Ja vast, alleen zo jammer dat ie onder het bereiken van dat doel niet wat nuttigs doet voor andere goede doelen: ziektes als Diabetes, Reuma, Kanker of Aids bijvoorbeeld, het zijn er maar een paar in een hele lange rij die best wel wat steun kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Casshern het volgende:
[..]
en das een heeeeel goed doel hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub gaat winnen. Niet dat ik het hem niet gun, want de beste speler mag het spel winnenl, maar Huub overspeelt zichzelf. Dit blijft niet maanden lang leuk.
ja maar eerst huub..quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, alleen zo jammer dat ie onder het bereiken van dat doel niet wat nuttigs doet voor andere goede doelen: ziektes als Diabetes, Reuma, Kanker of Aids bijvoorbeeld, het zijn er maar een paar in een hele lange rij die best wel wat steun kunnen gebruiken.
En gezellige gesprekjes hier en daar...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:30 schreef Maria44 het volgende:
Jaap kan alleen maar over futiliteiten praten. Het gaat zooooo goed met hem. Dan begint ie over tafeldekken ....
Dat is gewoon hoe hij altijd kijkt hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Die Japio kan wel prachtig vals kijken...
komt omdat Jaap alleen zijn dikke lichaam heeft im mee te irriteren .. in een normaal gesprek krijgt hij weer alle hoeken van de kamer te zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leek ff goed te gaan, maar nu lult Huub hem helaas weer klem.
Niet als hij gaat eten..quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe hij altijd kijkt hoor...![]()
't Is nog nooit andersom geweestquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leek ff goed te gaan, maar nu lult Huub hem helaas weer klem.
Dan kijkt hij alsof hij moet poepen. En als hij moet poepen dan kijkt hij alsof hij moet eten.quote:
Tuurlijk, Huub is uiteraard belangrijker dan hulp aan mensen met Reuma die iets in huis nodig hebben om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen leven...... dat ik zo stom kon zijn om dat boven Huub te stellenquote:
import/export moet je ook niet teveel scheiden vind ik...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:32 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dan kijkt hij alsof hij moet poepen. En als hij moet poepen dan kijkt hij alsof hij moet eten.
fijn dat je het zelf realiseerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, Huub is uiteraard belangrijker dan hulp aan mensen met Reuma die iets in huis nodig hebben om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen leven...... dat ik zo stom kon zijn om dat boven Huub te stellen![]()
Ik denk ook niet dat Huub gaat winnen. Hij gaat nog wel een keer in de fout. Maar hij verdient het wél om te winnen. Verder helemaal niemand. Iedereen lult non stop over Huub, zowel voor als tegenstanders. Het is Huub voor en Huub na. Alles wat er gebeurt heeft met Huub te maken. Iedereen blijft kijken vanwege Huub. Daar kun je toch niet echt omheen. Maar hij gaat vast nog een keer in de fout.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik had er al heel snel genoeg van
En hij wordt nog vaak in toom gehouden met alcohol, maar vooral als hij veel gezopen heeft zie je scheuren in het huub bolwerk
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
import/export moet je ook niet teveel scheidijten vind ik...
Gekkiequote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, Huub is uiteraard belangrijker dan hulp aan mensen met Reuma die iets in huis nodig hebben om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen leven...... dat ik zo stom kon zijn om dat boven Huub te stellen![]()
wij lopen hier tot in de late uurtjes te internetten terwijl en heeeeeel veel mensen zijn die niets te eten hebben. verkoop je PC/Laptop en doneer voor voedsel in afrika.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
= dat ik erg om je moet lachen.quote:
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juistquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
@day
daar moet ik je gelijk ik geven, van teveel Huub ga je ook![]()
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Huub gaat winnen. Hij gaat nog wel een keer in de fout. Maar hij verdient het wél om te winnen. Verder helemaal niemand. Iedereen lult non stop over Huub, zowel voor als tegenstanders. Het is Huub voor en Huub na. Alles wat er gebeurt heeft met Huub te maken. Iedereen blijft kijken vanwege Huub. Daar kun je toch niet echt omheen. Maar hij gaat vast nog een keer in de fout.
43% newbiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juist![]()
![]()
![]()
Ik ben juist minder gaan kijken door Huub, ik vind DGK juist minder leuk door Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Huub gaat winnen. Hij gaat nog wel een keer in de fout. Maar hij verdient het wél om te winnen. Verder helemaal niemand. Iedereen lult non stop over Huub, zowel voor als tegenstanders. Het is Huub voor en Huub na. Alles wat er gebeurt heeft met Huub te maken. Iedereen blijft kijken vanwege Huub. Daar kun je toch niet echt omheen. Maar hij gaat vast nog een keer in de fout.
Wat wil je dat hij zegt? Dat Brian en hij samen werken om Huub en Eric te sarren? Komop zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt wat Jaap gisteren bedoelde met: Die Brian pak ik ook nog
Geen antwoord van Jaap, zo voorspelbaar weer.
veel Huub vind ik niet erg zolang hij maar een beetje zijn eigen grenzen leert kennen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juist![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zijn ze bang dat het anders nog saaier wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?
Hij trekt die kar. Zie je nu streams voor je met slapende bewoners? Gaaaap. overdag fitnessruimte, kapsalon, boekje lezen etc.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, een waarschuwing zou voor een bepaalde periode moeten gelden iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.
en diens anale klieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een of andere kivatcat....
[afbeelding]
Ja, je hebt een goed argument.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.
Je kijkt weer gekleurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 15 maart 2007 01:40 schreef Dogga het volgende:
Truste allemaal
gaat nergens heen dit
AJoe
(K)
Eens. Natasia speelt het spel goed. persoonlijk vind ik haar helemaal niets, maar slim spelen doet ze zeker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
En wat je 1e argumentatie betreft, vlak Natasia niet uit.
Dat is nu toch het geval. Waarschuwingen vervallen na 1 maand.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, een waarschuwing zou voor een bepaalde periode moeten gelden idd![]()
Ik zie het verschil nooit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Wat drinkt Huub eigenlijk
Hij zit er weer behoorlijk bezopen bij.
baily's [als je dat zo schrijftquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij is Huub doodmoe!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Oh? okquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu toch het geval. Waarschuwingen vervallen na 1 maand.
Baileysquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Ik word al moe als ik naar Huub kijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub doodmoe!
Zou ik ook van mezelf worden als ik de hele dag maar aan het lullen was.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef Casshern het volgende:
[..]
baily's [als je dat zo schrijft]
![]()
Precies. Zonder Huub is het programma echt binnen een week net zo slaapverwekkend als het kijken naar testbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij trekt die kar. Zie je nu streams voor je met slapende bewoners? Gaaaap. overdag fitnessruimte, kapsalon, boekje lezen etc.
Zelfs de bewoners praten zo ongeveer de hele dag over Huub.![]()
Wat is daar dan vreemd aan? Ik verkracht thuis meestal de kat, maar daar doen de buren ook niet moeilijk over.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot hij tegen een wijnrek pist...
Dat valt opzich wel op..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot hij tegen een wijnrek pist...
Dat valt opzich wel op..
Weltrustequote:Op donderdag 15 maart 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Dat wordt geen relluh meer vanavond, ik ga maar's mn bed opzoeken zonder mn eentje.
on ice.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echte mannen drinken anaal-klier sap van de kivet kat !![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg blij met jullie smsjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tilly verbaasde zich vandaag ook over de enorme energie van Huub. Hij gaat maar door.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub doodmoe!
Zou ik ook van mezelf worden als ik de hele dag maar aan het lullen was.
En als ze wel klagen dan doe je toch gewoon de gordijnen dichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat is daar dan vreemd aan? Ik verkracht thuis meestal de kat, maar daar doen de buren ook niet moeilijk over.
Waar lees jij dat dan?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu toch het geval. Waarschuwingen vervallen na 1 maand.
Leandraquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik naar Huub kijk![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben juist minder gaan kijken door Huub, ik vind DGK juist minder leuk door Huub.
Nee, ik zeg het verkeerd, want dan geef ik hem te veel eer. DGK is wat mij betreft minder leuk door de Huub-verering.
En wat je 1e argumentatie betreft, vlak Natasia niet uit. Die 2 zijn niet voor niks de liefjes van de redactie. Men klaagt over de priveleges van Natasia, maar Huub heeft die zeker weten ook.
De kivet kat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat is daar dan vreemd aan? Ik verkracht thuis meestal de kat, maar daar doen de buren ook niet moeilijk over.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik bij ze in de achtertuin sta met mijn broek gezakt tot aan mijn knieën.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef DainBramage het volgende:
[..]
En als ze wel klagen dan doe je toch gewoon de gordijnen dicht![]()
smsjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg blij met jullie smsjes![]()
Als ze huub er ooit uitgooien zal ik jullie er graag aan herinneren![]()
ligt dat niet aan het niveau van de vraag? ik weet ook niets van de tekenfilms die mijn neefjes (van 4 en 6 jaar) kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Day het volgende:
Nu Jaap een beetje doorvraagt, weet Huub eigenlijk best veel niet.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Smsjes heb ik nog nooit gestuurd. Wel pasgeleden voor het eerst in m'n leven een kaartjequote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg blij met jullie smsjes![]()
Als ze huub er ooit uitgooien zal ik jullie er graag aan herinneren![]()
Hij selecteerd ze gewoon, only the best !quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Knijpkatten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De brief werd voorgelezen. In de toelichting van de brief stond dat waarschuwingen na 1 maand vervallen. Ze hebben met een paar man daar lang over gesproken, omdat ze vonden dat daardoor bepaalde overtredingen dus wel een beetje mogen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Waar lees jij dat dan?!
Volgens mij zijn laatst voor het eerst de waarschuwingen vervalen, dat ging via een brief. Iedereen was erg verbaasd daarover, dus het gaat echt niet elke maand. In ieder geval niet voor de brief.
Misschien zijn de regels nu veranderd, maar daar heb ik nog niets van gehoord... Bron?
Dat bedoelde ik dus net toen ik zei dat ze niet zo makkelijk moet oordelen over het breken van Brian. Eric en Huub zitten daar nog niet zo lang. Huub is tussendoor ook nog weggeweest. HIj wil elke nacht tot half 3 opblijven, moet de volgende dag toch ook weer vroeg op. Is met alle (sluwe) plannetjes bezig. Dat gaat hij niet maanden trekken, hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tilly verbaasde zich vandaag ook over de enorme energie van Huub. Hij gaat maar door.
Loop huppel bij ze naar binnen en trek je ze dichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Heathen het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik bij ze in de achtertuin sta met mijn broek gezakt tot aan mijn knieën.
Het waren best goede vragen, hij vroeg door, deed een poging om achter Huub;s doelen en motieven te komen en toen werd Huub een beetje Nena.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef DainBramage het volgende:
[..]
ligt dat niet aan het niveau van de vraag? ik weet ook niets van de tekenfilms die mijn neefjes (van 4 en 6 jaar) kijken.
OK, bedankt voor de info!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De brief werd voorgelezen. In de toelichting van de brief stond dat waarschuwingen na 1 maand vervallen. Ze hebben met een paar man daar lang over gesproken, omdat ze vonden dat daardoor bepaalde overtredingen dus wel een beetje mogen.
Ga je schamenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Smsjes heb ik nog nooit gestuurd. Wel pasgeleden voor het eerst in m'n leven een kaartje
Ach, Leandra is gewoon nog een beetje verdrietig dat ze jouw roze Amanda-bril maar niet krijgt. Je kent haar toch?quote:
en jij gaat het dus nooit never drinken omdat jij een echte vent bent !!quote:
"Katten die koffiebonen produceren. Het bestaat, de duurste koffie ter wereld heet Kopi Luwak of Alamid-koffie en wordt intussen als een ware delicatesse verkocht. De rijpe koffiebes wordt gegeten en uitgescheiden door de loewak, een bepaalde kat."quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij selecteerd ze gewoon, only the best !
Huub slaapt echt heel weinig. Ook in die week dat hij buiiten was. Als ik zo weinig zou slapen, zou ik echt na een paar drankjes al onder zeil zijn. Huub zuipt ook maar door zonder er heel erg veel last van te hebben (op die ene nacht na). Ik denk echt dat hij het heel lang gaat volhouden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus net toen ik zei dat ze niet zo makkelijk moet oordelen over het breken van Brian. Eric en Huub zitten daar nog niet zo lang. Huub is tussendoor ook nog weggeweest. HIj wil elke nacht tot half 3 opblijven, moet de volgende dag toch ook weer vroeg op. Is met alle (sluwe) plannetjes bezig. Dat gaat hij niet maanden trekken, hoor.
Maar niet voor uberhuubquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
smsjes![]()
als jaap 500 kg weegt misschien, om hem eruit te helpen.
Heej een kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
Nee maar ik wil naar bed maar ook niets missen. Dilemma dilemma...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Huub weer verder vertellen, die valt echt geen moment stil hoor![]()
Veel te veel. Mijn werk staat dat toe (helaas, zou ik bijna zeggen).quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scan, even ot, hoeveel uur zit jij te streamfokken per dag?
Slaap ze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mis nu niet echt wat hoor...
weltrusten all
Tssk, gewoon naar je nest dan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar ik wil naar bed maar ook niets missen. Dilemma dilemma...
probeer je ons te overtuigen, of jezelf...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
We zijn even gestopt met persoonlijke aanvallen. Wie weet heb je morgen meer geluk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
thnx! beter doe je t zelfde!quote:
Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, gewoon naar je nest dan...
Verslaafde!![]()
Die van jou zijn veel beterquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
1 woord:quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.
Dan juist welquote:
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%quote:
Maar hij verteld niets nieuws. Alles is al met regelmaat een keer gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Ach ja, dat is ook Huub, ik geloof dat wij met zijn allen vinden dat hij heel vaak niet slim speelt, maar wie zijn wij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
of juist nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
Gelukkig dat Jaap zichzelf er nooit in betrekt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.
Die toon die in heel veel van jouw berichten ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Huub is gewoon dronken, die zou volgens mij tegen elke bewoner praten nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
Iedereen zal het ontkennen (de tegenstanders), maar het lijkt er echt op dat ze allemaal leuker worden in het gezelschap van Huub. Het is bijna niet uit te leggen, maar wel zeer opvallend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.
En daartegenover Huub die over haar praat alsof hij haar al jaren kent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu pas echt progressie bij Jaap .. bv. als hij over lieke praat dat hij haar niet echt kent en gen oordeel over haar geeft enzo
Ik heb meer zoiets van: welterusten...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb zoiets van... ik ga even slapen.
Ik had meer zoiets van: Boeiuh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer zoiets van: welterusten...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die toon die in heel veel van jouw berichten ligt
Kopi Luwak...civet kat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen argument, want dat was hij gisteren ook. Toen verliep het alleen heel anders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is gewoon dronken, die zou volgens mij tegen elke bewoner praten nu.
We waren er al uit.... antwoorden stonden ook al hier en in de SCquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kopi Luwak...civet kat!![]()
Rond de 700 euro per kilo![]()
Ow zag ik niet, ik lees af en toe een beetje over de dingen heenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren er al uit.... antwoorden stonden ook al hier en in de SC![]()
Toch werpt het weer zijn vruchten af, zo'n avond streamen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kopi Luwak...civet kat!![]()
Rond de 700 euro per kilo![]()
Toen waren er ook nog anderen wakker....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat is geen argument, want dat was hij gisteren ook. Toen verliep het alleen heel anders.
Is ook zo. Ik denk dat Jaap echt gigantisch wordt opgefokt door de opmerkingen en pesterijen van Huub. Op zich best jammer, maar voor de redactie weer een prettige ontwikkeling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind Jaap en Huub best gesselug zo...
Morgen allemaal gewoon even een pond kopen, en dan even overleggen met z'n allen of je inderdaad verschil proeft met DE Roodmerkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch werpt het weer zijn vruchten af, zo'n avond streamen.
Da's tenminste kennis waar ik voor de rest van mijn leven wat mee kan!
Vergeet niet Brians invloed laatst...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik denk dat Jaap echt gigantisch wordt opgefokt door de opmerkingen en pesterijen van Huub. Op zich best jammer, maar voor de redactie weer een prettige ontwikkeling.
Wat vreselijk dat Brian zat te janken na dat bericht van Judithquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.
Als het niet onconventioneel gedrag is is Huub dus gewoon een egoist die alleen over zichzelf wil praten en niet naar anderen luistert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb zoiets van huub is helemaal niet dronken.
Dronkenschap is een toestand waarbij iemand door het drinken van alcoholische drank te veel alcohol in het bloed heeft, waardoor de persoon irrationeel en onconventioneel gedrag gaat vertonen dat men kan karakteriseren als anders dan in een situatie dat men niet dronken is.
Die verschijnselen zie ik bij huub niet op dit moment.
Huub is altijd onconventioneel. En eigenlijk nooit zo heel anders dan als hij niet dronken is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
Dronkenschap is een toestand waarbij iemand door het drinken van alcoholische drank te veel alcohol in het bloed heeft, waardoor de persoon irrationeel en onconventioneel gedrag gaat vertonen dat men kan karakteriseren als anders dan in een situatie dat men niet dronken is.
Dat klopt idd. Hij is meer behoorlijk aangeschoten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
Scan heeft wel een beetje gelijk, iedereen lult over huub.
Huub zelf ook
Yep, ze kunnen nog zo lang tegenstribbelen, maar eens geven ze toe aan een normaal gesprek met Huub. Hij schroomt ook niet om na diverse afwijzingen of streken gewoon weer op die persoon af te stappen en een gesprek te beginnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zal het ontkennen (de tegenstanders), maar het lijkt er echt op dat ze allemaal leuker worden in het gezelschap van Huub. Het is bijna niet uit te leggen, maar wel zeer opvallend.
Bestwel de reden dat ik Hupert een fijne bewoner vind...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Yep, ze kunnen nog zo lang tegenstribbelen, maar eens geven ze toe aan een normaal gesprek met Huub. Hij schroomt ook niet om na diverse afwijzingen of streken gewoon weer op die persoon af te stappen en een gesprek te beginnen.
Echt opvallend idd.
Het effect naar Jaap is er al.... Jaap zegt spontaan dat Huub authentiek is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geef toe, dit is een leuk gesprek, maar het is wel eenrichtingsverkeer. Jaap vraagt en Huub vertelt. Huub vraagt nauwelijk iets aan Jaap zelf.
En we moeten natuurlijk nog zien hoe het dit gesprek weergeeft aan Eric.
Drink jij geen Max Havelaar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Morgen allemaal gewoon even een pond kopen, en dan even overleggen met z'n allen of je inderdaad verschil proeft met DE Roodmerk![]()
Zo bezopen komt Huub op mij niet over hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is gewoon straalbezopen en goudeerlijk
jaap stelt honderd vragen en laat huub lekker praten soms denk ik dat jaap huub wel een beetje
meer gaat waarderen maar het kan ook spel zijn.........
Ik heb al vaker zoiets gehad van, Japio is eindelijk wakker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt over de videoboodschap van Jaap dat Amanda en Natasia zich afvroegen wat zo'n leuk meisje met Jaap doet, toen Jaap nog in de private zat.
Huub zegt het gewoon in zijn gezicht zegt hij.
Jaap: zeiden ze dat?
Tja...Japio
kijk maar is goed naar zijn koppie...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo bezopen komt Huub op mij niet over hoor...
Dan doe ik maar een lijntje en snap iedereen weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zegt dat alleen Brian hem goed snapt en begrijpt.
Ik dacht dat hij heel erg moe was!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk maar is goed naar zijn koppie...
![]()
Hij heeft hem behoorlijk zitten ja. Maar echt dronken is hij nog lang niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
En luister naar zijn stem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Ah, de nachtwacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:25 schreef Prospera het volgende:
Dan doe ik maar een lijntje en snap iedereen weer![]()
Is het poliepje van Palma's stembanden in het huis achtergebleven?quote:
Ik ben bang dat je hier nog op terug gaat komenquote:
Ik hoop het echt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hier gaat misschien nog iets leuks uitkomen, jaap krijgt misschien nu door wie wél en niet
eerlijk is ,
let maar op.......
(misschien is het alleen op maar dat denk ik écht)
Compromis... cokejointquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
chips, id dacht hem nog te veranderen in een blowtje
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje juf judith geplaatst [DGK] Updates #2
Voor diegene die alle fun gemist hebben![]()
Same here...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook wat drankjes op, dus dat zal meespelen... maar ik vind dit een prima gesprek
ik zeg: "Jaap ga toch krassen... dan win je nog eens wat!"quote:
Ik wel iigquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij heel erg moe was!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook wat drankjes op, dus dat zal meespelen... maar ik vind dit een prima gesprek
Sanctie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij is het half drie..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zeg: "Jaap ga toch krassen... dan win je nog eens wat!"
Morgen een half uur eerder naar bed!!!quote:
ik zei toch dat er iets moois uit zou komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
Jaap waardeert dit gesprek en vraagt of Huub hem niet wil blijven beoordelen op de slechte beginfase.
Huub zegt dat niet alles van 1 kant moet komen in de kennismaking tussen mensen.
Jaap begint weer over de supergoede deal van Brian over de lange termijn dekking. Natasia half jaar hier en Jaap 1 jaar.
Huub vraagt waarom Jaap denkt dat Brian die deal heeft gemaakt met hem.
Jaap zegt: voor zijn eigen spel. En hij gelooft dat Brian het echt leuk vindt dat hem het lukt.
Huub zegt dat dat zo is.
Jaap geeft aan dat Amanda ook Brian gerust eruit zou stemmen.
Huub zegt nu dat hij Jaap's backup wil worden. Brian eruit![]()
Huub verplicht een week lang een Champagne ontbijt.quote:
Ik heb gisteren de hele avond geen letter gepost.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen een half uur eerder naar bed!!!
Binnen een week is heel DGK-Fok dan bijgeslapen dankzij Huub
Ja, het is bijna identiek als de spelletjes met een beker ijs of spritskoeken. Jaap pakt alles. Huub kan het goed verkopen .....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit het wel over een hele interessante boeg nu
Totaal niet. Na jaren en jaren reality programma;s als deze te hebben gevolgd is wel duidelijk dat dit soort momenten onvermijdelijk zijn als je bij elkaar zit opgesloten. Dat maakt het juist zo interessant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand hier nog meer dat het een dubbel gevoel is om te kijken naar dit soort vriendelijke en open gesprekken.?
Van de ene kant heel normaal en eerlijk maar van de andere kant, neemt het bij mij welee ngroot deel van degeloofwardigheid weg.
Alles lijkt nu wel weer spel alle zogenaamde ruzies en dergelijke...
Wat is er gebeurd met de anaal-sap van de civet kat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huub verplicht een week lang een Champagne ontbijt.![]()
OMFG de SC politiequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG de SC politie![]()
Ik heb een soort van zelfopgelegde taakstraf uitgevoerd
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het begin van het gesprek was echt wel gewoon interesse. Het einde was weer puur speltechnisch.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tienquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje juf judith geplaatst [DGK] Updates #2
Voor diegene die alle fun gemist hebben![]()
Zoiets begreep ik wel uit Japio's reactie...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt nu alles aan Eric, maar die wil SLAPEN.
En Huub zegt dat zen aar bed moesten, dus er was een melding te zien blijkbaar?
Dat denk ik dus niet, want het was Jaap zelf die met geinteresseerde vragen kwam richting Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG de SC politie![]()
Ik heb een soort van zelfopgelegde taakstraf uitgevoerd
Daar is inmiddels een structureel tekort aan door alle plotselinge online-koffiebestellingen uit Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de anaal-sap van de civet kat?
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tien![]()
Wat een overdreven reactie![]()
![]()
![]()
Huub bepaalde tot hoever hij Jaap liet komen. Door antwoord te blijven geven liet hij Jaap steeds verder de fuik inlopen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, want het was Jaap zelf die met geinteresseerde vragen kwam richting Huub.
Dat was juist het mooiequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tien![]()
Wat een overdreven reactie![]()
![]()
![]()
Juf Judith zou een goede vervanging voor Nicolaas of NL zijn .......quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.
Aan tafel reageerde ze soms ook al zo walgelijk, maar dit sloeg wat mij betreft alles.
Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:40 schreef Polonium-120 het volgende:
Welterusten allen. Ik ga naar mijn donkere grot, versierd met klaprozen... En als het je niet bevalt...
Hij zal toch niet echt verliefd zijn....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult over Lieke , maar Eric wil SLAPEN !
Ja ik vind het ook wel hilarisch hoor, maar ook heel erg onbegrijpelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was juist het mooie![]()
En brian die niks terug mocht zeggen, geweldig. ik heb genoten.![]()
Eric ligt ook erg dicht op Huub valt me op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
Ligt het aan mij of aait Eric wel erg vaak over Huubs schouder?
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaatquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juf Judith zou een goede vervanging voor Nicolaas of NL zijn .......
Maar dat gaat niet gebeuren, Judith is de alpha male in het huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaat
Ik ben bang dat Judith misschien zelfs Hupert de baas is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaat
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenendquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Judith misschien zelfs Hupert de baas is...
Was ook vreemd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenend
Ze is echt vreselijk defensief en a-relaxedquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.
Met andere woorden, het was niet meesterlijk, maar Meestereslijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.
Huub had háár toch gebeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenend
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze is geweldig, en haalt zelfs uit de grootste lamlul in het huis nog het beste boven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze is echt vreselijk defensief en a-relaxed![]()
Nee, Huub nam haar op en vroeg haar meteen of ze zin had om te zingen op een aankomend feestjequote:
Morgen weer, te moe nuquote:
Ooit in je opgekomen dat ze juist is gevraagd om dit te doen en bepaalde bewoners aan te pakken/ op hun plek te zetten, en dit alles als buitenstaander en niet als mede bewoner?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.
Aan tafel reageerde ze soms ook al zo walgelijk, maar dit sloeg wat mij betreft alles.
Volgens mij niet. Zij belde, en kreeg eerst Huub an de lijn, die de gelegenheid te baat nam om bij de juf nog even in een extra goed blaadje te komen, maar toen moest hij toch echt Brainless ophalen.quote:
Voor het programma is het enig maar als ze mijn zangpedagoge zou zijn en zo'n smoel zou opzetten dan zou ik haar laten weten dat ze kon opflikkerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is geweldig, en haalt zelfs uit de grootste lamlul in het huis nog het beste boven.![]()
ja, iidquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, 2:30 nieuwe sluitingstijd, eigenlijk wel prima ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |