Bizar dat Japio geen waarschuwing oid heeft gekregenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
Eensch. Heb ik vanmorgen ook al gezegd, gooi allebei die gastenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
met caloriearme recepten voor Jaap ?? Ach, met verscheuren verbrand je ook iets moet je maar denken.quote:
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Day reageert wel een beetje raar idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Kankermuil ben je nog vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
Jaap: longkanker, keelkanker, slokdarmkanker, 2 kankerstaafjes in jullie muil.
en hier houdt het even voor me op![]()
Wedden dat ze dat zelf TOTAAL niet zo ziet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Day reageert wel een beetje raar idd.![]()
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Slaat Huub Jaap nou ?
Jaap is the man, jij the loser!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |