ik zeg: "Jaap ga toch krassen... dan win je nog eens wat!"quote:
Ik wel iigquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij heel erg moe was!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook wat drankjes op, dus dat zal meespelen... maar ik vind dit een prima gesprek
Sanctie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij is het half drie..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zeg: "Jaap ga toch krassen... dan win je nog eens wat!"
Morgen een half uur eerder naar bed!!!quote:
ik zei toch dat er iets moois uit zou komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
Jaap waardeert dit gesprek en vraagt of Huub hem niet wil blijven beoordelen op de slechte beginfase.
Huub zegt dat niet alles van 1 kant moet komen in de kennismaking tussen mensen.
Jaap begint weer over de supergoede deal van Brian over de lange termijn dekking. Natasia half jaar hier en Jaap 1 jaar.
Huub vraagt waarom Jaap denkt dat Brian die deal heeft gemaakt met hem.
Jaap zegt: voor zijn eigen spel. En hij gelooft dat Brian het echt leuk vindt dat hem het lukt.
Huub zegt dat dat zo is.
Jaap geeft aan dat Amanda ook Brian gerust eruit zou stemmen.
Huub zegt nu dat hij Jaap's backup wil worden. Brian eruit![]()
Huub verplicht een week lang een Champagne ontbijt.quote:
Ik heb gisteren de hele avond geen letter gepost.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen een half uur eerder naar bed!!!
Binnen een week is heel DGK-Fok dan bijgeslapen dankzij Huub
Ja, het is bijna identiek als de spelletjes met een beker ijs of spritskoeken. Jaap pakt alles. Huub kan het goed verkopen .....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit het wel over een hele interessante boeg nu
Totaal niet. Na jaren en jaren reality programma;s als deze te hebben gevolgd is wel duidelijk dat dit soort momenten onvermijdelijk zijn als je bij elkaar zit opgesloten. Dat maakt het juist zo interessant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand hier nog meer dat het een dubbel gevoel is om te kijken naar dit soort vriendelijke en open gesprekken.?
Van de ene kant heel normaal en eerlijk maar van de andere kant, neemt het bij mij welee ngroot deel van degeloofwardigheid weg.
Alles lijkt nu wel weer spel alle zogenaamde ruzies en dergelijke...
Wat is er gebeurd met de anaal-sap van de civet kat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huub verplicht een week lang een Champagne ontbijt.![]()
OMFG de SC politiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |