou er zelf niet mee naar de dokter rennen, gewoon even rust nemen.
Waar zijn je vrienden als je ze nodig hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |