Niet eens, ik probeer de COS gewoon een beetje COS te houdenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in de SC?
Of net zo'n deal als Huub met Grolsch heeft?
Hij reageert goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Jaap zei beneden: tot over een kwartiertje.
Rellen op kleuterklas-niveauquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef Hor het volgende:
Zijn er weer rellen?
Wat? Heb je juf judith gemist ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eens, ik probeer de COS gewoon een beetje COS te houden![]()
Ik heb net na een avondje bankhangen zelf al niet meer de moeite genomen 4 COSsen door te spitten, omdat er voor 4 COSsen eigenlijk wat waanzinnigs gebeurd zou moeten zijn en mijn PM en MSN dan ook wel doorgebrand zouden zijn... dus ik ga er vanuit dat ze weer vol staan met een hoop nutteloos gezever![]()
Ik heb het idee dat dát er niet in zitquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is moe, heeft hoofdpijn en last van zijn ogen.
Een goed moment voor alle andere bewoners om schreeuwend zijn slaapkamer in te komen, en met kussens te gaan slaan.
In wat voor realiteit leef je? :squote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.
Laat hem daar blijven hoor!quote:
Het is toch wel duidelijk dat Bart's vertrek voor 99% met Lesley te maken had hoop ik??quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart ging er om een hele andere reden uit namelijk dat er niemand vertrok en het zo een gebed zonder eind zo worden...
Jouzelf daarmee onthoudend van talloze kwaliteitspostings die jouw begrip van de verwikkelingen in DGK in een veel helderder licht zou zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eens, ik probeer de COS gewoon een beetje COS te houden![]()
Ik heb net na een avondje bankhangen zelf al niet meer de moeite genomen 4 COSsen door te spitten, omdat er voor 4 COSsen eigenlijk wat waanzinnigs gebeurd zou moeten zijn en mijn PM en MSN dan ook wel doorgebrand zouden zijn... dus ik ga er vanuit dat ze weer vol staan met een hoop nutteloos gezever![]()
Is Lesly een ex bewoonster?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat Bart's vertrek voor 99% met Lesley te maken had hoop ik??
En die komt niet meer? sorry kijk nog niet zo lang, heb wel een mooi filmpje van die 2 op you tube gezien met muziek van Elton Johnquote:
En dan die sig eronder...quote:
nee inderdaad, die komt niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
En die komt niet meer? sorry kijk nog niet zo lang, heb wel een mooi filmpje van die 2 op you tube gezien met muziek van Elton John
Nope, en Bart is er ook al uit...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
En die komt niet meer? sorry kijk nog niet zo lang, heb wel een mooi filmpje van die 2 op you tube gezien met muziek van Elton John
HUMOR!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:43 schreef Dogga het volgende:
huub spuit met stink parfum op jaap
jaap: wat is dat?
eric: dat is tegen het snurken
LOOOOOOOOL
Ik moest perongeluk grinniken bij dat parfumgrapje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:44 schreef Day het volgende:
God, wat een humor weer.
Dat heb ik meegekregen, leek mij een geschikte kerel,maar echt over oordelen kan ik niet,het was zo op het eerste gezicht gevoel.quote:
Ik hoop dat hij weer oog om oog gaat spelen, kijken hoe huub dan reageertquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
Wel sterk dat Jaap niet reageert.
Peter toch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moest perongeluk grinniken bij dat parfumgrapje.![]()
Dat doet hij idd zeer sterk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
Wel sterk dat Jaap niet reageert.
sorry ik ook zit me kapot te lachenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaaa Eend, maar dat mag niet. Dat heet dan aanranding.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer oog om oog gaat spelen, kijken hoe huub dan reageert
vind ik wel ja!quote:
Die heb ik zelf gemaakt volgens mijquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
Gelukkig weet je goed wat aanranding is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaa Eend, maar dat mag niet. Dat heet dan aanranding.![]()
hehe i know, ik wou alleen ff laten weten dat ik het wel geweldig grappig vindtquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn reactie wat sarcastisch bedoeld is![]()
Zie je nou Peter, het zit in je. Kom op, ontspan je en laat het over je komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ahhh wat ben je liefquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wens Eric en Huub voor morgen een flinke migraine toe.
En dan Jaap op de slaapkamer.
Als jij Jaap was had je moeten gaan trainen, in plaats van slapen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Als ik Jaap was, was ik in hun bed gaan liggen.
Nee Scan, dat weet ik niet . Ik heb geen besef van realiteit, remember?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je goed wat aanranding is.
Ik denk niet dat ze dat vol gaan houden hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffffffff, nog 1 uur en 40 minuten non-stop rocken met Huub.
Dan pas is het half 3.
Ja, daar barst het weer van de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn reactie wat sarcastisch bedoeld is![]()
De ochtendstond heeft goud in de mond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
waarom kleedt jaap zich aan?
Eric niet, Huub misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat vol gaan houden hoor...![]()
Dat idee begin ik te krijgen als je dat van net ook aanranding gaat noemen jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, dat weet ik niet . Ik heb geen besef van realiteit, remember?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft goud in de mond.
Day, Jaap volgt je advies op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Je krijgt gelijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Goed zo!quote:
Gek he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:54 schreef Casshern het volgende:
daar gaat jaap weer hoor, rare gast
Oh dus hij is echt dik? Ik dacht dat hij een tumor had bij zijn buikquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap begint weer over kanker.
Ben jij stiekem van de redactie?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Day het volgende:
persoonlijke bezittingenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef DainBramage het volgende:
wat wordt er verscheurd?
quote:
Aanranding.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Oh Jaap zit met z'n reet tegen Eric's been, wat erg!!
als ik 200 kilo woog zakte ik ook door mijn knieenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
Toch kan Jaap zich goed bewegen voor iemand van 200 kilo. Zoals hij vannacht aldoor door zijn knieen ging etc.
Nee, de printjes van Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waren dat Jaap zn brieven die ie verscheurde?
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Oh Jaap zit met z'n reet tegen Eric's been, wat erg!!
Bizar dat Japio geen waarschuwing oid heeft gekregenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
Eensch. Heb ik vanmorgen ook al gezegd, gooi allebei die gastenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
met caloriearme recepten voor Jaap ?? Ach, met verscheuren verbrand je ook iets moet je maar denken.quote:
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Day reageert wel een beetje raar idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Kankermuil ben je nog vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
Jaap: longkanker, keelkanker, slokdarmkanker, 2 kankerstaafjes in jullie muil.
en hier houdt het even voor me op![]()
Wedden dat ze dat zelf TOTAAL niet zo ziet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Day reageert wel een beetje raar idd.![]()
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Slaat Huub Jaap nou ?
Jaap is the man, jij the loser!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
Als Jaap zijn knie optrekt, heb je met een beetje pech wederom vrij zicht op Jaaps klokkenspel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Casshern het volgende:
wat is die jaap toch smerig hoe die erbij ligt...
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Persoonlijke bezittingen dan toch?
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloegquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzo
wat nou geweld??? jaap doet precies hetzelfde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Wat mij betreft een exit.
Het is laat, dus je krijgt het voordeel van de twijfel.......quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk.
Huub begint over die buurman van Jaap, die een hartinfarct gehad heeft.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
What's new?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....
Selectieve verontwaardiging?
[afbeelding]
Waar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Dan had je hw gezegd dat het een lafaard was,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.
Neem je medicatie even in, is namelijk echt niet gezond meer hoor zo'n obsessieve haat jegens iemand die je niet kentquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manier
Heb ik even gemist, en lezen en streams kijken gaat niet op mn laptopquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloeg![]()
nee ik rook ook... boeit mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
tis een goede manier, maar ik als kettingroker hoef zulke dingen niet te horen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.
Ik dacht dat ik m in de auto had laten liggen vanmorgen..... toch?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef patist het volgende:
[..]
nee ik rook ook... boeit mij ook niet
Jij ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te melden
Huub is er ook eigenlijk net uitgeschopt, maar hij is ook meteen weer terug gekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Jij wordt toch ook niet geband?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Huub verwijderde lieftallig de navelpluis, had daar alleen 3 keer voor nodig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Huub spoot een geurtje op zijn dekbed, so whatquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Grof geweldquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef Casshern het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoor
Is weinig van te merken. Je tikt je suf om alles wat Huub en Eric doen goed te lullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.
Ik YouTube het zometeen. 3x op zijn buik geslagen en het klonk vet !quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef Casshern het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoor
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Huub verwijderde lieftallig de navelpluis, had daar alleen 3 keer voor nodig...![]()
Moet de geslagene het ook wel meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat waren klopjes, zoals schouderklopjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Grof geweldde blauwe plekken staan op Jaap's buik
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub probeert 200 kilo aan de kant te schuiven
Jaap rulesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is sterk nu.![]()
Hij laat toch maar ff zien, dat er niet met hem te spotten valt.
BLIJVEN LIGGEN JAAP.![]()
Oohhhhquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef Casshern het volgende:
[..]
dat waren klopjes, zoals schouderklopjes
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neem je medicatie even in, is namelijk echt niet gezond meer hoor zo'n obsessieve haat jegens iemand die je niet kent![]()
Is niet waar, dikke mensen hebben ook meer spieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:09 schreef r3gi3boy het volgende:
sterk peter? denk je dat die kerel 200 kilo spieren is!?!? zo veel vet heeft niks met sterk te maken hoor
Dat is iemand uit z'n lijden verlossen. Cuckoo's nest ooit gezien?quote:
Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten slapen en niet op zijn bed staan springen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:09 schreef Casshern het volgende:
ga toch weg vieze rans-jaap!!!
Hehe als je niet weet wat er speelt kijk je heel raar naar die cap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Eric en Jaap liggen wel leuk hetzelfde...
Hij heeft alleen wel een heleboel van die spierkracht nodig om die 200 kg te verplaatsenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is niet waar, dikke mensen hebben ook meer spieren.
maar huub en eric gaan niet op zijn plek liggen, als jaap wil gaan springen dan is dat ok, maar iemand z'n plek inpikken en weigeren eruit te gaan gaat mij te ver.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten slapen en niet op zijn bed staan springen...
Jaap komt nu gewoon ff op hun bed liggen, en dan mogen ze nog blij zijn dat hij er niet op gaat staan springen, zo geweldig zijn die Eastborne bedden niet.
Dan lees je verkeerd. Ik schrijf iedere keer weer dat ik het schelden niet leuk vind en dat ik dit soort acties ook niet leuk vind. Maar goed, laat verder maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Is weinig van te merken. Je tikt je suf om alles wat Huub en Eric doen goed te lullen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.
Dat is niet wat Huub denkt. Huub begint zo langzamerhand echt te denken dat hij God's geschenk aan de mensheid is. En Eric lift lekker mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:11 schreef Torment het volgende:
Nee Huub.. mensen vinden je interessant omdat je anderen op de kast jaagt. Geeft een amusant smaakje aan DGK omdat anders iedereen op 1 oor lag.
Dat is geen aanranding meer, POGING TOT MOORDquote:
helaas gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Eric, je bent makkelijk en walgelijk.![]()
Huub, zuipen ---> sla hem ---> exit.
Hij rust even uit voor hij begint aan de 200 kilo verplaatsingquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is geen aanranding meer, POGING TOT MOORD![]()
Wil je jaap graag dood ?quote:Dood zijn is fijn.
.
STEUN JAAP
Jou zieken denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zijn Huubs doelen eigenlijk.
Behalve zijn agressie beheersen.
Das poging tot moord, en met Huub uit het huis wordt de GDK steeds beterquote:
mijonair wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Zich het ziekenhuis inzuipenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Toen hij de 2e keer erin kwam zei hij dat hij iets met goede doelen wou doen. Nog niks van gezien, maar misschien mocht het niet van de redactie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
ja beetje jammer....quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:15 schreef Kombucha het volgende:
wat is dit voor een anti-huub propaganda ineens hier
Jaap is nog erger. Die denkt dattie god ìsquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet wat Huub denkt. Huub begint zo langzamerhand echt te denken dat hij God's geschenk aan de mensheid is. En Eric lift lekker mee.
Hey we zijn het eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is geen aanranding meer, POGING TOT MOORD![]()
Dat is hij ook. Veel mensen vinden hem geweldig in het programma, myself included. Hij maakt het programmaquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet wat Huub denkt. Huub begint zo langzamerhand echt te denken dat hij God's geschenk aan de mensheid is. En Eric lift lekker mee.
Hij zamelt wel geld in voor goede doelen qua entree betalen voor het feest...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Toen hij de 2e keer erin kwam zei hij dat hij iets met goede doelen wou doen. Nog niks van gezien, maar misschien mocht het niet van de redactie.
Eric wou in ieder geval zijn P halen, maar ik heb hem nog niet met studieboeken gezien.
Kan het hem aan 1 kant niet kwalijk nemen, hij krijgt maar signalen van 1 kant, en dat is toch vaak de kant van de streamers die toch wel alles zien. Eric begint mij ook steeds meer op de zenuwen te werken, als je goed oplet merk je dat hij alleen een discussie met iemand aangaat als Huub al bezig is. Voor de rest zegt 'ie vrij weinig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:15 schreef Kombucha het volgende:
wat is dit voor een anti-huub propaganda ineens hier
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt bij elke confrontatie steeds iets sterker.
Jaap wordt bij elke confrontatie steeds iets sterker dikker.
Hij is heel erg zielig ja. Wat het zo erg maakt is dat hij het zelf totaal niet door heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Casshern het volgende:
wat is jaap een sneu figuur zeg....
En iets belachelijker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn god is hij niet. Zal hij ook nooit worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Veel mensen vinden hem geweldig in het programma, myself included. Hij maakt het programma... De fans lullen de hele dag over Huub... de tegenstanders lullen ook de hele dag over Huub . Zonder Huub geen Gouden kooi. Dat is tot nu toe toch wel duidelijk.
Ik merk het niet echt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
als het gaat over jaap wel jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, het zou fijner zijn als iedereen precies dezelfde mening heeft.![]()
ik vond de weken voordat hij er in kwam anders zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Veel mensen vinden hem geweldig in het programma, myself included. Hij maakt het programma... De fans lullen de hele dag over Huub... de tegenstanders lullen ook de hele dag over Huub . Zonder Huub geen Gouden kooi. Dat is tot nu toe toch wel duidelijk.
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus wees niet zo stroef en moedig huub aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens. Jaap investeerd in rust voor later.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel hebben Huub en Eric er weer wat van geleerd, Jaap gallen begint voor hun leuk maar eindigt vervelend. Het is alleen de vraag hoe vaak ze diezelfde les nog nodig hebben.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaad, dus wees niet zo stroef en moedig huub aan.
goh jij bent snel blij zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Yesssssssssssssssss, Jaap dwingt Huub tot een nadenkmoment.![]()
![]()
![]()
Het heeft iets met goede doelen te maken.![]()
Beetje weirde ontwikkelingen. Van Jaap pesten tot terugpesten tot biertje drinken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hallo mensjes, is het gezellig......
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel hebben Huub en Eric er weer wat van geleerd, Jaap gallen begint voor hun leuk maar eindigt vervelend. Het is alleen de vraag hoe vaak ze diezelfde les nog nodig hebben.
Dan gaat die "plaat voor je kop" award vanzelf het huis door..... of zou Brian hem in de slaapkamer hebben laten staan??quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!![]()
Bij gebrek aan beter, door Bart & Lesleyquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomen
Jammer dat Jaap er niet op doorhakt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
JE HEBT GELIJK JAAP, HUUB HEEFT NOG GEEN FLIKKER MET ZIJN GOEDE DOELENPLAN GEDAAN.
En dan allemaal van die zieltjes als jou zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is al bijna miljonair hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
JE HEBT GELIJK JAAP, HUUB HEEFT NOG GEEN FLIKKER MET ZIJN GOEDE DOELENPLAN GEDAAN.
dat mag ook wel een keer nadat hij zelf elke keer compleet word uitgeluldquote:
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam die eerste weken doorgekomen
Ik denk niet dat Huub gaat winnen. Niet dat ik het hem niet gun, want de beste speler mag het spel winnenl, maar Huub overspeelt zichzelf. Dit blijft niet maanden lang leuk.quote:
Net orgineel als dat wij weer gaan kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze morgenavond gewoon hetzelfde doen. Heel origineel ook!![]()
en das een heeeeel goed doel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
Huub heeft 1 goed doel en daar werkt hij heel hard voor: "Het Huubfonds"
Schenkt ie dan alles aan een goed doel?quote:
Godzijdank zet je het in hoofdletters en in Bold letters. Ik had het bijna gemistquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
hhmmm ik vind het véél minder dan de eerste weken / maanden. Het zou geen pestshow worden en dat werd het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.
Het leek ff goed te gaan, maar nu lult Huub hem helaas weer klem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef Heathen het volgende:
Jaap kan het weer niet aan.
Ik ben er niet veel meer, maar tochquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen vond ik het gewoon een leuk programma. Maar per week begon het al wat vervelender te worden. Nu vind ik het een heél leuk programma dat wel jaren mag doorgaan wat mij betreft.
Je klinkt als een man wiens vriendin door Hupert is geneukt en jou daarna niet meer wilde...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhaha, Jaap.![]()
LOL... Merk je niet dat Huub Jaap in de zeik zet?quote:
'T is dat Huub subtiel overgaat tot "Nee jij." Jaap gaat daar teveel op inquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef Heathen het volgende:
Jaap kan het weer niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |