Heb ik even gemist, en lezen en streams kijken gaat niet op mn laptopquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk dat Huub hem 3x op zijn buik sloeg![]()
nee ik rook ook... boeit mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
tis een goede manier, maar ik als kettingroker hoef zulke dingen niet te horen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En is het longkanker noemen van Jaap, naar Huub toe ook een goede manier om hem te raken?
Nee zeker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lekker breed, zodat Japio niet zijn kant op kan rollen.
Ik dacht dat ik m in de auto had laten liggen vanmorgen..... toch?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef patist het volgende:
[..]
nee ik rook ook... boeit mij ook niet
Jij ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te melden
Huub is er ook eigenlijk net uitgeschopt, maar hij is ook meteen weer terug gekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap ook supersnel naar de telefoon rennen om het te melden
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Jij wordt toch ook niet geband?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:05 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan hier niet omheen, huub moet exit![]()
![]()
Huub verwijderde lieftallig de navelpluis, had daar alleen 3 keer voor nodig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Huub spoot een geurtje op zijn dekbed, so whatquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
What's new?
Heb jij een roze brilletje ook weer op?![]()
Grof geweldquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:06 schreef Casshern het volgende:
[..]
wat deed huub dan zo fout? ik heb echt niks gezien hoor
Is weinig van te merken. Je tikt je suf om alles wat Huub en Eric doen goed te lullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je naar huis gaan (als je in dat spel zou zitten). Het schijnt te mogen in het spel. Ik vind het ook niet leuk, maar het gaat om een paar miljoen. Dus als het mag dan doen ze het blijkbaar. Maar er zijn wél grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |