Ben jij stiekem van de redactie?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Als ik Jaap was, was ik in hun bed gaan liggen.
persoonlijke bezittingenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef DainBramage het volgende:
wat wordt er verscheurd?
quote:
Aanranding.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Oh Jaap zit met z'n reet tegen Eric's been, wat erg!!
als ik 200 kilo woog zakte ik ook door mijn knieenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
Toch kan Jaap zich goed bewegen voor iemand van 200 kilo. Zoals hij vannacht aldoor door zijn knieen ging etc.
Nee, de printjes van Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waren dat Jaap zn brieven die ie verscheurde?
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Oh Jaap zit met z'n reet tegen Eric's been, wat erg!!
Bizar dat Japio geen waarschuwing oid heeft gekregenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
Eensch. Heb ik vanmorgen ook al gezegd, gooi allebei die gastenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit moet ook maar echt gigantisch uit de klauw gaan lopen. De redactie vond blijkbaar Jaaps gedrag van gisteren wel kunnen, dus hoop ik dat het nu echt ongelooflijk uit de hand gaat lopen. Dan Huub en Jaap er ,maar beide uit. Dat is blijkbaar wat ze willen.
met caloriearme recepten voor Jaap ?? Ach, met verscheuren verbrand je ook iets moet je maar denken.quote:
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Day reageert wel een beetje raar idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageer je altijd op die manier als mensen ongewenst worden aangeraakt?
Kankermuil ben je nog vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
Jaap: longkanker, keelkanker, slokdarmkanker, 2 kankerstaafjes in jullie muil.
en hier houdt het even voor me op![]()
Wedden dat ze dat zelf TOTAAL niet zo ziet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Day reageert wel een beetje raar idd.![]()
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Slaat Huub Jaap nou ?
Jaap is the man, jij the loser!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
Als Jaap zijn knie optrekt, heb je met een beetje pech wederom vrij zicht op Jaaps klokkenspel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Casshern het volgende:
wat is die jaap toch smerig hoe die erbij ligt...
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Persoonlijke bezittingen dan toch?
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloegquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee volgens mij haalde Jaap uit naar Eric. Hij probeerde die brief uit zn hand te slaan ofzo
wat nou geweld??? jaap doet precies hetzelfde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Wat mij betreft een exit.
Het is laat, dus je krijgt het voordeel van de twijfel.......quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk.
Huub begint over die buurman van Jaap, die een hartinfarct gehad heeft.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
What's new?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net op Jaap z'n bed hoorde ik daar niemand over.....
Selectieve verontwaardiging?
[afbeelding]
Waar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Dan had je hw gezegd dat het een lafaard was,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat zo gigantisch voor lul en heeft het zelf niet door. Wat een tragisch mannetje. Het was juist sterk geweest als hij Huub en Eric had genegeerd.
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Als die mensen me net weer diverse keren uit mijn slaap houden, allerlei dingen naar me gooien en me bespuiten met allerlei gore parfums, wel ja.
Neem je medicatie even in, is namelijk echt niet gezond meer hoor zo'n obsessieve haat jegens iemand die je niet kentquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Geweld van Huub.
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ligt Eric vreemd...
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
heel goed juist. huub moet jaap zien te raken en dit is wel een goede manier
Heb ik even gemist, en lezen en streams kijken gaat niet op mn laptopquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloeg![]()
nee ik rook ook... boeit mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
tis een goede manier, maar ik als kettingroker hoef zulke dingen niet te horen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.
Ik dacht dat ik m in de auto had laten liggen vanmorgen..... toch?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef patist het volgende:
[..]
nee ik rook ook... boeit mij ook niet
Jij ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te melden
Huub is er ook eigenlijk net uitgeschopt, maar hij is ook meteen weer terug gekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Jij wordt toch ook niet geband?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Huub verwijderde lieftallig de navelpluis, had daar alleen 3 keer voor nodig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Huub spoot een geurtje op zijn dekbed, so whatquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Grof geweldquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef Casshern het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoor
Is weinig van te merken. Je tikt je suf om alles wat Huub en Eric doen goed te lullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.
Ik YouTube het zometeen. 3x op zijn buik geslagen en het klonk vet !quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef Casshern het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoor
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Huub verwijderde lieftallig de navelpluis, had daar alleen 3 keer voor nodig...![]()
Moet de geslagene het ook wel meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat waren klopjes, zoals schouderklopjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Grof geweldde blauwe plekken staan op Jaap's buik
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub probeert 200 kilo aan de kant te schuiven
Jaap rulesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is sterk nu.![]()
Hij laat toch maar ff zien, dat er niet met hem te spotten valt.
BLIJVEN LIGGEN JAAP.![]()
Oohhhhquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef Casshern het volgende:
[..]
dat waren klopjes, zoals schouderklopjes
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neem je medicatie even in, is namelijk echt niet gezond meer hoor zo'n obsessieve haat jegens iemand die je niet kent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |