Ik heb al vaker zoiets gehad van, Japio is eindelijk wakker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt over de videoboodschap van Jaap dat Amanda en Natasia zich afvroegen wat zo'n leuk meisje met Jaap doet, toen Jaap nog in de private zat.
Huub zegt het gewoon in zijn gezicht zegt hij.
Jaap: zeiden ze dat?
Tja...Japio
kijk maar is goed naar zijn koppie...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo bezopen komt Huub op mij niet over hoor...
Dan doe ik maar een lijntje en snap iedereen weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zegt dat alleen Brian hem goed snapt en begrijpt.
Ik dacht dat hij heel erg moe was!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk maar is goed naar zijn koppie...
![]()
Hij heeft hem behoorlijk zitten ja. Maar echt dronken is hij nog lang niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
En luister naar zijn stem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Ah, de nachtwacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:25 schreef Prospera het volgende:
Dan doe ik maar een lijntje en snap iedereen weer![]()
Is het poliepje van Palma's stembanden in het huis achtergebleven?quote:
Ik ben bang dat je hier nog op terug gaat komenquote:
Ik hoop het echt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hier gaat misschien nog iets leuks uitkomen, jaap krijgt misschien nu door wie wél en niet
eerlijk is ,
let maar op.......
(misschien is het alleen op maar dat denk ik écht)
Compromis... cokejointquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
chips, id dacht hem nog te veranderen in een blowtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |