Wat verwacht jij morgen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
Die Amanda is echt nog geen 50 cent waard![]()
dobranocquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef tipsch het volgende:
dit nachtje laat ik maar gaan, wat een foute kutmuziek, adios fokkies![]()
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je het geluid uit zet is het best wel komisch om te zien hoe doelloos hij aan die knoppen staat te rukken.
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dank voor deze update. Ik had het geluid van die stream maar afgezet. Hulde dat jij dat wel aankan!![]()
Maar als ik dat dus goed interpreteer is Brainless alweer een stapje dichterbij zijn coming-out gekomen. Wat zal Netty hiervan denken?
Ik kan het ook niet meer aanhoren...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Damn, ik word echt agressief van die muziek.
Ja, ik kan de streams afzetten maar dat schiet ook niet echt op.
Anaal, oraal, Amanda is op vele wegen al genomen. Amanda's wet is ook, "neem mij en ik zal niets vragen". Het is en blijft een vies wijf in mijn ogen.quote:
Er is een topic geopend over de dingen die hij wel kanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.
Afgelopen zomer is ze nog bij Schoumacher geweest voor een vlagina correctiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.
Zoals Amanda zei ""Heb je hem er al uitgehaald?" zal Brian wel gedacht hebben "Van voren voel ik niks"
zeer weinig bericht waarschijnlijkquote:Er is een topic geopend over de dingen die hij wel kan
In het begin vond ik het best een mooie meid, nu vind ik haar met de dag lelijker worden, toch apart. Had ik met Micheline van BB ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
Die Amanda is echt nog geen 50 cent waard![]()
Zou Amanda dan toch een omgebouwde zijn? Dat zou een hoop verklaren eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Tenzij dit is omdat Amanda zo uitgewoond is dat er niks meer aan gevoel aan de voorkant is.
Zoals Amanda zei ""Heb je hem er al uitgehaald?" zal Brian wel gedacht hebben "Van voren voel ik niks"
Past wel helemaal bij hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Brian draait weer dat stupide Dushi- geval.
Hij kan het niet helpen, hij is toondoofquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het is sowieso lachwekkend. Dat mixen gaat echt voor geen meter bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |