quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt bij elke confrontatie steeds iets sterker.
Ik merk het niet echt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt bij elke confrontatie steeds iets sterker.
als het gaat over jaap wel jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, het zou fijner zijn als iedereen precies dezelfde mening heeft.![]()
ik vond de weken voordat hij er in kwam anders zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Veel mensen vinden hem geweldig in het programma, myself included. Hij maakt het programma... De fans lullen de hele dag over Huub... de tegenstanders lullen ook de hele dag over Huub . Zonder Huub geen Gouden kooi. Dat is tot nu toe toch wel duidelijk.
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Veel mensen vinden hem geweldig in het programma, myself included. Hij maakt het programma... De fans lullen de hele dag over Huub... de tegenstanders lullen ook de hele dag over Huub . Zonder Huub geen Gouden kooi. Dat is tot nu toe toch wel duidelijk.
Inderdaad, dus wees niet zo stroef en moedig huub aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens. Jaap investeerd in rust voor later.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel hebben Huub en Eric er weer wat van geleerd, Jaap gallen begint voor hun leuk maar eindigt vervelend. Het is alleen de vraag hoe vaak ze diezelfde les nog nodig hebben.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaad, dus wees niet zo stroef en moedig huub aan.
goh jij bent snel blij zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Yesssssssssssssssss, Jaap dwingt Huub tot een nadenkmoment.![]()
![]()
![]()
Het heeft iets met goede doelen te maken.![]()
Beetje weirde ontwikkelingen. Van Jaap pesten tot terugpesten tot biertje drinken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hallo mensjes, is het gezellig......
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel hebben Huub en Eric er weer wat van geleerd, Jaap gallen begint voor hun leuk maar eindigt vervelend. Het is alleen de vraag hoe vaak ze diezelfde les nog nodig hebben.
Dan gaat die "plaat voor je kop" award vanzelf het huis door..... of zou Brian hem in de slaapkamer hebben laten staan??quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!![]()
Bij gebrek aan beter, door Bart & Lesleyquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomen
Jammer dat Jaap er niet op doorhakt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
JE HEBT GELIJK JAAP, HUUB HEEFT NOG GEEN FLIKKER MET ZIJN GOEDE DOELENPLAN GEDAAN.
En dan allemaal van die zieltjes als jou zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is al bijna miljonair hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
JE HEBT GELIJK JAAP, HUUB HEEFT NOG GEEN FLIKKER MET ZIJN GOEDE DOELENPLAN GEDAAN.
dat mag ook wel een keer nadat hij zelf elke keer compleet word uitgeluldquote:
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomen
Ik denk niet dat Huub gaat winnen. Niet dat ik het hem niet gun, want de beste speler mag het spel winnenl, maar Huub overspeelt zichzelf. Dit blijft niet maanden lang leuk.quote:
Net orgineel als dat wij weer gaan kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!![]()
en das een heeeeel goed doel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
Huub heeft 1 goed doel en daar werkt hij heel hard voor: "Het Huubfonds"
Schenkt ie dan alles aan een goed doel?quote:
Godzijdank zet je het in hoofdletters en in Bold letters. Ik had het bijna gemistquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
hhmmm ik vind het véél minder dan de eerste weken / maanden. Het zou geen pestshow worden en dat werd het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.
Het leek ff goed te gaan, maar nu lult Huub hem helaas weer klem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef Heathen het volgende:
Jaap kan het weer niet aan.
Ik ben er niet veel meer, maar tochquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.
Je klinkt als een man wiens vriendin door Hupert is geneukt en jou daarna niet meer wilde...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
LOL... Merk je niet dat Huub Jaap in de zeik zet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |