Als Jaap zijn knie optrekt, heb je met een beetje pech wederom vrij zicht op Jaaps klokkenspel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Casshern het volgende:
wat is die jaap toch smerig hoe die erbij ligt...
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Persoonlijke bezittingen dan toch?
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloegquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzo
wat nou geweld??? jaap doet precies hetzelfde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Wat mij betreft een exit.
Het is laat, dus je krijgt het voordeel van de twijfel.......quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk.
Huub begint over die buurman van Jaap, die een hartinfarct gehad heeft.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
What's new?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....
Selectieve verontwaardiging?
[afbeelding]
Waar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Dan had je hw gezegd dat het een lafaard was,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.
Neem je medicatie even in, is namelijk echt niet gezond meer hoor zo'n obsessieve haat jegens iemand die je niet kentquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |